Tytuł: Paineditor spawny - problem mały Wiadomość wysłana przez: Szowel Kwiecień 02, 2010, 01:43:06 Witam , mam mały problem ze spawnem potworów , otóż chciałbym się dowiedzieć gdzie się edytuje w spawnach opcja - po jakim czasie potwór ma się zrespić . np. sytuacja : wchodze do pomieszczenia i chce żeby po 10 lub 15 sekundach pojawiły się potwory a nie tuż jak wszedłem .
Lub także respawn po potworze . np. stoi sobie potwór , zabiłem go i chciałbym by po jego śmierci pojawił sie na jego miejscu następny ... Z góry dziękuje za pomoc ... :D Tytuł: Odp: Paineditor spawny - problem mały Wiadomość wysłana przez: Ye-back Kwiecień 02, 2010, 02:24:01 Nie wiem,
poczytaj PainEditor - Basics - tutorial (http://pkzone.org/forums/general/paineditor-basics-tutorial/) Cytat: Utragamer (...) Now you will learn in conjunction with an AmbushForPlayer.CBox and MonsterSpawnPoint.CSpawnPoint how to enable a checkpoint after you kill five monsters (...) Tytuł: Odp: Paineditor spawny - problem mały Wiadomość wysłana przez: Szowel Kwiecień 06, 2010, 01:46:59 czytałem troche ten tutotrial ale wszystko co tam jest napisane zrobiłem.
Przerobiłem troche mapke , i chce ustawić spawny potworków w paineditorze , gdy już ustawiłem włączam gre i potwory sie nie respiły ; / . Potem pogrzebałem w folderze Cbox okazało sie że tam coś jeszcze trzeba było zrobić , no i ustawiłem Launch , i takie tam. No i wtedy pojawił się błąd i poziom sie nie chciał włączyć Potrzebuje jakiegoś pełnego , przejrzystego tutoriala o postawianiu potworków od samego początku Z góry dziękuje za pomoc... Tytuł: Odp: Paineditor spawny - problem mały Wiadomość wysłana przez: Ye-back Kwiecień 06, 2010, 06:47:27 Proponuję skontaktować się z Eggtoothem. Przez prywatną wiadomość dam jakiś namiar.
|