Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 30, 2025, 01:15:47 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Fabuła, poziomy i uzbrojenie Overdose  (Przeczytany 1783 razy)
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť : Listopad 18, 2007, 03:06:17 ť

Znamy już kilka szczegółów odnośnie Painkiller: Overdose a mianowicie nazwy poziomów oraz fabułę gry.

W grze wcielamy się w Beliala, potomka demona i anioła. Ponieważ nasz bohater jest w połowie demonem a w połowie aniołem, był prześladowany a jego skrzydła zostały rozprute przez Cerberusa, który zamknął naszego
bohatera na tysiące lat w klatce w czyśćcu. Moce zamków klatki były bezpośrednio połączone z mocą Lucyfera, a kiedy Daniel w pierwszej części Painkillera likwiduje władce piekieł moc zamków znika. Belial ucieka z klatki
i pragnie dokonać zemsty na Cerberusie.

Tryb gry jednoosobowej zawiera 17 poziomów, są to:

Rozdział pierwszy:
   
-Kataklizm,
-Japońska masakra,
-Pustynia,
-Asteroidy,
-Martwe mokradła,
-Czarna wieża;

Rozdział drugi:
   
-Zamieszki,
-Elektrownia atomowa,
-Folwark zwierzęcy,
-Ambulans polowy,
-Ragnarock;

Rozdział trzeci:
   
-Nawiedzona dolina,
-Wioska potępionych,
-Studia,
-Lunapark,
-Walka powietrzna,
-Kryjówka Sammaela.

Co do nowych broni występujących w grze, ich nazwy i opisy działań przedstawiliśmy tutaj.

W dużej mierze informacja ta powstała na bazie anglojęzycznego artykułu na stronie darkcorner.de. Osoby czujące się mocniejszymi w języku rosyjskim mogą tu znaleźć tłumaczenie tego artykułu.
Ť Ostatnia zmiana: Luty 23, 2008, 01:24:56 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS