Tytuł: Własne zadania na kartę Wiadomość wysłana przez: ChromeX Marzec 27, 2012, 07:53:04 Witam
Mam pytanie co do kart tarota. Otóż zawsze chcialem zrobić dla nich nowe zadania (tzn. np w Lesie nie mogę otrzymać obrażeń albo na cmentarzu zakończyć poziom z 300 hp) jednak nie znam się kompletnie na modding'u w PK. Slyszałem że podobno da sie zmienić ich wymagania w jakimś programie. Szukałem po necie - nic nie znalazlem. Czy byłby ktoś w stanie wytłumaczyć mi jakiego programu użyć i JAK to zrobić? Z góry thx ChromeX Podpis pierwsza klasa, sami byśmy nie wpadli po nicku, że tego posta pisał niejaki ChromeX :] Shadow Podpisuje sie z przyzwyczajenia :D Tytuł: Odp: Własne zadania na kartę Wiadomość wysłana przez: Szowel Kwiecień 22, 2012, 10:07:58 Nikt nie napisał to ja napiszę wkońcu ;P . Więc tak, jak najbardziej da się to zmienić, potrzebny będzie program "Dragon Unpacker".
Więc wchodzisz do katalogu Painkillera, następnie folder data i tam tworzysz nowy folder z nazwą "Levels". Wchodzisz do tego folderu i tworzysz folder z nazwą poziomu który chcesz zmodyfikować np. "C3L1_Train_Station" . Musisz pamiętać aby poprawnie podpisać folder, inaczej silnik gry nie weźmie go pod uwagę i ściągnie dane z pliku .pak . Więc wracasz następnie do katalogu data i tam otwierasz plik "Levels.pak" Dragon Unpackerem. Tam jest spis wszystkich poziomów i właśnie jak wcześniej pisałem o prawidłowym podpisywaniu folderu to w tym pliku masz prawidłowe nazwy folderów. Dobra tam, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić to wejść do poziomu który cie interesuje i wyeksportować plik np. "C3L1_Train_Station.lua" do katalogu Data/Levels/C3L1_Train_Station/. Otwierasz ten plik notatnikiem i na dole jest dział z kartami. wystarczy go podmienić np. z innego poziomu na inny kod np. posłużyłem się kodem z poziomu "Monastery": Kod: --============================================================================ I od tej pory w poziomie Train Station (Peron) jest zadanie by utrzymywać zdrowie powyżej 50hp. Zadania możesz sobie modyfikować lub kopiować z innych poziomów. Niestety to jeszcze nie koniec ;) . Następną rzeczą o jakiej trzeba pamiętać to wyświetlenie zadania w poziomie i menu. Dalej w tym pliku .lua na samej górze znajdziesz linijki: Kod: o._MagicCard = MagicCards.permCards[1] -- soul catcher i teraz tak: Kod: MagicCards.permCards[1] Kod: o._CardTask = Languages.Texts[400] Tworzysz w folderze "Data" plik "LScripts/Main" i następnie eksportujesz tam z pliku LScripts.pak plik z językiem gry który w folderze LScripts.pak znajduje się w katalogu "Main" i tam przykładowo jeśli używasz polskiej wersji gry to eksportujesz "Lang_Polish.txt" . Po wyeksportowaniu pliku otwierasz go notatnikiem i tam masz przypisane do każdego numeru tekst z zadaniami itd. itd. Ostatnią rzeczą jest jeszcze zmiana napisu celu zdobycia karty w menu z pentagramem i poziomami. w "LScripts" tworzysz folder "HUD" i tam wklejesz plik Levels.lua który znajduje się w pliku LScripts.pak w katalogu "HUD". Otwierasz go i szukasz twojego zmodyfikowanego poziomu. Jeśli znajdziesz to jest tam coś takiego: Kod: Languages.Texts[400] To by było na tyle. W razie problemów pisac :) Tytuł: Odp: Własne zadania na kartę Wiadomość wysłana przez: ChromeX Kwiecień 26, 2012, 03:46:57 Hmm przerobiłem sobie więzienie i troszke sie zdziwiłem bo wszystko działało tak jak chciałem ^^
Jednak mógłbyś mi wytłumaczyć jak zrobic np:. dwa zadania jednocześnie na jedną kartę? (i moze jak właczyć dusze na traumie :D ) Z gory thx EDIT : Jednak już pomocy nie potrzebuje dot. tego tematu. Udało mi się wszystko obcykać :D Jakby ktoś chciał sobie zobaczyć co wymyśliłem to udostępniam .rar :) |