Paindemonium
|
 |
Ť : Październik 12, 2011, 06:24:47 ť |
|
Painkiller: Redemption w dniu dzisiejszym został zupdatowany do wersji 1.05f co oznacza, że prócz pewnych poprawek w końcu doczekaliśmy się pierwszego, obiecanego przez nas darmowego DLC. Od razu w imieniu ekipy chciałbym przeprosić, że trwało to tak długo. Problemy właściciela marki, który został potem wykupiony, przedłużały w nieskończoność aspekty prawne i blokowało możliwość jakichkolwiek zmian w grze. DLC miało być już 3-4 miesiące temu.
Nowe DLC wprowadza dwa nowe poziomy do kampanii dla jednego gracza. Mały kościół to przerobiona wersja mapy fragenstein znanej wszystkim z trybu multi-player oraz Nieświęta Twierdza czyli przerobione Sacred. Obie te mapy dadzą dodatkowe chwile frajdy w z wyrzynaniem chmar potworów. Kolejne zmiany to czyste poprawki takie jak:
- Naprawiony błąd na mapie "Brama" gdzie gracz nie mógł dostać karty z dokładnie 180 zdrowia. - Poprawione info dla karty "Rage Slowdown". - Prawdopodobnie poprawiony błąd z wysypywaniem gry przy kupowaniu karty "Rage Slowdown" - Poprawiony status kart po ukończeniu poziomu, który mimo odblokowania karty wciąż pokazywał że jest zablokowana. - Naprawiono kilka mniejszych błędów i crashy w silniku gry. - Poprawiono parę literówek. - Poprawiony błąd na "Magazynach" gdzie gracz potrzebował 1 duszy do odblokowania karty. - Naprawiony błąd Ai na mapie Complex Of Towers, gdzie potworki uciekały od gracza w pewnym momencie. - Film "Spotkanie z Billem" został przesunięty z środka mapy Complex Of Towers, na pomiędzy Rafinerię, oraz Complex Of Towers. - Gracz nie może już zabić końcowego bossa z pomoca trybu Demona. - Bohaterowie mają teraz różny HUD. Kiedy gracz gra jako Daniel, ma HUD z Painkillera z 2005 roku, a Belial z Overdose.
Nowe elementy gry:
- Dwie nowe mapy trybu Single Player (Nieświęta Twierdza, Mały Kościół). - Zmieniony styl menu wyboru mapy. - Zmieniony styl menu kart tarota. - Nowy poziom trudności: Śpiączka. O wiele łatwiejsza niż "Drzemka". Elementy: ~ Gracz ma 200 życia na starcie poziomu, oraz jest to wartość początkowa ~ Życie powoli cofa się do 200 jeżeli jest powyżej ~ Życie powoli regeneruje się do 200 jeżeli gracz nie zostanie uderzony przez potwora przez 5 sekund ~ Gracz otrzymuje zawsze te same obrażenia co w "Drzemce" (1 niezależnie od sytuacji) ~ Karty tarota niedostępne ~ Potwory mają mniej życia i łatwiej rozpadają się na kawałki ~ Nie ma dusz ~ Gracz zmienia się w demona co 50 zabitych potworów.
Jak na razie łatka jest dostępna tylko na Steamie ale z czasem powinna pojawić się na pozostałych platformach na których gra jest sprzedawana. Kolejne elementy jak całkiem nowe mapy oraz tryb multi i być może w końcu, CO-OP są w toku ale nie jestem w stanie podać dokładnego terminu ich wydania.
|