Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 22, 2025, 10:11:03 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Painkiller: Overdose  (Przeczytany 6193 razy)
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť : Sierpień 05, 2007, 04:44:40 ť

Painkiller: Overdose jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku strzelanki FPP, przygotowanej przez polskie studio developerskie pod nazwą People Can Fly. Za opracowanie sequela odpowiedzialna jest jednak inna firma, a mianowicie czeskie Mindware Studios. Developer ten znany jest również dzięki takim produkcjom jak Voodoo Nights (PC, X360), czy Cold War: Behind The Iron Curtain (PC, XBX). Kontynuacja Painkillera nie wprowadza do rozgrywki żadnych rewolucyjnych zmian. Zabawa w dalszym ciągu koncentruje się więc na masowej eksterminacji potworów, przy wykorzystaniu arsenału mniej lub bardziej dziwacznych broni. Omawiana produkcja, w przeciwieństwie do pierwszej części, która ukazała się też na konsolę Xbox, powstała wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów osobistych.

Przedstawione w Overdose wydarzenia częściowo rozgrywają się przed opowiedzianą w pierwszej części serii historią, tak aby w założeniach jednoznacznie zakończyć wszystkie główne wątki. Wcielamy się też w zupełnie nową postać. Podobnie jak wcześniej, fabuła odgrywa jednak zdecydowanie drugoplanową rolę, nie przeszkadzając w dokonywaniu masowej zagłady pojawiających się na ekranie stworów. Na graczy czeka tym razem około 40 różnych rodzajów demonów. Wiele z tych istot pojawia się po raz pierwszy. Niektóre potwory znane są już jednak z pierwszej części serii. Producent zadbał także o nowych bossów, wzorowanych na tych z pierwszego Painkillera. Przeciwnicy ci wyróżniają się więc zarówno ogromnymi rozmiarami, jak i ogromną siłą zadawanych ciosów.

Przygotowana przez producentów gry kampania dla pojedynczego gracza składa się z szesnastu zupełnie nowych poziomów, które można oczywiście pokonywać na kilku różnych poziomach trudności. Arsenał dostępnych broni poszerzony został o sześć nowych giwer. Gracz może także liczyć na zdecydowanie potężniejsze karty w zbieranej przez siebie i znanej z pierwszej części serii talii. W grze nie zabrakło oczywiście odpowiednio rozbudowanego multiplayera. Producent rozszerzył między innymi opcje śledzenia swoich dotychczasowych poczynań. Multiplayer jest ponadto kompatybilny z mapami oraz trybami zabawy z pierwszej części Painkillera. Wizualnie gra przypomina swojego poprzednika, choć dodano oczywiście wiele nowych efektów graficznych. Akcję w dalszym ciągu obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby.

Cały projekt miał na początku być tylko (i aż) ambitnym modem zrobionym przez społeczność graczy. Premiera planowana jest na październik 2007.

źródło: gry-online.pl
Ť Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2007, 01:46:56 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
monster
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 2



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #1 : Sierpień 08, 2007, 05:19:16 ť

Wszedłem na tę stronę i przeczytałem tego niusa i się ucieszyłem. Będzie w co pograć Ciekawe jaka będzie jego cena....
Zapisane
 
KoloKolo
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 4



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Sierpień 31, 2007, 08:09:14 ť

Przeszedłem podstawową wersję, dodatek, może przejdę Maczu Pikczu Lol2 i niecierpliwie czekam na modyfikację Czechów, mam nadzieję, że niczego nie zepsują  Faja
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #3 : Wrzesień 13, 2007, 01:49:46 ť

To już nie jest mod a dodatek. Jak na razie znamy zagraniczne ceny Overdose. Mianowicie 29 euro w Niemczech i 39 dolców w USA. Miejmy nadzieje że u nas Dobra GRA nadal będzie wypuszczać Painkillera po 20 zeli.
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #4 : Październik 13, 2007, 12:09:46 ť

Znamy też wymagania - nie uległy one znacznym zmianom, choć teoretycznie mój komputer jest za słaby Smutny chyba będzie trzeba sobie sprawić nowy Mruga Ciekawe na ile to małe zwiększenie wymagań wpłynie na grafikę  Krzywy
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #5 : Październik 13, 2007, 04:58:20 ť

Oni se chyba w ch.. lecą skoro zalecane jest ponad 1giga pamięci ram.. to jest mod który stał się dodatkiem a wymagania troszkę podrosły jakby to miał być  PK 2. Musze se kostkę 256 pamięci skombinować dodatkowo by mieć zalecane w pełni wymagania. A procek... idealnie się mieszczę ale jak an dodatek ma zbyt..  tytaniczne wymagania.
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #6 : Listopad 08, 2007, 10:19:13 ť

Oczekując na europejską (polską?) premierę taki obrazek dam:



lol, choć widywałem lepsze modelki
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #7 : Listopad 08, 2007, 11:11:27 ť

Boshe reklamują sobie tego MODa jakby była premiera Quakea 5... co ci czesi sobie myślą? Zrobili grę która w 90% była już gotowa tylko zmodyfikowali ja i sądzą że to będzie hit Overdose jest fajny ale rewolucji i lepszych not nawet od BOOH nie dostanie to jest pewne. PS: Wiesz chyba sobie kupie taką  ciekawe czy są do oryginałki Na Allegro kiedyś poszukam
Zapisane

 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS