Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 24, 2025, 11:52:03 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Painkiller: Resurrection z polskim dubbingiem  (Przeczytany 3161 razy)
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť : Listopad 13, 2009, 09:44:44 ť

Polską wersję gry już można zamawiać przez serwis Gram.pl i już nasunęła się pierwsza naprawdę niezła ciekawostka związana z polonizacją gry. Prócz przedłużenia czasu oczekiwania do premeiry w Polsce o sześć dni, pierwszy raz w historii Painkillera będziemy mieli do czynienia z polskim dubbingiem. Niestety nie wiemy nadal, kto będzie podkładał głos dla jakiej postaci z gry ale na pewno jest to bardzo duży plus dla polskiej edycji, bo prawdziwy Bill Sherman ma zabójczo beznadziejny głos. A na dowód tego iż usłyszymy polskie głosy, możecie sprawdzić na powyżej przedstawionej stronię, okładkę polskiej edycji gry, na powiększeniu widać piękny znaczek PL Dubbing.

Więcej informacji na temat polskiego wydania możecie znaleźć na zaktualizowanym dziale naszej strony z Wydaniami.
Ť Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2009, 09:57:11 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #1 : Listopad 25, 2009, 08:34:45 ť

To co tu napiszę nijako pasuje do newsa, ale ciekawe czy jest/będzie to zawarte w polskiej wersji. Już od tygodnia mam to wkleić to zapodam w końcu kilka nieoficjalnych informacji co do patcha (który możliwe, że będzie w tym tygodniu opublikowany), co zrobiono dotychczas:

Cytuj
* Added health cap at 999
* Increased Health Stealer limit to 300
* Added old shotgun freezer visual effect
* Re-enabled fast combo for shotgun
* Fixed valley boss freezer bug
* Fixed valley boss knock-back bug
* Fixed valley boss accidental explosion bug
* Fixed valley boss missing boss health meter bug
* Fixed tarot cards in the level wheel menu screen not showing correct status bug
Other random things: the wall-climbing (mostly an MP issue, but affected SP too) should be fixed.
* Fixed the totally screwed-up weapon options menu and removed OD weapons from it.
* Fixed players dropping wrong weapons on death in MP.
* Fixed lua crashes related to weapons.
* Improved caching of weapons.

Today: worked on and actually played some of the new coop, which shapes more and more. Still a lot of bugs and open issues though.

The patch will most likely include a new LScripts.pak, a new Levels.pak, some new binaries, a small models/textures package (new models etc. for the Golem), and a small map package (waypoint files for the AI). Unless I've forgotten something important, I'd say all in all this is something around 30-40 MiB max at the moment, probably smaller (depends on how well some things like waypoints compress) - compared to the 233 MiB for the first patch I consider that small.

Poza tym nie ma tego tam, ale ponoć naprawiono demka i są płynne (uwierzę jak zobaczę).

Szanse na Linux-server są małe, więc [*]
Ť Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2009, 08:39:41 wysłane przez Ye-back ť Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #2 : Listopad 25, 2009, 10:11:47 ť

Dla mnie to za mało. Chyba że multiplayer będzie miał te działające demka i procz tych crashów będzie to nadal 1.64 tylko że POPRAWIONY, to gra ma szanse że ludzie się na nią przerzucą dla samego multi. No i przede wszystkim tak jak to ma miejsce w DOW 2 który jest na steamie tak samo jak PKR będzie miał liczne aktualizacje dodające nie tyle poprawki ale nowe mapy nowe rzeczy itp. Możliwe? Możliwe... DOW 2 dzięki takim zabiegom zyskał nie raz nowe uzbrojenie do kampanii, malarz armii, nowe ikonki ale przede wszystkim nowy tryb rozgrywki coop. Gra ma szanse na przetrwanie jeśli multi będzie lepsze od 1.64 i będzie pod stałym nadzorem poprawek i dodatków bo to steam.
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #3 : Listopad 29, 2009, 11:07:54 ť

No  niie ma patcha :]
next update:

Cytuj
* Fixed 10 initially destroyed objects in High Seas
* Added more gold to High Seas
* Moved level end in Cathedral
* Completely reworked the teleports in Gloomy
* Added real Coop game mode for the server menus etc
* More bugfixes
Zapisane

 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS