="http://painkiller.ugu.pl/forum/index.php?action=profile;u=5" title="Zobacz profil Paindemonium">Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #11 : Kwiecień 11, 2010, 10:58:14 ť

Nie dociera...
Zapisane


http://worldoftanks.eu/
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #12 : Grudzień 31, 2010, 04:43:12 ť



Ostatnio wydłubałem z płytek CDAction kolejny hicior, tak zwany Battle Isle 4: Andosia War.
Typowa strategia turowa z 2000 roku, ostatnia część sagi zaczętej chyba w 93 roku jak mniemam. Inne znane tytuły tej sagi to może Incubation. Mimo to czwóreczka była pierwsza 3D strategią turową z serii Battle Isle ( nie licząc Incubation który raczej miał inny system rozgrywki). Co mnie zdziwiło że gra została zapomniana i zakopana, a gra ma niesamowita grafikę jak na 10 lat wstecz.  Możemy podziwiać zmiany pogody, piękne efekty świetlne słońca, migające wybuchy, podziwiać szczegółową grafikę na tyle, że nawet zwykły żołdak wygląda iście szczegółowiej niż np w nie jednej strategii typu C&C jak np Generals. Gra także ma świetną polonizację, aktorzy mogli improwizować gdyż curscenki są wykonane na zasadzie ruchomego komiksu ale bez dymków, co sprawia że mimo lat nadal to wygląda świetnie i kolorowo. Gra zabiera nas znów na planetę Chromos, gdzie znów rozpoczęła się wojna. Generał Bratt staje w szramki z Raichel Ratherford (podobno z poprzednich części staży znajomi, a akcja dzieje się jakieś kilkanaście lat po ostatniej części). Sekta Dzieci Haris wykożystują Andozje by żyć wiecznie i młodo oraz zająć Chromos pod wodzą Raichel. Mamy dwie kampanie i (ło ja pierd..e) multum godzin rozgrywki. Dawno nie grałem w tak długie misje, które poświęcają z naszego życia przynajmniej 1 dzień (czyli kilka godzin roboczych w dniu) na przejście jednej misji. Strony konfliktu nie różnią się niczym specjalnym wśród jednostek, prócz symboliki. Wszystkie jednostki dla każdej nacji są identyczne znaczy że czołg typu Sep występuje i tu i tu. Nie zmienia to faktu że gra jest niesamowicie grywalna.




<a href="http://www.youtube.com/v/UDNQ_2pw6yE?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL&amp;amp;color1=0x5d1719&amp;amp;color2=0xcd311b" target="_blank">http://www.youtube.com/v/UDNQ_2pw6yE?fs=1&amp;amp;hl=pl_PL&amp;amp;color1=0x5d1719&amp;amp;color2=0xcd311b</a>


Ť Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2010, 04:51:08 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
Mammoth
Król piekieł
Potępieniec
********

Offline Offline

Wiadomości: 205




Administrator forum


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #13 : Styczeń 01, 2011, 07:58:25 ť



Krush Kill 'N Destroy

Opis piszę z pamięci - zastrzegam iż mogło mi się coś walnąć i napisać nieprawdę - nie wspomagam się żadnymi źródłami.
Gra wydana około 1997 roku. Jest to strategia czasu rzeczywistego z fabułą osadzoną w roku około 2017. Wojna atomowa zniszczyła planetę. Radioaktywność wywołana tą wojną spowodowała powstanie nowej rasy przypominającej człowieka - mutantów. Teraz wojna toczy się między niedobitkami ludzi, a rasą mutantów, którzy za to kim się stali, obwiniają swoich 'atomowych oprawców'.
Podstawowym i jedynym zasobem jest olej - za niego kupujemy wszystko: jednostki, budynki, upgrade.

Gra posiadała chyba po 13 misji dla każdej nacji. Jest to pierwsza strategia, w której wykorzystano produkcje jednostek z każdego budynku. Interfejs był przez to bardzo rozległy, jednak w całości mieścił się po prawej stronie ekranu. Jeżeli posiadałeś kilka identycznych budynków do budowy jednostek (limit = 4), to miałeś oznaczone kolorami, który jest który i z którego produkujesz. Wprowadzono także inny system prowadzenia upgrade. Potrzebne było do tego laboratorium, gotówka (300$) i sporo czasu, bo upgrade mógł być przeprowadzany tylko jeden na raz, a trwał on aż minutę. Każdy budynek produkcyjny można było podnieść do 5-tego lvla.




Szkoda, że nie da się już w to pograć... Gra działa najwyżej na Windows 98...


No i jeszcze filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=szC66-weN40
Ť Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2011, 03:54:27 wysłane przez Mammoth ť Zapisane

 
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #14 : Styczeń 10, 2011, 07:02:25 ť

Oczywiście Gothic I, Alien Shooter, Sacrifice, Outbreak.
Zapisane

 
Strony: [1] 2
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS