Painkiller

Painkiller => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Ye-back Czerwiec 20, 2009, 09:02:03



Tytuł: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 20, 2009, 09:02:03
Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w PK.

HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami.  Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania.

Kilka słów o instalacji moda, proponuję jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda Powermad (http://painkiller.ugu.pl/download/file/57), następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder Bin i Data do folderu z instalacją Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział).

Download: HellGun mod (http://files.filefront.com/HellGun+Mod/;13764273;/fileinfo.html).

http://www.youtube.com/v/SYSU7YuhC34&hl=pl&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b

Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny Big Mod oraz Bonus a także niepublikowany na naszych łamach Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa).

Sviatoslav stworzył również Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów.


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 21, 2009, 07:25:17
Ja sie pytam kiedy dodadza ta bron do multi?


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 21, 2009, 07:34:13
Po pierwsze to ktoś musi zrobić mapę z tą bronią, po drugie każdy by musiał mieć tę broń zainstalowaną, po trzecie zbyt konkretnie i łatwo zabija :D po czwarte to jest tylko modzik fana i nie sądzę, że stabilny, po piąte może dodanie jej do multi nie jest takie proste, po szóste serwery by potrzebowały jakiejś informacji, że istnieje takka bróń i jak zabija, kto wie czy serwery nie traktowały by tego jako innej wersji PK - nie wiem nie próbowałem ;] i w ogóle słabo to widzę :P Czekaj na Resurrection i nową broń ;)

Polecam ten przerobiony level bazujący na "przeklętej" mapie :D


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 21, 2009, 08:52:15
po ktores: to byl sarkazm. Panie Administratorze prosze jeszcze raz zrobic hiperlacze do powermoda bo ten nie dziala :(


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 21, 2009, 09:04:55
"Sarkazm" lol
:D
Już naprawione, ale to tylko na forum nie działało :P

edit sekrety ogarnięte

(http://img30.imageshack.us/img30/4139/secretarea.th.png) (http://img30.imageshack.us/i/secretarea.png/)


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Czerwiec 25, 2009, 10:03:15
http://painkiller.ugu.pl/forum/index.php?topic=171.0 może zrobią moją broń? :) Polecam przylukać bo zapodałem szkic.


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 26, 2009, 07:33:46
Haha no zajebiscie wyszla Ci ta bron, super pomysl z ta pila. Skad wiedzialem ze na Twojej broni bedzie przynajmniej jeden krucyfiks? :D Lepiej by wygladaly odwrocone, to przeciez nie ma byc bron ksiezy tylko demonow ;)


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Czerwiec 26, 2009, 03:11:54
Anty demonów do cholery.. Daniel zwalczał anioły czy jak?


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Konrad_Elite_PL Czerwiec 26, 2009, 04:13:35
Ten "Hell Gun" wygląda (może jest skopiowana) jak "poprzednik kołkownicy" w wersji beta PK zamiast kołkownicy był "peem" tylko że strzelał ostrą amunicją jak peem i miał granatnik jak kołkownica tylko że ten Hell Gun nie ma tej samej tekstury (ale ma identyczny kształt).
Ale dobrze że powstał "Nail Gun" bo takiego nie było w PK nie licząc Elektro Miotacza bo w tej broni shurikeny podobnie działają jak gwoździe.


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 26, 2009, 09:11:20
no ale to na starszy typ demonow paindemonium. Na te nowsze to nie dziala. Mi to nadal wyglada na spluwe dla ksiedza xD


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Październik 18, 2009, 09:08:11
Fajna broń ale mam problem....

Nie mowie uruchomić żadnego z tych modów znaczy się w przypadku hell guna to nie wiem ja jest z kampanią ale wpisuje w konsoli w meni  takie coś

pmloadlevel C7L17_Secret_Arena i nic

To samo z modem TreeofWey (czy jakoś tak)(z paroma innymi tak samo)
No cóz może jak ktoś ma to albo pamięta te mody to mi je opisze od początku do końca?


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: Ye-back Październik 18, 2009, 10:14:33
Zainstalowałeś Powermada?


Tytuł: Odp: HellGun mod
Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Październik 19, 2009, 01:07:18
Tak.