Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 02:58:34 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: mapa w technologii BB  (Przeczytany 3388 razy)
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť : Lipiec 08, 2010, 08:49:20 ť

Witajcie Mam pytanie. Czy isPrtnieje taka mama do gry Painkiller do pierwszej części lub do dodatku gdzie cała jest zielona lub niebieska. Wszystko dookoła powinno być zielone tylko potwory i bohater powinien być bez zmian. Przeszukałem całe maxican ale nie moglem znaleźć czegoś takiego więc mam pytanko czy ktoś wie czy takie coć istnieje a jeśli to to czy ktoś by mógł taką mape zrobić kto się bardzo zna na tym bo u mnie z tworzeniem map ciężko. Taa mapa przydała by mi się do filmów dlatego że painkillerze nie ma czegoś takiego jak gestykulacja co bardzo utrudnia kręcenie. Mapa powinna być jasno zielona.
Pierwszym większym projektem jaki chciałbym zrobić to jest odzwierciedlenie Mostu Śmierci z Monty Pythona pokazanego w Painkillerze.
To odzwierciedlenie zostalo zrobione już w kilku grach jak Gothic, Halo, Wow i wiele innych.
Teraźniejszym projektem który pracuje to jest teledysk do Sabaton - Talvisota
bedzie kręcony w Leningradzie w PBoH
Zapisane
 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 229



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #1 : Lipiec 08, 2010, 10:56:26 ť

Sprobuj z mapa testarena, cala jest jednobarwna i z prostym efektem powinno dac sie dowolnie zmieniac kolor
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #2 : Lipiec 09, 2010, 07:25:07 ť

Można też by przeteksturować jakąś mapę, czyli coś w stylu PICMIP (skriny - przybliżą o co mi chodzi, np. DM_Absinthe jest trochę zieleniate).
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #3 : Lipiec 14, 2010, 12:38:07 ť

no te mapy otekstruowane są fajne myślę że się przydadzą

A gdzie je należy skopiować żeby wszystko ładnie smigało
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #4 : Lipiec 14, 2010, 06:07:44 ť

No folder "Data" do katalogu głównego gry lub jak się zagłębisz w rozpakowane archiwum to "Textures" do "Data" (na jedno wychodzi).
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #5 : Lipiec 15, 2010, 09:51:30 ť

no teraz to wszystko śmiga
spoko mapki
dzieki tak się pytalem żeby czasem mi gra się nie zepsuła
Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS