Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 22, 2025, 07:49:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1] 2
Drukuj


Autor Wątek: Zakątek Gier do których warto wrócić  (Przeczytany 23789 razy)
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť : Grudzień 31, 2008, 03:08:12 ť

Taaa... gierki nie najnowsze ale super i nie koniecznie na multi. Czasem może rozruszać ten temat bo na pewno wielu koneserów gier po kilku altach wraca do gier, które  pozostają w pamięci. Nie wiem czy każdy wie o istnieniu takiej gry jak Evolva. Była to jedna z moich pierwszych lepszych gier TPP jakie kiedyś grałem i nadal wciąż jest na mojej topliście... rok wydania 2000 czyli mamy 8 lat na karku a mimo to proszę zobaczyć grafikę tej świetnej gry. Kilka dni temu wróciłem do gierki by raz jeszcze ponapawać się ją.

Gra opowiada o pewnej niezamieszkałe przez ludzi planecie aczkolwiek będącą pod ich obserwacją w dalekiej przyszłości... sensory wykryły w łuku asteroid coś niepokojącego i przeogromnego... nie była to kosmiczna skała aczkolwiek zarodnik wielkości pancernika... zmierzał na ową planetę. Po uderzeniu o powierzchnie zarodnik zaczyna drgać i pękać a z jego wnętrza wyłaniają się olbrzymie macki które zajmują coraz większe połacie planety. Istota wwierca się w rdzeń planety i niszczy ją powolnie i mozolnie a z macek powstają biostruktury z których powstają przypominające pajęczaki istoty, które wyżynają całą biofaune. Tak to olbrzymi pasożyt. Ludzie wysyłają na planetę najnowszy twór inżynierii genetycznej, team składający się z 4 genołowców... istot humanoidalnych wyhodowanych przez człowieka. Są silne i wytrzymałe ale ich zaletą jest przystosowywanie się do każdych warunków klimatycznych poprzez pobieranie próbek DNA żywych istot i modyfikowanie własnego na ich wzór przez co zyskują nowe zdolności... i sami nad tym nadzorujemy gdy chcemy by naszemu genołowcy wyrosły szczypce albo miotacz biobomb. Nasz cel to dowodzić teamem tak by oczyścić całą planetę z pasożytów oraz jego rdzenia czyli zarodnika. I czas na creeny:






A wy od czasu do czasu do czegoś wrócicie?

Ps: Zatrzymałem się na 2 bosie znów chyba muszę od nowa zacząć poziom bo za niski poziom życia mają moi genołowcy do walki z gostkiem. heh

Ah zapodam jeszcze może filmiki z gry bardzo dobrze oddają klimat gry.


<a href="http://www.youtube.com/v/LDV17CgI2WM?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL&amp;amp;color1=0x5d1719&amp;amp;color2=0xcd311b" target="_blank">http://www.youtube.com/v/LDV17CgI2WM?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL&amp;amp;color1=0x5d1719&amp;amp;color2=0xcd311b</a>


Ť Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2010, 04:51:58 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
Konrad_Elite_PL
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 41




HL PK DooM są THE BEST!!!


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #1 : Maj 11, 2009, 02:39:20 ť

O Evolva nigdy nie słyszałem ale ciekawa gra szacunek dla ciebie i Evolva  Krzywy .

Gry do których warto naprawdę wrócić to :

Half-life
RTCW
Quake 2 i 3
Postal, Postal Plus, Postal 2 (AW,STP)
Descent 3
Sacrifice
Ť Ostatnia zmiana: Maj 12, 2009, 05:23:42 wysłane przez Konrad_Elite_PL ť Zapisane
 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 229



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Maj 11, 2009, 03:13:37 ť

Colobot
http://www.youtube.com/watch?v=Pk38d4RDhfA
Colobot to jedna z ciekawszych gier, którą można zaliczyć do grona produkcji edukacyjnych. Lecz o tym aspekcie za chwilę, na razie parę słów o fabule. Gracz wciela się w naukowca-astronautę, który został wysłany na misję badawczą w kosmos. Ot odkrywanie nowych złóż surowców, zakładanie bazy na jakiejś planecie i tym podobne atrakcje. Problem polega na tym, że NASA lekko obcięła koszty tej operacji i gracz jest sam, nie licząc siebie, swoich umiejętności i siebie. No jest jeszcze Centrum Kontroli Lotów. Twoim zadaniem jest tworzenie własnych robotów i nakazywanie im wykonywania różnorakich operacji. Aspekt edukacyjny polega na tym, iż boty nie rozumieją zwykłej mowy i trzeba je programować w języku zbliżonym bodajże do C++. Każdego stworzonego "sługę" musisz zaprogramować, aby np. znosił do bazy minerały, wieżyczkę strażnicą wyposażyć w skrypty rozpoznające obcych itp

paindemoinium moze byc?
Ť Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2010, 01:35:05 wysłane przez pa1ner ť Zapisane

 
michal9
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 63



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #3 : Luty 28, 2010, 07:37:12 ť

Doom 2 i 1
Zapisane
 
Lord_Alpha
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #4 : Marzec 12, 2010, 06:00:24 ť

Ja często wracam do takich gier jak:
-Heroes 3.
-Postal 2.
-Quake 3 Arena.
Zapisane

Nie kocham cię boże
w fałszywej skromności nie zamierzam żyć
ani w pokorze
przed światem nie będę swoich myśli kryć
Nie ufam ci boże
po twoich ścieżkach poplątanych nie zamierzam iść
lecz po własnym życia torze
nie będę dla ciebie jak uzależniony od wiatru spadający liść
 
Patogen
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 33



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #5 : Marzec 12, 2010, 08:35:23 ť

Doom 1, 2 (!)
Quake 1, 2, 3
Diablo 1
Duke Nukem 3d
Zapisane

 
michal9
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 63



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #6 : Marzec 20, 2010, 10:42:51 ť

Achaaa no jak mogłem zapomnieć czytając te poosty o heroes III i quake 3. To są naprawde dobre gry polecam.
Zapisane
 
Galbatorix07
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 131




Widzę cię!


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #7 : Kwiecień 07, 2010, 01:33:22 ť

I naprawdę NIKT nie napisał tu o Gothic 1? Własnym oczom nie wierzę i natychmiast to naprawiam. A w Heroes 3 to i teraz czasem nawalam, ale głównie w dodatek Armagedons Blade.
Zapisane

I believe I can't fly...
I believe I can hit the ground...
But even so your soul belongs to ME ! ! !
 
michal9
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 63



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #8 : Kwiecień 10, 2010, 09:39:12 ť

Galbatorix07 W gothic'a 1 i 2NK to prawie każdy rżnie (przynajmniej tak sądzę Rotfl)
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #9 : Kwiecień 10, 2010, 10:08:01 ť

Kurcze chodziło mi w tym temacie byście podawali po jednym dokładniej opisanym ze screenami czy filmikiem jakieś gry, zapomniane ale bardzo dobre, które zasługują na wspomnienia a nie Doomy sroomy...
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #10 : Kwiecień 10, 2010, 05:10:47 ť

ehh to bardziej by pasował temat
gry wiecznie żywe
ja bym dał tytuł
Age of Empires
i Twierdza ale te stare cześci w 2D czyli twierdza deluxe
twierdza krzyżowiec
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #11 : Kwiecień 11, 2010, 10:58:14 ť

Nie dociera...
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #12 : Grudzień 31, 2010, 04:43:12 ť



Ostatnio wydłubałem z płytek CDAction kolejny hicior, tak zwany Battle Isle 4: Andosia War.
Typowa strategia turowa z 2000 roku, ostatnia część sagi zaczętej chyba w 93 roku jak mniemam. Inne znane tytuły tej sagi to może Incubation. Mimo to czwóreczka była pierwsza 3D strategią turową z serii Battle Isle ( nie licząc Incubation który raczej miał inny system rozgrywki). Co mnie zdziwiło że gra została zapomniana i zakopana, a gra ma niesamowita grafikę jak na 10 lat wstecz.  Możemy podziwiać zmiany pogody, piękne efekty świetlne słońca, migające wybuchy, podziwiać szczegółową grafikę na tyle, że nawet zwykły żołdak wygląda iście szczegółowiej niż np w nie jednej strategii typu C&C jak np Generals. Gra także ma świetną polonizację, aktorzy mogli improwizować gdyż curscenki są wykonane na zasadzie ruchomego komiksu ale bez dymków, co sprawia że mimo lat nadal to wygląda świetnie i kolorowo. Gra zabiera nas znów na planetę Chromos, gdzie znów rozpoczęła się wojna. Generał Bratt staje w szramki z Raichel Ratherford (podobno z poprzednich części staży znajomi, a akcja dzieje się jakieś kilkanaście lat po ostatniej części). Sekta Dzieci Haris wykożystują Andozje by żyć wiecznie i młodo oraz zająć Chromos pod wodzą Raichel. Mamy dwie kampanie i (ło ja pierd..e) multum godzin rozgrywki. Dawno nie grałem w tak długie misje, które poświęcają z naszego życia przynajmniej 1 dzień (czyli kilka godzin roboczych w dniu) na przejście jednej misji. Strony konfliktu nie różnią się niczym specjalnym wśród jednostek, prócz symboliki. Wszystkie jednostki dla każdej nacji są identyczne znaczy że czołg typu Sep występuje i tu i tu. Nie zmienia to faktu że gra jest niesamowicie grywalna.




<a href="http://www.youtube.com/v/UDNQ_2pw6yE?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL&amp;amp;color1=0x5d1719&amp;amp;color2=0xcd311b" target="_blank">http://www.youtube.com/v/UDNQ_2pw6yE?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL&amp;amp;color1=0x5d1719&amp;amp;color2=0xcd311b</a>


Ť Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2010, 04:51:08 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
Mammoth
Król piekieł
Potępieniec
********

Offline Offline

Wiadomości: 205




Administrator forum


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #13 : Styczeń 01, 2011, 07:58:25 ť



Krush Kill 'N Destroy

Opis piszę z pamięci - zastrzegam iż mogło mi się coś walnąć i napisać nieprawdę - nie wspomagam się żadnymi źródłami.
Gra wydana około 1997 roku. Jest to strategia czasu rzeczywistego z fabułą osadzoną w roku około 2017. Wojna atomowa zniszczyła planetę. Radioaktywność wywołana tą wojną spowodowała powstanie nowej rasy przypominającej człowieka - mutantów. Teraz wojna toczy się między niedobitkami ludzi, a rasą mutantów, którzy za to kim się stali, obwiniają swoich 'atomowych oprawców'.
Podstawowym i jedynym zasobem jest olej - za niego kupujemy wszystko: jednostki, budynki, upgrade.

Gra posiadała chyba po 13 misji dla każdej nacji. Jest to pierwsza strategia, w której wykorzystano produkcje jednostek z każdego budynku. Interfejs był przez to bardzo rozległy, jednak w całości mieścił się po prawej stronie ekranu. Jeżeli posiadałeś kilka identycznych budynków do budowy jednostek (limit = 4), to miałeś oznaczone kolorami, który jest który i z którego produkujesz. Wprowadzono także inny system prowadzenia upgrade. Potrzebne było do tego laboratorium, gotówka (300$) i sporo czasu, bo upgrade mógł być przeprowadzany tylko jeden na raz, a trwał on aż minutę. Każdy budynek produkcyjny można było podnieść do 5-tego lvla.




Szkoda, że nie da się już w to pograć... Gra działa najwyżej na Windows 98...


No i jeszcze filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=szC66-weN40
Ť Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2011, 03:54:27 wysłane przez Mammoth ť Zapisane

 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #14 : Styczeń 10, 2011, 07:02:25 ť

Oczywiście Gothic I, Alien Shooter, Sacrifice, Outbreak.
Zapisane

 
Strony: [1] 2
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS