Painkiller

Painkiller => Problemy => Wątek zaczęty przez: BARMAN2005 Maj 24, 2008, 03:25:51



Tytuł: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Wiadomość wysłana przez: BARMAN2005 Maj 24, 2008, 03:25:51
Witam :]

Chciałbym stworzyć mapę multiplayer do Painkillera. Czytałem tutoriale na Maposferze i w innych miejscach sieci na ten temat. W PK mamy coś takiego jak edytor PainED, kilka dokumentów pdf z instrukcją co i jak oraz konwertery plików; w tym: 3DS MAX ase2mpk Exporter (z *.ase do *.mpk) oraz Maya Exporter dla wersji 4.5, 5 i 6 (z Mayi prosto do *.mpk). Powiedzmy, że stworzyłem przykładowy obiekt w 3ds Maxie, nałożyłem tekstury przekonwertowałem plik na *.mpk, otwieram PainED i według instrukcji tworzę nowy projekt, nadaję mu nazwę po czym przechodzę do panelu bocznego (wybieram mój poziom) i z listy w polu "map" wybieram swój projekt mojlevel.mpk. Zapisuje mapę i wciskam przycisk przeładuj wszystko (ten u góry z odwróconym przyciskiem play i podpisem LSM). I... kurde nic! Powinno wczytać obiekty stworzone w programie 3ds Max ale przed sobą mam tylko niebieskie pole. :/

Próbowałem tak samo z Mayą ale tu jest jeszcze lepiej, nie potrafi ona wczytać odpowiedniej wtyczki by móc zapisać projekt do odpowiedniego formatu... Wyskakuje błąd o treści: // Error: Nie można odnaleźć określonej procedury.

No to zaczyna się zabawa... Nie lubię interfejsu Mayi, więc wolałbym zaprojektować mój poziom w 3ds Maxie - co prawda producent tych dwóch programów jest jednakowy bo Autodesk ale mimo to trochę się od siebie różnią. Przeprowadziłem mały test i okazuje się że obiekty z Maxa mogę łatwo wyeksportować do pliku *.fbx po czym otworzyć w Majce i zapisać do pliku *.mpk no tak ale ciągle jest problem z wtyczką, która jest przeznaczona dla wersji 6.0. :/ Gdzie tu znaleźć taką staroć z przed 4 lat?

Nie no ktoś chyba musiał zrobić te poziomy do PK, no to w końcu jak? Znacie kogoś kto zaprojektował jakąś mapę, jak tu sobie z tym poradzić? :/


Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 24, 2008, 04:27:23
mexicanpainkiller (http://www.mexicanpainkiller.com) wiele map jest stworzonych przez OzzyKillera.


Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Wiadomość wysłana przez: BARMAN2005 Maj 25, 2008, 03:33:49
Dobra teraz 5 punktów dla tego kto znajdzie na jego stronie jakikolwiek adres e-mailowy... :(


Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 25, 2008, 05:07:27
http://www.projectoverdose.com/phpbb/profile.php?mode=viewprofile&u=1574 <--- możesz mu tu PMa wysłać.


Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Wiadomość wysłana przez: KOMODO Czerwiec 01, 2008, 09:47:24
mam maye ale potrzebuje tutoriala i najlepiej spolszczenia (maya 8.0) jak coś masz to daj namiary na pw


Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Wiadomość wysłana przez: BARMAN2005 Czerwiec 18, 2008, 02:32:45
Spolszczenie, do Mayi? Bleee... Później będziesz miał kłopoty ze zalezieniem jakiejkolwiek opcji (we wszystkich, no prawie wszystkich artykułach nazwy narzędzi podawane są w j. angielskim). A pozatym pisałem już wcześniej, że wtyczka-exporter do *.mpk jest tylko dla wersji 4.5, 5 i 6... Chyba, że da się jakoś inaczej, Blender?