Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 11:43:07 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: potwory - skrypty  (Przeczytany 5872 razy)
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť : Lipiec 17, 2010, 07:38:34 ť

Jak używam kamere przez povermada przez shift + f to zauważam że czasami niektóre potwory stoją w miejscu a inni np kusznicy poruszają się od miejsca do miejsca i tak z powrotem  przy czym większość potworów porusza się w nieładzie chodząc nierówno. Więc stąd moje pytania

1 Jak zrobić aby potwór stał w jednym miejscu na wyznaczonym prze zemnie ?
2. Jak zrobić aby potwór chodził z  wyznaczone miejsca do drugiego i z powrotem  tak jak kusznik w pałacu w Gothicu to się nazywa od waypointa do waypointa tu niewiem jak to się nazywa?
3 Jak dodać te potwory na mape w odpowiednim miejscu. W miejscu takim jakim będę tylko chciał

Proszę o pomoc
wiem że to pewnie noobskie pytanie ale ja w moodingu jestem kompletnie zielony. xD
no bynajmiej gry Painkiller
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #1 : Lipiec 17, 2010, 07:51:43 ť

Też się nie znam. Na pytanie 2 nie mam pomysłu. Co do 1 i 3 - uruchom PainEditor, załaduj mapę (menu FIle => Load level), wstaw potwora (prawe menu Templates => Monsters) w pożądanym miejscu - no i nagrywaj go Frapsem, możesz latać po mapie tak samo jak z Powermadem (nie trzeba wciskać Ctrl+F). Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD.
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Lipiec 17, 2010, 08:03:58 ť

ale będzie on wtedy się poruszał jak w tym filmie gdzie on gestykuluje no powiedzmy że to jest gestykulacja
http://www.youtube.com/watch?v=Ic0ETxfb4GQ
no na odpowiedzi do drugiego pytania mi najbardziej zależy
może Paindamenium będzie wiedzieć
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #3 : Lipiec 17, 2010, 09:26:07 ť

Jak, skoro nigdzie nie ma gestykulacji... o matko.
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #4 : Lipiec 18, 2010, 11:09:43 ť

jest ale dość ekstrawagancka
to jak paidamenium wiesz jak to zrobić
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #5 : Lipiec 18, 2010, 11:13:05 ť

Kogo ty się pytasz Jezu...  Prędzej  Eggtootha się zapytaj.
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #6 : Lipiec 18, 2010, 11:22:28 ť

no myślałem że będziesz wiedzieć bo coś tam pisałem w shoutboxie że coś tam wiesz
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #7 : Lipiec 18, 2010, 03:24:23 ť

Gdzie ja to pisalem?
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #8 : Lipiec 18, 2010, 03:54:03 ť

no pisałeś ale nieważne
dzięki ye - back za te oddpowiedzi do 1 i 3 wszystko fajnie wygląda jest cool
jeszcze tylko to chodzenie większej ilość muszę opanować i będzie gitaśnie
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #9 : Lipiec 18, 2010, 08:51:58 ť

Z tym chodzeniem chyba najprościej będzie przyfuksić latając podczas gry.
Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomości: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #10 : Lipiec 19, 2010, 08:54:03 ť

Poszukaj w folderze CArea , tam do potworka dopasowuje się współrzędne ( miejsca do których ma chodzić od kąd do kąd ) współrzędne są strasznie skomplikowane daltego trzeba to robić za pomocą painedytorem , stworzyć nowy obiekt w miejscu początku i konca drogi potwora , skopiować tylko współrzędne , utworzyć plik w CArea wkleić współrzędne i w CSpawn poincie dopisać element docelowy do CArea , pozdro

edit: Dodawanie potworów na mapie jest bardzo proste lecz monotonne , więc : zaczynasz w Painedytorze szukać takiej różowej ikonki - oznacza sie - NEW OBJECT oczywiście wczesniej najeżdzasz na te miejsce gdzie chcesz go stworzyć , następnie pojawi ci się okienko z wyborem skrypta , zaznacz CSpawnPoint poczym pojawi ci się po boku tabelka z danymi spawnu przeciętnie podany jest DevilMonk , możesz sobie zmienić , skrypt Each.Count oznacza liczbę potworków , Each Delay oznacza jaka różnica czasu jest pomiędzy spawnu nowego potworka , reszta nie wiem xD .
Mam nadzieję że w czymś pomogłem przynajmniej .
Ť Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2010, 08:58:33 wysłane przez xoiox ť Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #11 : Lipiec 26, 2010, 07:37:53 ť

dzięki z pewnością się przyda
Zapisane
 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #12 : Sierpień 02, 2010, 08:02:26 ť

. Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD.

ale po co skoro można na cały ekran ustawić wystarczy F10 nacisnąć
Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS