Painkiller

Painkiller => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Paindemonium Listopad 18, 2007, 03:06:17



Tytuł: Fabuła, poziomy i uzbrojenie Overdose
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Listopad 18, 2007, 03:06:17
Znamy już kilka szczegółów odnośnie Painkiller: Overdose a mianowicie nazwy poziomów oraz fabułę gry.

W grze wcielamy się w Beliala, potomka demona i anioła. Ponieważ nasz bohater jest w połowie demonem a w połowie aniołem, był prześladowany a jego skrzydła zostały rozprute przez Cerberusa, który zamknął naszego
bohatera na tysiące lat w klatce w czyśćcu. Moce zamków klatki były bezpośrednio połączone z mocą Lucyfera, a kiedy Daniel w pierwszej części Painkillera likwiduje władce piekieł moc zamków znika. Belial ucieka z klatki
i pragnie dokonać zemsty na Cerberusie.

Tryb gry jednoosobowej zawiera 17 poziomów, są to:

Rozdział pierwszy:
   
-Kataklizm,
-Japońska masakra,
-Pustynia,
-Asteroidy,
-Martwe mokradła,
-Czarna wieża;

Rozdział drugi:
   
-Zamieszki,
-Elektrownia atomowa,
-Folwark zwierzęcy,
-Ambulans polowy,
-Ragnarock;

Rozdział trzeci:
   
-Nawiedzona dolina,
-Wioska potępionych,
-Studia,
-Lunapark,
-Walka powietrzna,
-Kryjówka Sammaela.

Co do nowych broni występujących w grze, ich nazwy i opisy działań przedstawiliśmy tutaj (http://painkiller.ugu.pl/weapons/overdose).

W dużej mierze informacja ta powstała na bazie anglojęzycznego artykułu na stronie darkcorner.de (http://www.darkscorner.de/index.php?option=com_content&task=view&id=729&Itemid=394). Osoby czujące się mocniejszymi w języku rosyjskim mogą tu (http://www.domeofpk.ru/dif/kalme_overdose_beta_preview.html) znaleźć tłumaczenie tego artykułu.