Tytuł: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 06, 2010, 04:19:19 Po dość długim oczekiwaniu, wersja beta Painkiller: Redepmtion, jest już gotowa. Gra została już wysłana w celu beta testów do [rul=http://nowa.fonogame.com/]FonoGame[/url] oraz JoWooD (http://www.jowood.com/), od którego zależy jak mod będzie udostępniony dla graczy. Beta testy niestety (przynajmniej na razie) są zamknięte. To od decyzji JoWooD (http://www.jowood.com/) zależy czy beta testy w późniejszym terminie będą otwarte dla wszystkich oraz czy w ogóle mod będzie miał szanse wyjść na świat bez żadnych problemów prawnych. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy należy kierować maile do Eggtootha, Ye-Backi bądź mnie, jak to pisałem w poprzednim newsie.
Cel bety jest prosty. Grajcie, szukajcie błędów a sugestie podawajcie w temacie na forum do tego newsa. Mail contact: - EggTooth - zoolman1987@googlemail.com - Paindemonium - paindemonium0@gmail.com - Ye-Back - administr@gazeta.pl Przyczyna takiego a nie innego sposobu beta testów, jest fakt, iż JoWooD (http://www.jowood.com/) nie wydał decyzji, co do rozpowszechniania modyfikacji w sieci. Liczymy jednak, że po zagraniu w wersję beta, zmieni zdanie i tym samym ułatwi sprawę. Ci, którzy dostaną możliwość zagrania w betę, proszeni są o nie rozpowszechnianie własną droga bety. Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 06, 2010, 04:55:49 mam pytanie po co woge pisac takie cos skoro i tak nic nie mozna zdzialac? nie lepiej napisac jak bedzie otwarty test?
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Sierpień 06, 2010, 05:36:17 Ten temat jest do wyłapywania błędów wiec.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 06, 2010, 05:52:07 Chcesz betę. Zgłaszasz się ale nie wolno ci rozpowszechniać jej osobiście bo Jowood będzie się pluł. Czekamy na jego werdykt bot ez grają w betę.
Nie pisać proszę że nie ma dźwięków wydawanych przez postać gdy dostaje obrażenia. Łatka wyjdzie i to poprawki, wyłączone zostały bo się mieszały dzięki Beliala i Daniela. Sugestia: - Mapa Spikes, ostatnia arena proponuje zrobić tak by otworzyć wrota do którychś ze schodów by jak ktoś spadnie mógł wrócić a nie loadować czekpoint. :) Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 06, 2010, 07:37:58 byl podobny temat, chce bete
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 06, 2010, 07:56:41 Masz. Nie rozpowszechniaj tylko testuj. Gdzie był podobny temat? Była tylko zapowiedz bety i teraz jest już beta. Nieważne. Bez spamu. Pisać tu jakiekolwiek sugestie do bety, zgłaszać się po betę tylko za pomocą maila plz.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: alcatraz10 Sierpień 07, 2010, 10:37:57 ja myślę że JoWod was w bambuko zrobi
wkońcu mnie jako fana gothica zrobili i reszte również, ale nieważne powodzenia Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 07, 2010, 01:39:34 Grałem coopa, może respawn powinien odbywać się w jednym miejscu, bo z każdym następnym respawnem zaczynały się pojawiać kolejne monstra i np. mój komp średnio wytrzymuje to gdy na mapie jest kilka setek potworów i ciężko trafić przy 5 klatkach na sekundę. Strach myśleć co się działo w grze po stronie klienta (byłem serwerem).
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 07, 2010, 02:10:50 Przeczyść se kompa bo u mnie hula przy max potworach Egg ma słabszego PCta i też hula.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 07, 2010, 03:41:28 Zagrajmy.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 07, 2010, 04:22:29 No Ye-back strach pomyslec, gra jest prawie niegrywalna ze strony klienta, mi przynajmniej nie dawala satysfakcji
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 07, 2010, 04:50:20 Kup se lepszego kompa. Dziwne ze mi chodzi bez zarw większych na COOP na mapie sergio. Tylko nie gadajcie że kampania też wam zarywa to dorazu sugeruje wam albo wywalić złoma albo przerzucić na konsole. Mnie i Eggowi działa bez zarw więc wtf?
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 07, 2010, 04:58:00 Tak wlasnie zrobie dziekuje.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 07, 2010, 05:21:39 U mnie Survival przeszedł test wydajności. U mnie tylko czasami dochodziło do LEKKIEGO klatkowania (niestety to wina zbugowanego multi) a tak to całe 20 minut nawalanki z max ilością potworów grało się przyjemnie. Osobiście dałbym 8/10 bo jest fajnie, brakuje mi tylko rakietnicy bo jest ona dostępna troszkę później, No i to że na multi nie ma miotacza ognia, trzeciego trybu elektro czy też zamrażacza.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: SkyrnTFD Sierpień 07, 2010, 06:31:27 A jak z kampanią single? tnie czy nie?
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 07, 2010, 06:44:36 Nie, multiplayer tez nie tnie przynajmniej z perspektywy klienta.
Na pochwale zasluguje szybkosc wczytywania leveli, jeszcze w zadnej czesci painkillera nie bylo tak szybko Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 07, 2010, 06:55:05 Dla tego że są to zmodyfikowane mapy z multi, sa nowe w singlu ale desing jest stary...tylko dostały mały usprawniony silnik aren oraz elementy otoczenia które troszkę urozmaicają grę. Np explozje spadające beczki ciała itp. Zauważcie że nawet przeciwnicy jakby giną bardziej naturalnie, bo fizyka została troszkę wykalibrowana, tak że postać nie wykona na 20 metrów piruetu gdy dostanie kołkiem a efektownie się przekręci i to mi sie podoba. Dużo frajdy daje mi strzelba :) Jakby efektowniej i fajniej postacie giną albo lecą do tyłu całe ciała albo rozpadają się pod naporem ognia lub po uderzeniu w ścianę gdzieś się rozbryzgują. Fajna faza jest też tu iż elementy otoczenia jak beczki już nie są odporne na uderzenie czegoś innego niż amunicji z naszej spluwy. Spadnie, rozsypie się, racja ale mi chodzi o to że np: ciało martwego potwora jak na nie spadnie to połamie je w drobny mak. :)
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Sierpień 07, 2010, 06:59:13 Po prostu posiedziałem troszke nad masą obiektów. Lekko ich tarcie, zwiększyłem.
Jaśniej co paindemonium napisał: Jeżeli ciało spadnie na skrzynię: ta rozsypie się. Wysokość również sprawia że przedmioty uszkadzają się. Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 07, 2010, 08:31:45 stanelem na 5 levelu ale juz mam drobna liste bugow.
-w 1 levelu latajace potwory przeswituja przez sciany w miejscu gdzie w multi jest mh. -3 lvl dziwny morph ma obwodki wokol oczu Produkcja jest bardzo dopracowana juz na tym etapie. Bardzo fajne zadania na karty, doby pomysl z daniem duzo ammo do szotgana na mapie gdzie uzywanie go jest celem na karte. Muzyka tez jest super, pozdrowienia dla tworcy. Uwazam ze tryb coop jest tak jak ten w doom 3 jest , byl i bedzie i nic pozatym. Ale jesli ktos by sie uparl i chcial go zrobic grywalnym to polecam procz wyelimowania oczywistych bugow. na mapie spikes zminmalizowalem gre gdy gralem z jebakiem i po powroci prawdopodobne padlem i bylem spectem zrespilem sie pozamapa i juz nie moglem dolaczyc do gry nie pomoglo ponowne wbicie na serwer Ps: Ten sekret na wierzy Eggtooth jest tak dobry jak mowiles =) Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 07, 2010, 09:39:01 Tryb demona to nie bug. To pierwsza wersja ulepszenia widoku trybu demona. Będzie jeszcze polepszany. Obwódka to pewien filtr który w becie Resurrection sporo robił problemów. Egg wziął go i wyciął w nim dziurkę i wygładził dzięki czemu efekt demona to nie zwykła szara poświata. Filtr zakrzywia światło co sprawia że efekt jest wyraźnie ciekawy. Jeszcze szkoda że drganie ekranu podczas strzału trybu demona z Resurrection został wycięty, ale kto wie może kiedyś się go przywróci?
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 07, 2010, 10:25:48 a propo efektu demona , nie jest najlepszym pomyslem spowalaniac swiat od razu, przez to marnuje sie za kazdym razem
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 07, 2010, 11:31:48 Taki był efekt demona w grze.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 08, 2010, 11:48:53 Eggtooth przed ostatni level jest nie do przejscia wszystkie drzwi zamkniete strzalka w miejscu. Chodzi mi o to pomieszczenie gdzie jest srebny armor sekretem. Dwa razy wczytalem checkpoint i nic
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Sierpień 08, 2010, 11:53:08 Wiem już o co chodzi. Liczby pomyliłem. zamiast 12 napisałem 48. Trudno. Wydam łatkę.
Nalezy pamiętać o tym że gra po załataniu nie będzie kompatybilna z sejwami. Należy przejść grę od początku :( Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 08, 2010, 12:41:27 http://pkzone.org/download/painkiller_redemption_error_fix.rar
Oto łatka. Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: pa1ner Sierpień 08, 2010, 12:59:42 Trudno teraz na koszmarze
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 08, 2010, 03:12:39 Moim zdaniem ostatnia mapa troszkę za łatwa. Proponuje dać albo więcej potworów albo dać między nich troszkę minibossów.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Kamilos1 Sierpień 29, 2010, 01:01:16 Witam czy użytkownik Paindemonium może mi wysłać wersję Beta Painkiller Redemption??
Będe bardzo wdzięczny. Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 29, 2010, 01:15:00 Zgłoś się na mojego maila i ci tam prześle jak co wraz z Łatką i hasełkiem i krótką informacją. Maila znajdziesz w dziale kontakt.
Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Kamilos1 Sierpień 29, 2010, 08:07:08 Mojim zdaniem lepiej by było jak by się zmniejszyło ilość przeciwników w 1wszej misji.
Znalazłem jednego buga jak strzela się do przeciwników w 1 misji z kuszy i jak się przybijajądo ściany to bardziej strzała jest przybita do ściany niż przeciwnik. Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Kamilos1 Sierpień 29, 2010, 08:09:33 znalazłem 2 buga w 1wszej misji jak strzeliłem wojownikowi z maczugą w głowę to głowa mu odpadła i była przybita do ściany obok zabitego przeciwnika i przeciwnik był oparty o ścianę
SCALONE POSTY znalazłem 3 bug jak strzeliłem przeciwnikowi w klatę to głowa mu odleciała i za przeciwnikiem była strzała na której wisiała jego głowa i przeciwnik był oparty o ścianę i jak się strzeli do przeciwnika ktory jest obok ściany to przeciwnik nie jest przybity do ściany tylko wisi na strzałach :( SCALONE POSTY edit jak strzeliłem wojownikowi z maczugą w głowę to strzała urwała mu głowę i przeciwnik stracił głowę a obok przeciwnika była przybita w ścianę strzała a na której wisiała głowa . A raczej we wcześniejszych częściach tak nie było Jak by co to przeciwnik był oparty o mały murek SCALONE POSTY I chciałem się spytać czemu jak przemieni się w demona to ekran nie drga??. Jak jest jakaś poprawka żeby to naprawiła to bardzo proszę o taką poprawkę. Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 29, 2010, 08:29:21 Pokaż screenshota dotyczącego tego przybijania przeciwników :wow: ale pewnie się czepiasz jakchś szczególików :>
i nie wal 5 postów pod rząd w kwadrans :> Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Beta Wiadomość wysłana przez: Kamilos1 Sierpień 29, 2010, 09:06:31 Nie mogę pokazać jutro postaram się pokazać screenshota
|