Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 05:42:26 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Grafika - Potwór z bagien  (Przeczytany 3616 razy)
Lopez
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 14



Zobacz profil
Ť : Sierpień 09, 2010, 09:51:01 ť

Nie wiem jak to możliwe, ale mój kolega posiadający kartę bez shaderów (GeForce2 MX) na poziomie Bagna ma normalnego przeźroczystego stwora z bagien takiego jak na tym screenie



a u mnie jest taka chodząca klucha:



Jak zrobić, aby i tutaj był taki przeźroczysty? Dodam że mam kartę GeForce4 MX i skorzystałem z tego samego co mój kumpel, czyli ENBSeries (taka poprawka na grafikę) + 3D Analyze.
Ť Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2010, 09:54:13 wysłane przez Lopez ť Zapisane
 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #1 : Sierpień 11, 2010, 07:23:27 ť

ulala ta karta graficzna jest bardzo stara miałem ją kiedyś na starym kompie
a co do pytania to niewiem może masz coś w ustawieniach po przewracane
w tym celu wejdź w opcje i w grafice czy masz jakośc tekstur postaci ustawioną na najwyższą jesli nie to zmień na największą
Zapisane
 
Lopez
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 14



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Sierpień 14, 2010, 07:58:18 ť

No więc tak: poszperałem trochę w necie i znalazłem programową pełną emulację shaderów. Nazywa się ona SwiftShader. Użyłem jej do Painkillera. Stworek z bagien wygląda teraz normalnie,

ale problemem jest zabójcza ilość 1 ~ 6 FPS, a mój kolega na wspomnianym wcześniej GF2MX ma ogólnie w grze FPS 15 (z użyciem ENBSeries + 3D Analyze) co jeszcze "jakoś" pozwala grać. U mnie przy użyciu tego samego były liczne przekłamania w grafice więc użyłem SwiftShadera. Czy istnieje jakaś możliwość podniesienia ilości FPS przy używaniu tej modyfikacji?

//edit
Dodam też, że kumpel nie podkręcał karty ani nie używa modowanych sterowników do grafiki czy też zmodyfikowanego DirectX. Ja także nie.
Ť Ostatnia zmiana: Sierpień 14, 2010, 08:07:56 wysłane przez Lopez ť Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS