Tytuł: Fabuła, poziomy i uzbrojenie Overdose Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Listopad 18, 2007, 03:06:17 Znamy już kilka szczegółów odnośnie Painkiller: Overdose a mianowicie nazwy poziomów oraz fabułę gry.
W grze wcielamy się w Beliala, potomka demona i anioła. Ponieważ nasz bohater jest w połowie demonem a w połowie aniołem, był prześladowany a jego skrzydła zostały rozprute przez Cerberusa, który zamknął naszego bohatera na tysiące lat w klatce w czyśćcu. Moce zamków klatki były bezpośrednio połączone z mocą Lucyfera, a kiedy Daniel w pierwszej części Painkillera likwiduje władce piekieł moc zamków znika. Belial ucieka z klatki i pragnie dokonać zemsty na Cerberusie. Tryb gry jednoosobowej zawiera 17 poziomów, są to: Rozdział pierwszy: -Kataklizm, -Japońska masakra, -Pustynia, -Asteroidy, -Martwe mokradła, -Czarna wieża; Rozdział drugi: -Zamieszki, -Elektrownia atomowa, -Folwark zwierzęcy, -Ambulans polowy, -Ragnarock; Rozdział trzeci: -Nawiedzona dolina, -Wioska potępionych, -Studia, -Lunapark, -Walka powietrzna, -Kryjówka Sammaela. Co do nowych broni występujących w grze, ich nazwy i opisy działań przedstawiliśmy tutaj (http://painkiller.ugu.pl/weapons/overdose). W dużej mierze informacja ta powstała na bazie anglojęzycznego artykułu na stronie darkcorner.de (http://www.darkscorner.de/index.php?option=com_content&task=view&id=729&Itemid=394). Osoby czujące się mocniejszymi w języku rosyjskim mogą tu (http://www.domeofpk.ru/dif/kalme_overdose_beta_preview.html) znaleźć tłumaczenie tego artykułu. |