Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 11:44:31 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Dawn Of War 2 DirectX 10? Jasne... :P  (Przeczytany 2414 razy)
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť : Luty 25, 2009, 04:02:42 ť

Chciałbym poruszyć dość ciekawy temat odnośnie biblioteki DirectX na podstawie całkiem nowej gry DOW 2. Byłem jednym z pierwszych polaków mogących grać w wersje beta i odkryto dziwną blokadę w opcjach... zablokowane ustawienia ULTRA graficzne. Szły spekulacje że wymaga DX10 jednak wystarczyło wejść w pliki konfiguracyjne i ręcznie to przestawić by pominąć blokadę... i vuala... mamy grafikę dostępną tylko na DX10 dla Visty bo jak się okazywało  Ultra było dostępne bez problemu na systemie Vista. Wyłudzają od nas kasę? Jasne że tak bo kiedy wyszła finalna wersja zablokowali możliwość ręcznej zmiany opcji i znów był problem z opcjami ULTRA. Hah po kilku dniach znalazłem inny sposób na necie dzięki użyciu opcji steama i wpisaniu pewnej komendy a na forach THQ i Relic ostro mówią "Ultra is for DX10". Wiecie co? Strasznie to robią ale oszukują ludzie tak by Microsoft miał zarobek z Visty ale dla tego że DOW 2 jest podtrzymywany przez Windows Live więc już znamy przyczynę tego kombinowania. Czy zdarzyło się wam tak z inną grą/programem? Mnie to rozbawiło doszczętnie Czuję się jakbym miał DX10 na Xpku xD.
Zapisane

 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS