Tytuł: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 08, 2009, 02:20:11 W uzupełnieniu poprzedniego newsa oto pierwszy gameplay z Painkiller: Resurrection z poziomu Temple co można tłumaczyć jako Świątynia. Film zawiera elementy charakterystyczne dla Overdose, ale jak informują autorzy jest to jeszcze wczesne stadium gry i np. broni z dodatku Mindware Studios nie będzie. Trailer można pobrać stąd (http://www.gametrailers.com/video/e3-09-painkiller-resurrection/51201).
Przy okazji myślę, że warto poinformować, iż trwają testy trybu kooperacji dla 16 graczy, przypomnę że dotychczas była mowa o dostępności tego trybu tylko dla dwóch graczy. http://www.youtube.com/v/HIA8qVKxVEc&hl=pl&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Czerwiec 08, 2009, 04:44:20 Szczerze? Nic ciekawego.. jeden nowy potwór a nic poza tym nowego... prócz mapy na podobieństwo atrium/katedry. Czekam na konkretne trailery.
Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Konrad_Elite_PL Czerwiec 08, 2009, 04:57:58 Ale coś jest...Poziom bardziej przypomina katedre z PK (duża przestrzeń,trzeba zauważyć że poziomy "Świątynia" i "Katedra" to troche podobne miejsca).Chciałem dodać że czytałem rok temu wzmianke o "Painkiller 2 : Death Arena" która nie miała być kontyunuacją "Tułaczki Daniela po czyścu" tylko multiplayerową koncepcją (z Havok 3.0) ale pewnie to plotki :-/.
Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 09, 2009, 02:05:43 Dobra, blowfish zbiera informacje na temat tego co irytuje Was w Painkillerze (głównie chodzi o multiplayer, o bugi, etc.), więc macie szansę pomóc w naprawie PK, jakby co to dawać informacje w tym temacie.
Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: NikitaPL Czerwiec 09, 2009, 04:35:52 Dobra, blowfish zbiera informacje na temat tego co irytuje Was w Painkillerze (głównie chodzi o multiplayer, o bugi, etc.), więc macie szansę pomóc w naprawie PK... Może wiesz ile czasu mamy na przygotowanie tego, co nas irytuje? Sam o tym myślałem, że warto by zebrać właśnie wszystkie takie błędy gry i im przesłać, a tu proszę sami o to pytają BRAWO. Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 09, 2009, 05:06:00 Im prędzej tym lepiej :)
Wiesz do premiery jeszcze długo, ale chciałbym jak najszybciej przekazać listę propozycji :] Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 09, 2009, 07:32:35 No to zaczynamy:
-ogolnie slaby kod sieciowy gry -trafianie z kolka w nieruchomego przeciwnika (kolki przelatujaprzez niego) -nagrywanie dem, klatkuja, nie ma hp, zmienione kolory -odtwarzanie dem (problemy z odtwarzaniem innych dem niz swoich) -zrestartowanie mapy powoduje nalozenie sie liter i wylaczenie hitsoundow na obserwatorze (spectator) -osoby ktore wejda pierwsze na serwer w trybie spectator sa "niewykrywalne" przez osoby ktore wejda troche pozniej. To te ktore najbardziej irytuja. Dopisze w moim poscie jak przypomne sobie o innych Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 09, 2009, 08:08:41 No i o to kaman :D
Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: NikitaPL Czerwiec 09, 2009, 09:57:32 Im prędzej tym lepiej.... Moje uwagi odnośnie nowego Painkillera to: 1. Zmiana głównego bohatera na Billa Shermana jest nie do zaakceptowania. Tak trudno im wymyśleć dalsze losy naszego ulubieńca Daniela Garniera? Kim będzie Painkiller bez Daniela? Następnym Overdose? Znowu mamy powiedzieć gra jest beeee???? I wrócić do podstawy. Czy ktoś z Was pamięta dziś jak nazywał się bohater Owerdose? Pewnie nieliczni. 2.Tak samo bronie powinne zostać na pewno wszystkie z podstawy. Ewentualnie można dodać kilka nowych, ale tylko, jako dodatkowe. 3.*************************** (Ye-back jak będziesz wysyłał te uwagi odezwij się do mnie na gg to wytłumaczę, o co chodzi w tych gwiazdkach, nie chce o tym pisać na forum – uważam, że to jedna z bardzo ważnych rzeczy dla nowego PK - więc proszę nie zapomnij o tym) 4.Koniecznie trzeba cos zrobić z automatyczna instalacją nowych map. Np wykorzystać do tego program „Pk-SZUM” lub jakiś inny, który by to ułatwił. Nie może być tak, że ktoś nie może wejść na Server, bo nie ma takiej mapy lub ma ją w innej wersji 5. Pk++ mam nadzieje, że automatycznie będzie już dopisane do gry, ale na wszelki wypadek wspominam o tym. 6.Serwery, do których dostępu wymagane jest hasło powinne być w jakiś sposób inaczej oznaczone - wystarczy tak jak w Overdose 7.Czy ktoś pozwoli Nam przetestować nowego Painkiller zanim on ujrzy światło dzienne? Myślę, że nikt inny tak dobrze go nie przetestuje jak aktywni gracze. A są wśród Nas tacy, co grają od jego narodzin. Zapytacie, po co? Żeby wyeliminować „choroby wieku dziecięcego”, które na pewno pojawią się na samym początku? I wejść na arenę, jako już dojrzała gra, bo to już przecież trzecia edycja Pk tylko szkoda ze w drugiej nikt nas o to nie zapytał. 8. Wprowadzić możliwość speczowania podstawa gry, która umożliwi kontatybilność, z Resurrection (mam na myśli tryb multiplayer). 9. Jak pisał PA1NER poprawić nagrywanie/odtwarzanie demek-, ale ten temat pozostawiam bardziej doświadczonym osobom. Raczej na pewno przypomnę sobie o innych sprawach związanych z chorobami Pk, wiec będę edytował ten post i dołączał następne uwagi. Tytuł: Odp: Pierwszy gameplay z Resurrection Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Czerwiec 10, 2009, 05:37:10 Plus Fabuła. Jak pisałem wcześniej, dodają coopa do kampanii co daje szeroką perspektywę dalszych losów Daniela i Beliala kóry jest z nim powiązany, NP: Będziemy grać pojedyńczo każdym z bohaterów (wybór przed rozpoczęciem poziomu oraz broni albo Daniela lub Beliala) a w coopie jeden gra Belialem a drugi gracz Danielem co będzie jakby spójne z fabułą, Belial na koniec Overodose wspomniał o Danielu że jest w potrzebie a Daniel został w piekle. Dalsza fabuła nasuwa się sama i dość ciekawie a nie jakiś nowy łysy emeryt z kaloryferem Stalone.
|