Tytuł: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: Ye-back Lipiec 16, 2009, 06:57:27 Już od jakiegoś czasu pojawiły się głosy o mającej ukazać się wersji 1.3.1.64 moda PK++. Pomyślałem, że warto o tym poinformować, bo nowa wersja niesie ciekawe nowości. Jednak za nim o nich to kilka słów o autorach, którymi są primevil i Orion, czyli twórcy modyfikacji PROverdose; tym razem przy tworzeniu kodu nie uczestniczy blowfish, który jest pochłonięty pracą nad Painkiller: Resurrection. Jak to określił primevil po wielu bezsennych nocach i przelanych potach, zbliża się premiera, która jest planowana na sierpień 2009. Podobnie jak przy tworzeniu PROverdose, programistą jest Orion.
Wersja 1.3.1.64 zaoferuje dwa nowe tryby gry Clan Arena (drużynowy tryb znany z serii Quake) & Instagib (tylko kołki, zero jakichkolwiek innych broni, przedmiotów). Mod poza tym wniesie masę nowych komend mających na celu podniesienie możliwości konfiguracyjnych gry, a także pojawią się dwie nowe wersje znanych map stworzone z myślą o nowych trybach gry. Ciekawostką jest pojawienie się wskaźnika poziomu zdrowia graczy z własnej drużyny.
Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: CCCP Lipiec 17, 2009, 08:46:49 Haha tylko kołki ;D Już widze że będzie zajebiaszczo :P
Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Lipiec 17, 2009, 01:18:04 Ta.. Unssen 2.
Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: pa1ner Lipiec 17, 2009, 10:16:25 Po co do tego starocia robia pk + nowe? Strata czasu i nie potrzebny wysilek. Do resurection powinni zrobic, a nie ze bedzie trzeba grac przez kilka miesiecy bez hitsoundow i kolorowych postaci. Chyba ze to bedzie juz wbudowane, to zwracam honor. Myslalem ze wiara z CPL robi pk ++ i modyfikacje dla pro do wszystkich gier cpl.
Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: Ye-back Lipiec 17, 2009, 10:36:37 PA1NER, a jeśli multiplayer Resurrection będzie nie wypałem albo nie stanie się popularny to się przyda aktualniejszy mod w świecie 1.64 :D Jednak jest spory nacisk by PK++ było dostępne w PK: R, swoją drogą blowfish póki co odcina się od prac nad PK++, więc możliwe że będzie to wykorzystane tam, ale też i że nie będzie w ogóle PK++ ;]
Przy okazji, CPMA jest prawie dwa razy starsze od PK++ a cały czas pojawiają się wersje z kolejnymi numerkami. Ta.. Unssen 2. Nie do końca, bo tu się tylko strzela i jak trafiasz to od razu fragujesz, nie ma opcji przeżycia. Ogólnie tryb, w który można się pobawić czasami dla urozmaicenia tak jak pcf, tlb.Zaś podobno Clan Arena jest bardzo grywalnym trybem, ale jak pomyślę o niepopularności na serwerach painkillerowych trybów drużynowych... Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: pa1ner Lipiec 18, 2009, 01:00:53 Ten tryb z kolkami to niewypal. To jest wiecej niz pewne, w q3 jest popularny tryb "only railgun", wiec ktos musial wpasc na pomysl zeby dac to do pk. W q3 ogromna popularnosc z tego co wiem ma ten tryb, ale w pk to nie pozyje dlugo, kolki to nie railgun
Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: Ye-back Lipiec 18, 2009, 12:49:14 W Q3 isntagib jest popularny wśród lamerów, wiem bo znałem mnóstwo ludzi z którymi grałem w to, bo nic nie musieli myśleć tylko strzelać ;]
W ogóle sporo gier to ma, dziwiłem się od dawna, że w PK tego nie było. kolki to nie railgun Excellent, to jest największa przewaga kołków nad railgunem, że tu trzeba umieć strzelać, w duelu Q3 na railguny wystarczy trochę pograć i bez problemów można zdobyć 7 fragów (do tylu grywaliśmy) w 8 strzałach. No pewnie, że to nie zawojuje serwerów (w ogóle bym nie chciał), ale miły urozmaicacz.btw W q3 ogromna popularnosc z tego co wiem ma ten tryb Skąd wiesz?Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: pa1ner Lipiec 18, 2009, 01:49:10 No wiesz, ja jestem lamerem, nie ma wplywu na mnie takie gadanie, jak mi sie cos podoba to bede to robic nawet jesli tacy jak ty beda mowic ze jestem lamerem/noobem, gram dla siebie nie dla innych.
"trzeba umieć strzelać" przepraszam masz na mysli kolki? To jak licza sie same umiejetnosci to czemu zaden profesjonalny gracz nie łazi z kolkownica? Czemu gracze takiego formatu jak Vo0 nie trafiali z kolkow? Brak umiejetnosci? Nie wydaje mi sie. Sam wygralem z kilkoma graczami ktorzy slyna z kolkow. Bo jestem lepszy? Nie sadze.. Do kolkow nie potrzeba zadnych umiejetnosci, celujesz w kierunek przeciwnika z celownikiem lekko do gory, albo wejdzie w lecacy kolek albo nie, prawdziwy skill. Tytuł: Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 25, 2009, 11:21:19 Pomyślałem, że może dam kilka screenshotów z nowego PK++.
PK: Resurection trochę poprawi oprawę graficzną gry, ale za to chętni z PK++ będą mogli w drugą stronę konfigurować grę, niedługo będą nowe skiny zbroi (ostatnia pozostała rzecz), a już są dostępne jednolite brightskiny modeli: (http://images37.fotosik.pl/183/9fc4fd478136e14em.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9fc4fd478136e14e) Jako, że w PK++ 1.3.1.64 będzie tryb CA, czyli tryb drużynowy - sporo ulepszeń w tej materii się pojawia: (http://images44.fotosik.pl/188/b0a21ff3aa69d1a5m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b0a21ff3aa69d1a5) Tak popularne w innych grach simple items: (http://images41.fotosik.pl/183/530eb46e5695eac8m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=530eb46e5695eac8) Nowa mapa do trybu przejmij flagę, CTF_Unseen (nie jedyna nowa): (http://images50.fotosik.pl/187/34cd5d335a0a3ac6m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=34cd5d335a0a3ac6) Fajna rzecz to vote gui: (http://images44.fotosik.pl/188/403eda07ea93f2acm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=403eda07ea93f2ac) Ikonka, która pojawia się gdy ktoś coś pisze lub jest AFK (z dala od klawiatury): (http://images44.fotosik.pl/188/a3e817ca72aca1aam.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a3e817ca72aca1aa) Osobny rozdział to konfiguracja HUDa, jest tego mnóstwo, różne widoki broni, stany i paski amunicji, zdrowia, przykłady: (http://images46.fotosik.pl/187/cbb6486eca3e79fbm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cbb6486eca3e79fb) (http://images48.fotosik.pl/187/f054b93d5a2a10d5m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f054b93d5a2a10d5) (http://images46.fotosik.pl/187/d421522a427aea91m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d421522a427aea91) Są to wyrywkowe nowości, jest tego sporo, nic przełomowego, bo przełomowa to może być tylko nowa gra :] Jak ktoś ma jakieś pomysły sensowne lub bugi - niech piszę choćby tu : )) |