Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 08:52:46 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: 1 [2]
Drukuj


Autor Wątek: Bronie z overdose w czarnej edycji  (Przeczytany 8635 razy)
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomości: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #15 : Sierpień 29, 2010, 08:47:35 ť

no to witaj w klubie , ja też mam to samo , wyskakuje ci błąd ponieważ nie dodałeś tej broni do tak zwanej bazy danych , która znajduje się w pliku CPlayer.lua

tam jest takie cuś :
Kod:
    EnabledWeapons = {"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"},

jak zauważyłeś jest tam CannonGun , ja go sam dodałem , lecz lepszą metodą jest podmienić ten plik CPlayer z nowego pk ( Resurrection bądź Overdose ) do tego starszego.

Co dziwne , ten kod rozwiązał mi problem podnoszenia broni w painEditorze ale w normalnej grze już nie , pojawia się ten sam błąd , może coś przegapiłem  Wow ?


edit: teraz mam trochę bardziej upierdliwy problem ... jak zwykle ... podczas wystrzelenia kuli , granata ( cannonball ) z cannonguna , to za nim leci coś siwego , takie coś nie oteksturowane , myślałem że nie dodałem jakiś tekstur , efektów , to więc skopiowałem z overdosa folder scripts z tymi plikami cannonball , textury do textur i nic dalej siwo , już wolałbym się tego pozbyć ale jak , jak coś pousuwam ze skryptu lua to zdebuguje mi gre i musze zaczynać od backupa  Smutny
Ť Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2010, 08:52:48 wysłane przez xoiox ť Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #16 : Sierpień 29, 2010, 09:03:37 ť

Panie kolego oj nie, EnabledWeapons  w CPlayer.lua było jedną z pierwszych rzeczy jakie zmieniłem Krzywy
Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomości: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #17 : Sierpień 29, 2010, 09:27:19 ť

no to teraz wracając do Eggtootha , wpisałem cannonguna w 8 miejsce zaraz po boltgunie ale nie , dalej  podczas gry jest tam wpierd...ony painkiller , przepraszam ale ten kur...wski bład mnie już wpienia maksymalnie...

PS: pamiętałem o amunicji.

nawet zmieniłem slota z 8 na 4 , to dalej pojawił sie minigun a przecież zmieniłem numer slota miniguna na 8.

Więc co zauważyłem :

te numery slotów , w pickableitems to tylko są po to gdzie mają umieścić broń po jej podniesieniu , nigdzie więcej.

W EnabledWeapon mam wprowadzoną taką kolejność :
Kod:
{"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"},

Minigun dalej w slocie 4 jest ...

Zapisane

 
Strony: 1 [2]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS