Painkiller

Painkiller => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Paindemonium Maj 22, 2010, 12:22:51



Tytuł: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 22, 2010, 12:22:51
 Teraz już wiemy iż nowy na rynku wydawca zwany FonoGame, zafunduje nam nową edycje naszego wspaniałego FPSa. Painkiller: Pandemonium, bo tak będzie się nazywała pełna saga zawierająca wszystkie części gry w jednym opakowaniu (pomysł na nazwę można tylko dochodzić skąd Panom przypadł ). Aktualnie dostaliśmy od wydawcy propozycję na stworzenie ankiety dotyczącej limitowanej serii (300-500 sztuk nakład), która dodatkowo będzie zawierać określony bonus. Pomysł na ów bonus pozostawiamy wam i proponujemy przedstawić go w temacie dotyczącego tego newsa na forum. Odnośnie tego niedługo powstanie na stronie głównej niewielka ankieta z już naszymi pomysłami i zachęcamy do głosowania w niej. To od waszych głosów zależy co będzie zawierać bonusowa wersje Painkiller: Pandemonium. Poniżej mały plakacik o informacjach co będzie zawierać zwykła edycja.

(http://painkiller.ugu.pl/news/painkillerpandemonium.jpg)

Także będą prawdopodobnie w najbliższym czasie konkursy, w których będzie można wygrać jeden z takich egzemplarzy.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: RudeDude Maj 22, 2010, 05:14:56
Proponuje aby do gry dołączyć jako bonus koszulkę z oryginalnym logiem Painkiller z pierwszej części gry. Do tego kubek :)
Fajnie byłoby także aby dodali płytkę zawierającą wszystkie popularne fragmovie w wysokiej jakości obrazu plus dodatki w postaci tapet, okładek które robił BARMAN2005.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 22, 2010, 09:01:56
My z Yebacką myśleliśmy o tym by był bonus DVD z nowym dodatkiem (modem fanowskim Eggtootha) Painkiller: Redemption, zawierający poprawki z Resurrection, nową kampanię i  survival mode. Aktualnie prace są na ukończeniu i jest to samodzielny jakby Mod/Dodatek.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: pa1ner Maj 22, 2010, 11:17:49
Cos z taka fabula nie moze byc slabe =)


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 23, 2010, 10:20:25
Zmień troszkę fabułę albo ja coś wymyślę i ci zawyślę. :)


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Patogen Maj 23, 2010, 11:47:26
Proponuje aby do gry dołączyć jako bonus koszulkę z oryginalnym logiem Painkiller z pierwszej części gry.

Popieram!


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Maj 23, 2010, 04:49:03
Żeby nowego tematu nie robić to co to jest ten Redemption Egg? Daj jakieś info bo mnie ciekawi...


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Maj 23, 2010, 05:16:48
Ma ten mod jakiś sens? Przecież mapy są trochę małe i dawanie tutaj jeszcze fabuły jest trochę..Jak dokładniej ma to wyglądać?


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: PainkillerAnime Maj 23, 2010, 05:23:08
A cieło się nie będzie?


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 23, 2010, 07:29:11
Jednak znów napisze by zmienić z deka fabułę. Daniel musi zwiać znowu z Piekła a Belial będzie próbował się do niego dostać. Myślałem też kiedyś o takim zapoczątkowaniu fabuły że Belial pod koniec Overdose wyczuwał potrzebę Daniela, który go uwolnił, nieumyślnie a Belial jest mistrzem portali (dla tego go przymknęli). Dla mnie właśnie dobrym motywem nawiązującym było zawsze ze jest Cutscean jak Belial wyciąga Daniela z Piekła i   łączą siły przeciwko Ewie, próbując ponownie dostać się do Piekła tym razem we dwoje i może mały skandalik jak już zapomniany Samael. Ja to tak widzę.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: BARMAN2005 Maj 23, 2010, 08:11:29
Nie rozumiem jak można kilka razy zmieniać fabułę czegoś co jest podobno "na ukończeniu"... LOL


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Mammoth Maj 23, 2010, 10:43:06
Ja z kolei proponuję zrobić tak, jak CD-Projekt zrobił z Postal 2 ( http://www.cdprojekt.pl/game/2899/Postal_X )
Gra, wszystkie dodatki, wszystkie patche i najpopularniejsze modyfikacje fanów w jednym opakowaniu. To by było coś na prawdę niezłego :D


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 24, 2010, 08:31:29
Własnie dla tego proponujemy mod Eggtootha. Co do Fabuły, spoko dostaniesz ją dokładnie opisaną jeszcze dziś. Dialogi już sam powymyślaj i wtedy dajesz mi materiały i w trimiga robie intro i outro. W formie napisów lub jak się znajdzie kilka gości do podkładania głosów.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: novat1c Maj 24, 2010, 03:55:22
Oprócz kubka i koszulki można dodawać równego typu drobiazgi, np. tak jak to było z Unreal Tournament 3, ze dodali małą podkładkę z screenem i logo z gry.
Innym bonusem może być coś w rodzaju breloczka doczepianego np. do kluczy.
Jeszcze inny pomysł jaki mi przychodzi to jakiś byczy zajebisty plakat żeby sobie na ścianę przykleić, albo wstawić w antyramę i powiesić. Możliwości jest naprawdę dużo.
Jeszcze inny pomysł apropo tych fragmovies... w warsow są tutoriale, które każdy w grze może sobie obejrzeć i zobaczyć jak się poruszać, jak skakać, jak wykonywać różnego rodzaju tricki, czy też zagrywki. Zajebiście dobrze by było jakby ktoś nagrał taki filmik, w którym pokazuje różnego rodzaju tricki i przy okazji w tle po Angielsku leci komentarz którzy tłumaczy (oczywiście powierzchownie) jak ów trick wykonać. Oczywiście mówię o trybie online tylko, bo z single jest pełno na YouTuBe. Filmik mógł by mieć kilka części, 1 jak się poruszać bunny hoppingiem, jak nabierać prędkości, jak pokonywać poprawnie zakręty, jak nagle zmieniać kierunek skakania nie tracąc prędkości itd. drugi mógłby pokazywać jak poruszać się po schodach by nie stracić prędkości, jak skakać po różnego rodzaju obiektach, jak skakać pod górkę po takich pochylniach np. po srebrną zbroję na sacred, jak to zrobić by nie stracić prędkości. Trzeci część już bardziej zaanonsowana, która pokazywała by jak robić rocket jumpy, jak je na danej mapie wykorzystywać, w jakich momentach je robić, czemu mogą w danych miejscach służyć. No i 4 cześć wiadomo jakieś granade jumpy różnie jakieś trudniejsze tricki, może jakieś podwójne rocket jumpy, może jakieś comba że granat + rakieta albo coś... możliwości jest dużo, głównie pierwsze 3 części chętnie bym sobie obejrzał, bo w PK nie gram długo, jestem nowy, i jeszcze nie wszystko potrafię, myślę że inni też chętnie by coś takiego obejrzeli, a nowi gracze poznali by podstawy bardzo szybko, i zobaczyli by że właśnie dzięki temu painkiller jest taki soczysty ! :D

Co wy na to co napisałem o bonusach i filmikach ? chętnie usłyszę wasze opinię.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Maj 24, 2010, 04:20:37
Usunąłem swoje posty bo zaśmiecały temat.


Tytuł: ;)
Wiadomość wysłana przez: Kruk Maj 24, 2010, 11:42:51
Bardzo ciekawa wersja 4 w 1 :D byłoby dobrze gdyby zostały poprawione błędy jakie występują w grze szczególnie w Resurrection a jeśli chodzi o dodatki to fajnie było by mieć koszulkę z 3 postaciami Painkillerów na przodzie, a na tyle koszulki znajdowało by się logo ;P 


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Maj 25, 2010, 03:05:53
Dodatki dodatkami. Ja mam nadzieje na dodatek Eggtootha bo wtedy ta edycja będzie zawierać coś nowego co sprawi ze kupią ją nie tyle nowi gracze ale i starsi wyjadacze :)

UWAGA LUDZISKA!
Dziękujemy w naszym i imieniu FonoGame za wzięcie udziału w ankiecie oraz rozmowach dotyczących wyboru prezentu do edycji kolekcjonerskiej Painkiller: Pandemonium! Pod  TYM (http://painkiller.ugu.pl/news/148) znajdziecie informacje na temat wybranego dodatku. Jest nim PenDrive zawierający dodatkowo modyfikację stworzoną przez <b>EggTootha</b> i resztę kompanów poświęcających się tejże produkcji. Więcej informacji w odnośniku/najnowszym newsie.


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: pa1ner Lipiec 12, 2010, 11:58:34
kaska juz jest : D


Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Lipiec 13, 2010, 10:54:14
My kasy z tego nie czerpiemy chyba że JoWooD coś zadecyduje, aktualnie tak zaczyna ta firma modzić że nie dziwie się czemu tak wielu z was ich nie lubi. Mam jednak nadzieje ze zakończy się to dobrze.