Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 24, 2025, 12:01:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED  (Przeczytany 4685 razy)
BARMAN2005
Zasłużony
Potępiona dusza
********

Offline Offline

Wiadomości: 92



Zobacz profil
Ť : Maj 24, 2008, 03:25:51 ť

Witam :]

Chciałbym stworzyć mapę multiplayer do Painkillera. Czytałem tutoriale na Maposferze i w innych miejscach sieci na ten temat. W PK mamy coś takiego jak edytor PainED, kilka dokumentów pdf z instrukcją co i jak oraz konwertery plików; w tym: 3DS MAX ase2mpk Exporter (z *.ase do *.mpk) oraz Maya Exporter dla wersji 4.5, 5 i 6 (z Mayi prosto do *.mpk). Powiedzmy, że stworzyłem przykładowy obiekt w 3ds Maxie, nałożyłem tekstury przekonwertowałem plik na *.mpk, otwieram PainED i według instrukcji tworzę nowy projekt, nadaję mu nazwę po czym przechodzę do panelu bocznego (wybieram mój poziom) i z listy w polu "map" wybieram swój projekt mojlevel.mpk. Zapisuje mapę i wciskam przycisk przeładuj wszystko (ten u góry z odwróconym przyciskiem play i podpisem LSM). I... kurde nic! Powinno wczytać obiekty stworzone w programie 3ds Max ale przed sobą mam tylko niebieskie pole. :/

Próbowałem tak samo z Mayą ale tu jest jeszcze lepiej, nie potrafi ona wczytać odpowiedniej wtyczki by móc zapisać projekt do odpowiedniego formatu... Wyskakuje błąd o treści: // Error: Nie można odnaleźć określonej procedury.

No to zaczyna się zabawa... Nie lubię interfejsu Mayi, więc wolałbym zaprojektować mój poziom w 3ds Maxie - co prawda producent tych dwóch programów jest jednakowy bo Autodesk ale mimo to trochę się od siebie różnią. Przeprowadziłem mały test i okazuje się że obiekty z Maxa mogę łatwo wyeksportować do pliku *.fbx po czym otworzyć w Majce i zapisać do pliku *.mpk no tak ale ciągle jest problem z wtyczką, która jest przeznaczona dla wersji 6.0. :/ Gdzie tu znaleźć taką staroć z przed 4 lat?

Nie no ktoś chyba musiał zrobić te poziomy do PK, no to w końcu jak? Znacie kogoś kto zaprojektował jakąś mapę, jak tu sobie z tym poradzić? :/
Zapisane

--
BARMAN2005
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #1 : Maj 24, 2008, 04:27:23 ť

mexicanpainkiller wiele map jest stworzonych przez OzzyKillera.
Zapisane

 
BARMAN2005
Zasłużony
Potępiona dusza
********

Offline Offline

Wiadomości: 92



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Maj 25, 2008, 03:33:49 ť

Dobra teraz 5 punktów dla tego kto znajdzie na jego stronie jakikolwiek adres e-mailowy... Smutny
Zapisane

--
BARMAN2005
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #3 : Maj 25, 2008, 05:07:27 ť

http://www.projectoverdose.com/phpbb/profile.php?mode=viewprofile&u=1574 <--- możesz mu tu PMa wysłać.
Zapisane

 
KOMODO
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #4 : Czerwiec 01, 2008, 09:47:24 ť

mam maye ale potrzebuje tutoriala i najlepiej spolszczenia (maya 8.0) jak coś masz to daj namiary na pw
Zapisane
 
BARMAN2005
Zasłużony
Potępiona dusza
********

Offline Offline

Wiadomości: 92



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #5 : Czerwiec 18, 2008, 02:32:45 ť

Spolszczenie, do Mayi? Bleee... Później będziesz miał kłopoty ze zalezieniem jakiejkolwiek opcji (we wszystkich, no prawie wszystkich artykułach nazwy narzędzi podawane są w j. angielskim). A pozatym pisałem już wcześniej, że wtyczka-exporter do *.mpk jest tylko dla wersji 4.5, 5 i 6... Chyba, że da się jakoś inaczej, Blender?
Zapisane

--
BARMAN2005
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS