Tytuł: Grafika - Potwór z bagien Wiadomość wysłana przez: Lopez Sierpień 09, 2010, 09:51:01 Nie wiem jak to możliwe, ale mój kolega posiadający kartę bez shaderów (GeForce2 MX) na poziomie Bagna ma normalnego przeźroczystego stwora z bagien takiego jak na tym screenie
(http://www.primotechnology.com/reviews/0404/pk/big/pk29.bmp.jpg) a u mnie jest taka chodząca klucha: (http://i33.tinypic.com/ir6uis.jpg) Jak zrobić, aby i tutaj był taki przeźroczysty? Dodam że mam kartę GeForce4 MX i skorzystałem z tego samego co mój kumpel, czyli ENBSeries (taka poprawka na grafikę) + 3D Analyze. Tytuł: Odp: Grafika - Potwór z bagien Wiadomość wysłana przez: alcatraz10 Sierpień 11, 2010, 07:23:27 ulala ta karta graficzna jest bardzo stara miałem ją kiedyś na starym kompie
a co do pytania to niewiem może masz coś w ustawieniach po przewracane w tym celu wejdź w opcje i w grafice czy masz jakośc tekstur postaci ustawioną na najwyższą jesli nie to zmień na największą Tytuł: Odp: Grafika - Potwór z bagien Wiadomość wysłana przez: Lopez Sierpień 14, 2010, 07:58:18 No więc tak: poszperałem trochę w necie i znalazłem programową pełną emulację shaderów. Nazywa się ona SwiftShader. Użyłem jej do Painkillera. Stworek z bagien wygląda teraz normalnie,
(http://i33.tinypic.com/9iy7p3.jpg) ale problemem jest zabójcza ilość 1 ~ 6 FPS, a mój kolega na wspomnianym wcześniej GF2MX ma ogólnie w grze FPS 15 (z użyciem ENBSeries + 3D Analyze) co jeszcze "jakoś" pozwala grać. U mnie przy użyciu tego samego były liczne przekłamania w grafice więc użyłem SwiftShadera. Czy istnieje jakaś możliwość podniesienia ilości FPS przy używaniu tej modyfikacji? //edit Dodam też, że kumpel nie podkręcał karty ani nie używa modowanych sterowników do grafiki czy też zmodyfikowanego DirectX. Ja także nie. |