Painkiller

Painkiller => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Paindemonium Luty 28, 2011, 09:19:55



Tytuł: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Luty 28, 2011, 09:19:55
 Były pewne problemy z supportem ale jednak wszystko zmierza w dobrym kierunku. Painkiller: Redemption ma swój działający support i dowodem tego jest dzisiaj wypuszczony patch do gry. Nie jest on może szczególnie wielki ale poprawie kilka błędów wykrytych przez fanów i szybko zostały one naprawione. Oto pełna lista poprawek w grze:


- Naprawiono błąd na trzeciej mapie gdzie można wyjść poza nią.
- Usunięto błąd w nazwie trzeciej mapy.
- Usunięto błąd na czwartej mapie gdzie podczas trybu demona można przedostać się przez drzwi nim się one zamkną.
- Usunięto kilka znalezionych obejść na czwartej mapie.
- Usunięto blokowanie się przeciwników na pierwszej mapie.
- Usunięto bug gdzie po zakończonym trybie demona wciskano klawisz "0", co prowadziło do możliwości nieograniczonego użycia mocy demona.
- Dodano na pierwszej mapie pomoc tekstową dotyczą broni.
- Dodano ukryty cheat na zachowywanie ciał poległych przeciwników.


Jak widzicie support działa i liczymy na to że w najbliższym czasie będzie wnosić on nie tyle poprawki ale i nowe obiecywane elementy gry.

Link dla graczy którzy kupili grę poza steamem:
Patch v. 1.02a (http://pkzone.org/wp-content/files/redemption_1.02a.rar)


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Ye-back Marzec 01, 2011, 10:46:07
Ja wciąż mogę wyjść poza mapę w Rafinerii i widzę, że w skrzynia_mala_001 wciąż znajduje się pod mapą, no chyba że ona później się wynurza...

http://www.youtube.com/v/iWuppjBhATE?fs=1&hl=pl_PL&rel=0

Gratis załączam klip

http://www.youtube.com/v/TA3nUDWhX1w?fs=1&hl=pl_PL&rel=0


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Marzec 02, 2011, 08:16:15
Nie możliwe. 90% osób raportuje że poprawiony.... Jak ty pobierasz te patche?


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Marzec 02, 2011, 05:22:44
Jakoby nie było. Dobrze że raportuje cie te błędy :) Na szczęście są to maluśkie bugi a nie crashe i errory. Wtedy to by była lipa :)


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: skoczny Marzec 03, 2011, 08:31:49
W zaawansowanym menu opcji graficznych zamiast multisampling jest multisamling. Tylko literówka w menu do którego raczej rzadko się zagląda, ale jak kiedyś miałby być nowy patch to można poprawić.


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Pandaren Marzec 05, 2011, 11:37:13
Jest jeszcze jedna rzecz ,a mianowicie ostatni boss ten Alastor jest jakiś zbugowany ,jak z nim walczyłem zablokował mi się przy kolumnach i mogłem go bić z painkillera. Wolałbym troche walki :]


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Marzec 05, 2011, 12:02:32
Trochę sie blokuje ale może uda się to zmienić. Mimo że czasem się przyblokuje to w 90% pląsa sprawnie między kolumnami. :)


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Pandaren Marzec 05, 2011, 12:21:50
Gdzie zapisują się screenshoty po naciśnięciu f12 w pk ? nie moge ich znaleźć  :P


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Marzec 05, 2011, 02:54:44
Chyba tam gdzie np od Overdose. Trzeba ustawić właściwości folderów i włączyć opcje pokazania niewidocznych folderów. Poszukać w moich dokumentach trzeba. C:\Documents and Settings\SysOp\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Painkiller Redemption


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Pandaren Marzec 05, 2011, 11:42:53
Tak znalazłem je tam :]
Oto parę screenów z ostatniego bossa  :D
http://tinypic.com/view.php?pic=f281uo&s=7
http://tinypic.com/view.php?pic=f21ruv&s=7
http://tinypic.com/view.php?pic=345ye7s&s=7

Czekam na dodatkowe mapki


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: tuctac Marzec 12, 2011, 07:56:19
Czy wyjdzie wersja pudełkowa Painkiller: Redemption?


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: <AS|MO> Marzec 15, 2011, 03:26:59
heh a żeby ten alastor się nie blokował to można jego skalę zmienić :P


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Marzec 15, 2011, 04:30:20
heh a żeby ten alastor się nie blokował to można jego skalę zmienić :P

Już o to zadbałem. Po patchu 1.03a zobaczysz prawdziwą moc alastora :D (patch w tym tygodniu powinien być)


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: <AS|MO> Marzec 22, 2011, 05:17:00
oooo dzisiaj odkryłem bynajmniej u siebie,że gdy zdobędę kartę za drugą misję (magazyn) i chcę ją kupić to gra się wiesza i pojawia się error :(
Może to tak tylko u mnie nie wiem zobaczcie sami........


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Marzec 22, 2011, 06:39:05
Naprawiono go w i da się łatkę niedługo na to. Aktualnie można zrobić taki myk. Wchodzisz do menu kart... nic nie robisz i wychodzisz z niego... potem znów wchodzisz i wtedy działaj. Błąd sporadyczny i występował też w Resurrection.


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: <AS|MO> Sierpień 07, 2011, 07:17:16
No dobra znalazłem błąd w tym patchu 1.03,chodzi o to,że w misji Magazyn nie trzeba wcale zdobywać tych 700 dusz ponieważ i bez tego dostaje się za nią kartę. Oczywiście zobaczcie sami u siebie


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: Paindemonium Sierpień 09, 2011, 07:31:04
To już dawno zauważono i poprawiono w następnym patchu. Nie wiem czy aktualnym czy już przyszłym który czeka od 3 miechów aż łaskawie wraz z DLC wrzuci megalomaniak na Steama... :/ obiecał że będzie tydzień temu i nadal nic. Jak tak dalej w ch...a będą sobie lecieć, reszte updatów wrzucamy na nasz serwer.


Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a
Wiadomość wysłana przez: <AS|MO> Sierpień 09, 2011, 03:04:58
I to by był dobry pomysł... :)