Tytuł: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 08, 2010, 12:05:08 Witam!
Jestem raczej początkującym graczem (w Overdose gram 2 miesiące a w Czarną edycje 5 dni) więc tak, chciałem sobie zainstalować mody: - Brightskins Ammo - http://painkiller.ugu.pl/download/file/115 - oraz PK++ Więc zacznijmy od Brightskins Ammo. W opisie Instalacja pisze tak - Skopiuj folder Data do katalogu C:\Program Files\Painkiller No więc otwieram mój komputer/dysk D (bo grę mam na dysku D)/program files/DreamCatcher/Painkiller Czarna Edycja wklejam wszystkie pliki z omawianego modu. I nic się nie dzieje lub amunicja robi się jaskrawa i tyle, nie wiem czemu. A teraz PK++ - Nawet ze ściągnięciem mam problemy bo nie wiem którą wersję ściągnąć: - PK++, PK++ Beta 1.3 Update, PK++ Beta Mod 1.3 czy PK++ Updater ??? a poza tym nie wiem nawet czego mogę się spodziewać po zainstalowaniu tego moda, ponieważ nie ma żadnych informacji o tym co mod wnosi nowego do gry multiplayer, co modyfikuje, itd. (wspominają tylko o botach) a ogólnie informacje o modzie wyglądają tak ---> Modyfikacja wykonana przez panów z PKeuro - wprowadza między innymi boty. Wymaga Painkillera z zainstalowanym patchem 1.64.. Proszę o pomoc! Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Maj 08, 2010, 08:05:55 Cześć.
Brightskins Ammo Rzeczywiście jest błąd w opisie instalacji, należy czynić tak jak w opisie dołączonym w pliku readme: skopiuj jeden z folderów Items do katalogu C:\Program Files\Painkiller\Data\Textures (poprawione na stronie). (http://painkiller.ugu.pl/images/forum/Brightskins_Ammo1.jpg) (http://painkiller.ugu.pl/images/forum/Brightskins_Ammo2.jpg) (http://painkiller.ugu.pl/images/forum/Brightskins_Ammo3.jpg) (http://painkiller.ugu.pl/images/forum/Brightskins_Ammo4.jpg) PK++ O PK++ można by dużo pisać. Poza wspomnianymi botami, dodaje takie podstawowe rzeczy jak hitsoundy i fragsoundy, zmienia fizykę przez dodanie takich opcji jak rocketfix i proplus, poszerza opcje konfiguracji huda i wyglądu gry, ostatnia wersja wprowadza nowe tryby gry (w tym nieukończona ClanArena). Po więcej odsyłam do changelogów wersji 1.2 (http://www.pkeuro.net/comments.php?blogid=1&eid=58) i 1.3 (http://modzone.org/primevil/painkiller/pk++/Changelog.html). Masz dwa warianty instalacji:
Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 08, 2010, 11:25:26 Dziękuję bardzo, mod Brightskins Ammo działa :) ale nie jest doskonały więc ściągnąłem drugi (chyba użytkownika Ye-back czyli twój ) i jest wszystko ok.
Proszę jeszcze tylko o wytłumaczenie jednej rzeczy co to jest Updater czy Update?? To jest Patch?? Która z podanych przez ciebie wersji PK++ będzie lepsza?? i czy będzie działał na wersji 1.64 którą posiadam?? Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Maj 08, 2010, 11:39:56 Tak, wszystko to tyczy się wersji 1.64. Nie wiem, która lepsza, musisz sobie obadać obie wersje i wybrać, zacznij może od 1.2 potem po iluś dniach zainstaluj na to 1.3. No update'y to takie patche.
Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 08, 2010, 12:25:57 Tak zrobię! Bardzo dziękuję za szybką i konkretną pomoc :D
Pozdrawiam serdecznie :] Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 11, 2010, 03:43:18 Po zainstalowaniu moda PK++ 1,2 oraz updatera gra jest po angielsku :( jest jakieś spolszczenie?? I mam jeszcze jedno pytanie, kiedy zainstalowałem updatera do wersji 1.2 na pulpicie pojawiło mi się mnóstwo ikonek z logo painkillera i instalatora PK++ co mam z nimi zrobić???
Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Maj 11, 2010, 04:16:15 Po zainstalowaniu moda PK++ 1,2 oraz updatera gra jest po angielsku :( jest jakieś spolszczenie?? W pliku config.ini ustaw Cfg.Language = "polish", to co było w oryginalnym PK po polsku będzie znowu, to co daje PK++ oczywiście pozostanie w angielskim języku, ale czy język to coś ważnego w takiej grze jak PK :] ... I mam jeszcze jedno pytanie, kiedy zainstalowałem updatera do wersji 1.2 na pulpicie pojawiło mi się mnóstwo ikonek z logo painkillera i instalatora PK++ co mam z nimi zrobić??? Przeczytaj nazwy jeśli uważasz, że którąś chcesz zachować to zostaw, do samej gry wystarczy Play PK++ Mod, resztę można usunąć.Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 11, 2010, 04:59:06 A gdzie znajdę plik Confog ini?? Wiem, że w PK: Overdose trzeba było pobawić się ukrytymi plikami Windows, ale w tym przypadku tak nie jest. Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie?
Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Maj 11, 2010, 05:05:17 Lol.
Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie? Mógłbyś, folder Bin w katalogu zainstalowanego Painkillera :]Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 11, 2010, 06:55:00 Niestety w folderze Bin nie ma tego pliku. Pod spodem zamieszczam zdjęcie zawartości znajdującej się w pliku Bin u mnie :
(http://img63.imageshack.us/img63/6619/screenshot005wu.th.png) (http://img63.imageshack.us/i/screenshot005wu.png/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Maj 11, 2010, 07:55:22 OMG, wtf, lol,
hmmm spróbuj włączyć widok ukrytych plików, może jest tam skitrany. Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 11, 2010, 08:08:59 No właśnie najśmieszniejsze jest to, że mam włączoną opcję folderów "pokaż ukryte foldery" hmmmm.. LOL co ja mam robić???
Tytuł: Odp: Mody do Czarnej Edycji Wiadomość wysłana przez: Lukasz564 Maj 11, 2010, 08:20:15 Sorki odwrót... Już mam. Po prostu trzeba było uruchomić PK++ żeby w folderze Bin pojawił się plik Config :)
Przepraszam za kłopot :( Pozdrawiam :] |