Tytuł: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 20, 2009, 09:02:03 Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w PK.
HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami. Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania. Kilka słów o instalacji moda, proponuję jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda Powermad (http://painkiller.ugu.pl/download/file/57), następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder Bin i Data do folderu z instalacją Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział). Download: HellGun mod (http://files.filefront.com/HellGun+Mod/;13764273;/fileinfo.html). http://www.youtube.com/v/SYSU7YuhC34&hl=pl&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny Big Mod oraz Bonus a także niepublikowany na naszych łamach Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa). Sviatoslav stworzył również Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów. Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 21, 2009, 07:25:17 Ja sie pytam kiedy dodadza ta bron do multi?
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 21, 2009, 07:34:13 Po pierwsze to ktoś musi zrobić mapę z tą bronią, po drugie każdy by musiał mieć tę broń zainstalowaną, po trzecie zbyt konkretnie i łatwo zabija :D po czwarte to jest tylko modzik fana i nie sądzę, że stabilny, po piąte może dodanie jej do multi nie jest takie proste, po szóste serwery by potrzebowały jakiejś informacji, że istnieje takka bróń i jak zabija, kto wie czy serwery nie traktowały by tego jako innej wersji PK - nie wiem nie próbowałem ;] i w ogóle słabo to widzę :P Czekaj na Resurrection i nową broń ;)
Polecam ten przerobiony level bazujący na "przeklętej" mapie :D Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 21, 2009, 08:52:15 po ktores: to byl sarkazm. Panie Administratorze prosze jeszcze raz zrobic hiperlacze do powermoda bo ten nie dziala :(
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Ye-back Czerwiec 21, 2009, 09:04:55 "Sarkazm" lol
:D Już naprawione, ale to tylko na forum nie działało :P edit sekrety ogarnięte (http://img30.imageshack.us/img30/4139/secretarea.th.png) (http://img30.imageshack.us/i/secretarea.png/) Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Czerwiec 25, 2009, 10:03:15 http://painkiller.ugu.pl/forum/index.php?topic=171.0 może zrobią moją broń? :) Polecam przylukać bo zapodałem szkic.
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 26, 2009, 07:33:46 Haha no zajebiscie wyszla Ci ta bron, super pomysl z ta pila. Skad wiedzialem ze na Twojej broni bedzie przynajmniej jeden krucyfiks? :D Lepiej by wygladaly odwrocone, to przeciez nie ma byc bron ksiezy tylko demonow ;)
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Czerwiec 26, 2009, 03:11:54 Anty demonów do cholery.. Daniel zwalczał anioły czy jak?
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Konrad_Elite_PL Czerwiec 26, 2009, 04:13:35 Ten "Hell Gun" wygląda (może jest skopiowana) jak "poprzednik kołkownicy" w wersji beta PK zamiast kołkownicy był "peem" tylko że strzelał ostrą amunicją jak peem i miał granatnik jak kołkownica tylko że ten Hell Gun nie ma tej samej tekstury (ale ma identyczny kształt).
Ale dobrze że powstał "Nail Gun" bo takiego nie było w PK nie licząc Elektro Miotacza bo w tej broni shurikeny podobnie działają jak gwoździe. Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: pa1ner Czerwiec 26, 2009, 09:11:20 no ale to na starszy typ demonow paindemonium. Na te nowsze to nie dziala. Mi to nadal wyglada na spluwe dla ksiedza xD
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Październik 18, 2009, 09:08:11 Fajna broń ale mam problem....
Nie mowie uruchomić żadnego z tych modów znaczy się w przypadku hell guna to nie wiem ja jest z kampanią ale wpisuje w konsoli w meni takie coś pmloadlevel C7L17_Secret_Arena i nic To samo z modem TreeofWey (czy jakoś tak)(z paroma innymi tak samo) No cóz może jak ktoś ma to albo pamięta te mody to mi je opisze od początku do końca? Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: Ye-back Październik 18, 2009, 10:14:33 Zainstalowałeś Powermada?
Tytuł: Odp: HellGun mod Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Październik 19, 2009, 01:07:18 Tak.
|