Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Kwiecień 25, 2024, 04:12:55 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: 1 2 3 [4] 5
Drukuj


Autor Wątek: Pomysł na poziom  (Przeczytany 36558 razy)
Quaner
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 9



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #45 : Listopad 12, 2010, 08:47:32 ť

Hm.... Ruszając trzeźwo (lub nie) umysłem, w ciszy i spokoju myśląc- udało mi się wymyślić dwa:

Krwawe Pobojowisko- Trafiamy na jakieś dziwne pole. Ziemia pachnie spalenizną,cała czarna. Rozglądając się dookoła widzimy chmury potężnych dymów wywołanych przez różne pożary. Idziemy prosto razem z naszą ukochaną bronią. W pewnym momencie ziemia się trzęsie a z ziemi wskakują... Kościotrupy w ubiorach dawnych żołnierzy? (wyglądają na żołnierze Napoleona) Są naprawdę agresywni... Jak nic zmuszają nas do szturmu. Idąc dalej, spotykamy budynki,wieże itp. Ale wszystko leży w gruzach! Po chwili armatami atakują nas kolejni wojownicy. Tym razem trochę mniejsi. Ostatni rodzaj potworów to ogromni żołnierze z szablami w łapie. Ich pancerze są ciężkie to przebicia a każdy atak jest bolesny. Na samym końcu tego horroru zaczyna się ostatnia walka. Jest nim sam Napoleon. Oczywiście ładujemy w niego ołowiem przy okazji nie dając się zranić. W końcu uciekamy z tej misji...

ZOO- Hm... Z początku wydaje się fajnie. Jednak idąc dalej z klatek zaczynają wyłazić jakieś dziwne trzygłowe lwy. Nawalają nas kulami ognia. My również musimy działać, więc niszczymy je a następnie mierzymy się z szympansami które obrzucają nas swoimi flakami. Po szturmie idziemy przez mały las gdzie atakują nas ptaki drapieżniki. Trudno je zabić ale pomóc nam może... Czarny niedźwiedź! Stoi na dwóch łapach i spala swoim płomiennym oddechem te ptaszyska. My jesteśmy wolni i uciekamy. Prawie koniec... Przechodzimy przez belkę gdy nagle z rzeki wyłażą krokodyle z krwistymi zębiskami i zrzucają nas z belki. Zabijamy je i mierzymy się przy okazji z normalnym rekinem ludojadem. W końcu spadamy na koniec. Tam atakuje nas jakiś tłusty zarządca ZOO z miotaczem ognia w ręku. Ostrzeliwujemy i kończymy te przerażające ZOO...

Tak na serio to mi się nudziło.
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #46 : Listopad 12, 2010, 10:26:41 ť

No całkiem całkiem, ciekawe,  tylko czasami wydaje się mi, że te pomysły są dość "overdoseowe"
Zapisane

 
Galbatorix07
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 131




Widzę cię!


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #47 : Grudzień 19, 2010, 03:17:41 ť

Hahaha, jak w grze ziemia może "pachnieć spalenizną"?
Zapisane

I believe I can't fly...
I believe I can hit the ground...
But even so your soul belongs to ME ! ! !
 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #48 : Grudzień 19, 2010, 05:20:21 ť

Mieszkania.
Oczywiści stare, opuszczone i nie jeden blok. Całe osiedle piętrowych bloków.
Klatki schodowe, dachy, windy, niektóre mieszkania otwarte i trzeba przez nie przejść balkonami do innego otwartego.
Na zewnątrz park, plac zabaw dla dzieci.
Całość o poranku, lekka mgła, słońce jeszcze nie wstało ale jest już dość jasno.
Przeciwnicy- babcie i dziadkowie, zwykli dorośli i oczywiście dzieci.
Finał- dach z którego rozpościera sie widok na całe osiedle, bloki w oddali we mgle.
Boss- może jakiś nie specjalny ale za to mocny. Masa robotników wychodząca przez inne włazy i skacząca do nas z innych dachów i balkonów
Jedna wielka krwawa masakra. Łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stop
Zapisane

 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #49 : Grudzień 20, 2010, 05:44:26 ť

Elektrownia atomowa.
Całość zaczyna się na zewnątrz, jest bezchmurna i bezdeszczowa noc.
Aby wejść do środka musimy wejść na dach, a przez małą dziurę w suficie wskoczyć do pokoju kontrolnego.
I tutaj pierwsi wrogowie- na razie nie napromieniowani pracownicy elektrowni w niebieskich lub białych uniformach.
Zapamniałem dodać że reaktor niedawno wybuchł tj. w chwili rozpoczęcia poziomu.
Po zrobieniu zadymy w kontrol rumie idziemy wąskimi i dobrze oświetlonymi korytarzami. Od czasu do czasu pojawiają się nam jacyś przeciwnicy i z każdym krokiem wyglądają oni coraz to gorzej.
Dochodzimy do reaktora, już rozwalonego.
Aby się do niego dostać musimy przejść kanałami do chłodzenia reaktora (już nie ma w nich wody).
W chwili dojścia do pomieszczenia reaktora kanały zamykają się i wyskakują zewsząt napromieniowani ludzie.
Jak nas dotkną to ubywa nam przez chwilę zycia. To tyle.
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #50 : Styczeń 11, 2011, 06:23:09 ť

Widzę, że zależy Ci  na oświetlonych poziomach. W sumie elektrownia była w Overdose ;>
Zapisane

 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #51 : Styczeń 11, 2011, 06:29:40 ť

Magazyny.
Poziom rozpoczyna się na zewnątrz przed bramą wjazdową.
Jest deszczowa, niespokojna noc.
Aby dostać się do środka musimy rozdupić szlaban i zabić paru wartowników z pistoletami.
Do magazynów wchodzimy głównym wejściem.
Nie będe pisał przebiegu misji bo to głupie, opiszę tylko poziom- wysokie regały, cholernie jasne lampy na suficie, od czasu do czasu wchodzimy na regały i trochę między nimi przeskakujemy.
Wrogowie- przewracające się regały, spadające z nich skrzynie, ochroniarze, zwykli pracownicy.
Boss- ucieczka przed niezniszczalnym wózkiem widłowym, który próbuje nas przejechać, przewraca na nas regały itd.

Nie wiem czy byliście kiedykolwiek w takich magazynach, ale ja byłem i całość, ta przestrzeń wygląda naprawdę imponująco. :crafty




Widzę, że zależy Ci  na oświetlonych poziomach. W sumie elektrownia była w Overdose ;>

Szczerze mówiąc nie grałem ani w Ołwerdołs ani w to drugie na R.
Ale masz rację lubię, oświetlone, duże poziomy.
Ť Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2011, 06:44:28 wysłane przez Ye-back ť Zapisane

 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #52 : Luty 11, 2011, 07:03:51 ť

Muzeum

A wyglądało by to tak- jest już noc, wchodzimy bocznym wejściem (coś w stylu wejścia w wariatkowie lub operze) i znajdujemy się w magazynach. Są tam różne skrzynie z niewiadomą zawartością.Idziemy do przodu i gdy już widać drzwi one zamykają się a ze skrzyń RÓWNOCZEŚNIE zaczynają wychodzić dinozaury ( motyw z miasta). Są szybkie, daleko skaczą i mają dobry atak ale powalisz je 2 strzałami z SzotGana.
Pózniej drzwi się otwierają i wchodzimy do wielkiej sali. Są tam pozamykane wejścia do innych sekcji. Idziemy w górę po szerokich, marmurowych schodach aż dostajemy się do pomieszczenia z wystawą o wynalazkach. Zewsząd zaczynają wychodzić wynalazcy i odkrywcy- Edison, Einstein itd.
Po skończonej zadymie Walka otwierają się drzwi na końcu sali, schodzimy po nich i znajdujemy się we wspomnainym wczescniej pomieszczeniu tj. odnodze wielkiej sali.
Kolejna rozróba, tym razem nowa wystawa i nowi wrogowie. I tak 4 sale o do przejscia.
Po ostatniej sali wychodzimy spowrotem do WIELKIEJ Wali sali i ze schodów zaczyna na nas biec Tyranozaur.
Da się go zabić tylko i wyłącznie strzelając w oczy. Walka
To tyle.
Zapisane

 
Lopez
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 14



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #53 : Luty 18, 2011, 10:15:46 ť

Tropikalna Wyspa

Level to raczej propozycja dla fanów serialu "Zagubieni" Wczytujemy się na wyspie, idziemy przed siebie a tu nagle zaczynają napadać na nas zombiaki. Wycinamy je w pień idąc przez lokacje znane z serialu (najpierw plaża, potem groty, następnie Dharmaville i świątynia). Na końcu etapu jako boss do pokonania - Czarny Dym. W tym celu aby go pokonać musimy najpierw cofnąć się do wioski DHARMY, gdzie było to słynne elektromagnetyczne ogrodzenie powstrzymujące Dym. Gdy ten nas atakuje my włączamy ogrodzenie. Dym rozbija się o ogrodzenie, a my wtedy strzelamy w niego promieniem z broni painkiller Powtarzamy procedurę dotąd, póki Dym nie opadnie z sił.
Ť Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 10:17:24 wysłane przez Lopez ť Zapisane
 
Paganfire
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 53



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #54 : Maj 14, 2011, 07:59:17 ť

Elektrownia Czarnobyl.Napromieniowani ratownicy mieszkańcy i dzieci.Straszna makabra z odgłosami umierania na chorobę popromienną w tle.Nic dodać nic ująć klimat painkillerowy.Tak wygląda piekło.Nudzą mnie overdosowe klimaty.
Zapisane

Painkiller rules
 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #55 : Maj 20, 2011, 12:28:55 ť

Elektrownia Czarnobyl.Napromieniowani ratownicy mieszkańcy i dzieci.Straszna makabra z odgłosami umierania na chorobę popromienną w tle.Nic dodać nic ująć klimat painkillerowy.Tak wygląda piekło.Nudzą mnie overdosowe klimaty.

Podoba mi się!!!
Zapisane

 
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 87




<||||>


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #56 : Sierpień 01, 2011, 12:44:32 ť

Nawiedzony Gród
Mapka ta wyglądałaby jak drewniany obóz (coś podobnego do polskiego Biskupina). Ogólnie zabijamy tam wszelkiej maści krwiożerczych wojów,łowców,myśliwych no i mieszkańców. Misja ta miałaby coś w sobie z mapki Ragnarock (z Overdosa) i klimat opustoszały jak w zapomnianej dolinie w mapce z Resurrection. Na sam koniec poziomu trzeba byłoby stoczyć walkę z opętanym księdzem
Zapisane
 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #57 : Sierpień 11, 2011, 09:04:39 ť

Mam nadzieję że nikt tego nie napisał- Hotel

Rozpoczynało by się na parkingu podziemnym, tutaj pierwsi wrogowie, goście w garniturkach z laskami, może jacyś pracownicy hotelu w uniformach, i oczywiście wybuchające samochody do rozpieprzenia.
Następnie wychodziło by się na zewnątrz (zero wrogów) i szło się do recepcjii, do której wchodziło by się przez rozsuwane automatycznie drzwi, kolejni wrogowie, baby z recepcji, rzucały by w nas kluczami, i Ci goście od bagaży, pchali by na nas te wózki z wieszakami. Po skończonym Oświęcimiu szło by się długim holem między pokojami (takimi jakimi często widuje się w hotelach), znów zero wrogów, aż dochodziło by się do windy. Jechało by się w górę, co kilka pięter wavy z potworów (exterminacja we windzie), aż dojeżdżało by się na najwyższe piętro.
Tam kolejny długi korytarz, z pokojów wyskakiwali by na nas goście hotelowi i sprzątaczki, wielka zadyma, szło by się tym korytarzem aż do klatki schodowej. I tu znów zadyma, na początek wybuchające beczki toczące się na nas po schodach, później jacyś konserwatorzy z kluczami francuskimi (strasznie trudni do ubicia). Na koniec wchodziło by się na dach gdzie nie było by już wrogów, i skok do hotelowej fontanny gdzie jest finish.
Zapisane

 
raziu564
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #58 : Sierpień 29, 2011, 01:59:29 ť

no nieźle nieźle
Ť Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2011, 02:07:53 wysłane przez raziu564 ť Zapisane
 
raziu564
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #59 : Sierpień 29, 2011, 02:06:13 ť

Plac Budowy

Rozpoczynało by się na samym dole, rozwalało by się budowlańców z kafarami,nailgunami i młotoami pneumatycznym ktorzy by skakali na nich jak na skoczkach pogo.Do tej planszy dodałbym architektów którzy ze ścian by robili ścianowe golemy.Chodziło by sie po rusztowaniu,jechało by się po windzie.na samej górze będie boss czały z betonu w kostiumie budowlańca na wrotkach z gwoździami powbijanymi w głowę.Jako broń używałby dynamitu,wiertarek,śrubokrętów i nailguna.
Zapisane
 
Strony: 1 2 3 [4] 5
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS