Maj 24, 2025, 12:11:41
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności
: SMF - Just Installed!
Painkiller
Painkiller
Aktualności
PK++ 1.3.1.64 w planach
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: PK++ 1.3.1.64 w planach (Przeczytany 4230 razy)
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
Offline
Wiadomości: 836
Painkiller
HV <=> HighVoltage
PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
:
Lipiec 16, 2009, 06:57:27 ť
Już od jakiegoś czasu pojawiły się głosy o mającej ukazać się wersji
1.3.1.64
moda
PK++
. Pomyślałem, że warto o tym poinformować, bo nowa wersja niesie ciekawe nowości. Jednak za nim o nich to kilka słów o autorach, którymi są
primevil
i
Orion
, czyli twórcy modyfikacji
PROverdose
; tym razem przy tworzeniu kodu nie uczestniczy
blowfish
, który jest pochłonięty pracą nad
Painkiller: Resurrection
. Jak to określił primevil po wielu bezsennych nocach i przelanych potach, zbliża się premiera, która jest planowana na sierpień 2009. Podobnie jak przy tworzeniu
PROverdose
, programistą jest
Orion
.
Wersja
1.3.1.64
zaoferuje dwa nowe tryby gry
Clan Arena
(drużynowy tryb znany z serii
Quake
) &
Instagib
(tylko kołki, zero jakichkolwiek innych broni, przedmiotów). Mod poza tym wniesie masę nowych komend mających na celu podniesienie możliwości konfiguracyjnych gry, a także pojawią się dwie nowe wersje znanych map stworzone z myślą o nowych trybach gry. Ciekawostką jest pojawienie się wskaźnika poziomu zdrowia graczy z własnej drużyny.
Changelog:
txt
.
Źródło:
lanvegas.fr
.
Ť
Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2009, 06:59:58 wysłane przez Ye-back
ť
Zapisane
CCCP
Podwładny Piekieł
Potępieniec
Offline
Wiadomości: 130
ATV Polska
Hot, eh?
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #1 :
Lipiec 17, 2009, 08:46:49 ť
Haha tylko kołki ;D Już widze że będzie zajebiaszczo
Zapisane
Only Pain..
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
Offline
Wiadomości: 859
Painkiller
Time For Pain
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #2 :
Lipiec 17, 2009, 01:18:04 ť
Ta.. Unssen 2.
Zapisane
http://worldoftanks.eu/
pa1ner
Potępieniec
Offline
Wiadomości: 229
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #3 :
Lipiec 17, 2009, 10:16:25 ť
Po co do tego starocia robia pk + nowe? Strata czasu i nie potrzebny wysilek. Do resurection powinni zrobic, a nie ze bedzie trzeba grac przez kilka miesiecy bez hitsoundow i kolorowych postaci. Chyba ze to bedzie juz wbudowane, to zwracam honor. Myslalem ze wiara z CPL robi pk ++ i modyfikacje dla pro do wszystkich gier cpl.
Zapisane
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
Offline
Wiadomości: 836
Painkiller
HV <=> HighVoltage
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #4 :
Lipiec 17, 2009, 10:36:37 ť
PA1NER
, a jeśli multiplayer Resurrection będzie nie wypałem albo nie stanie się popularny to się przyda aktualniejszy mod w świecie 1.64
Jednak jest spory nacisk by PK++ było dostępne w PK: R, swoją drogą blowfish póki co odcina się od prac nad PK++, więc możliwe że będzie to wykorzystane tam, ale też i że nie będzie w ogóle PK++
Przy okazji, CPMA jest prawie dwa razy starsze od PK++ a cały czas pojawiają się wersje z kolejnymi numerkami.
Cytat: Paindemonium Lipiec 17, 2009, 01:18:04
Ta.. Unssen 2.
Nie do końca, bo tu się tylko strzela i jak trafiasz to od razu fragujesz, nie ma opcji przeżycia. Ogólnie tryb, w który można się pobawić czasami dla urozmaicenia tak jak pcf, tlb.
Zaś podobno Clan Arena jest bardzo grywalnym trybem, ale jak pomyślę o niepopularności na serwerach painkillerowych trybów drużynowych...
Zapisane
pa1ner
Potępieniec
Offline
Wiadomości: 229
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #5 :
Lipiec 18, 2009, 01:00:53 ť
Ten tryb z kolkami to niewypal. To jest wiecej niz pewne, w q3 jest popularny tryb "only railgun", wiec ktos musial wpasc na pomysl zeby dac to do pk. W q3 ogromna popularnosc z tego co wiem ma ten tryb, ale w pk to nie pozyje dlugo, kolki to nie railgun
Zapisane
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
Offline
Wiadomości: 836
Painkiller
HV <=> HighVoltage
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #6 :
Lipiec 18, 2009, 12:49:14 ť
W Q3 isntagib jest popularny wśród lamerów, wiem bo znałem mnóstwo ludzi z którymi grałem w to, bo nic nie musieli myśleć tylko strzelać
W ogóle sporo gier to ma, dziwiłem się od dawna, że w PK tego nie było.
Cytat: PA1NER Lipiec 18, 2009, 01:00:53
kolki to nie railgun
Excellent, to jest największa przewaga kołków nad railgunem, że tu trzeba umieć strzelać, w duelu Q3 na railguny wystarczy trochę pograć i bez problemów można zdobyć 7 fragów (do tylu grywaliśmy) w 8 strzałach. No pewnie, że to nie zawojuje serwerów (w ogóle bym nie chciał), ale miły urozmaicacz.
btw
Cytat: PA1NER Lipiec 18, 2009, 01:00:53
W q3 ogromna popularnosc z tego co wiem ma ten tryb
Skąd wiesz?
Zapisane
pa1ner
Potępieniec
Offline
Wiadomości: 229
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #7 :
Lipiec 18, 2009, 01:49:10 ť
No wiesz, ja jestem lamerem, nie ma wplywu na mnie takie gadanie, jak mi sie cos podoba to bede to robic nawet jesli tacy jak ty beda mowic ze jestem lamerem/noobem, gram dla siebie nie dla innych.
"trzeba umieć strzelać" przepraszam masz na mysli kolki? To jak licza sie same umiejetnosci to czemu zaden profesjonalny gracz nie łazi z kolkownica? Czemu gracze takiego formatu jak Vo0 nie trafiali z kolkow? Brak umiejetnosci? Nie wydaje mi sie. Sam wygralem z kilkoma graczami ktorzy slyna z kolkow. Bo jestem lepszy? Nie sadze.. Do kolkow nie potrzeba zadnych umiejetnosci, celujesz w kierunek przeciwnika z celownikiem lekko do gory, albo wejdzie w lecacy kolek albo nie, prawdziwy skill.
Zapisane
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
Offline
Wiadomości: 836
Painkiller
HV <=> HighVoltage
Odp: PK++ 1.3.1.64 w planach
Ť
Odpowiedz #8 :
Sierpień 25, 2009, 11:21:19 ť
Pomyślałem, że może dam kilka screenshotów z nowego PK++.
PK: Resurection trochę poprawi oprawę graficzną gry, ale za to chętni z PK++ będą mogli w drugą stronę konfigurować grę, niedługo będą nowe skiny zbroi (ostatnia pozostała rzecz), a już są dostępne jednolite brightskiny modeli:
Jako, że w PK++ 1.3.1.64 będzie tryb CA, czyli tryb drużynowy - sporo ulepszeń w tej materii się pojawia:
Tak popularne w innych grach simple items:
Nowa mapa do trybu przejmij flagę, CTF_Unseen (nie jedyna nowa):
Fajna rzecz to vote gui:
Ikonka, która pojawia się gdy ktoś coś pisze lub jest AFK (z dala od klawiatury):
Osobny rozdział to konfiguracja HUDa, jest tego mnóstwo, różne widoki broni, stany i paski amunicji, zdrowia, przykłady:
Są to wyrywkowe nowości, jest tego sporo, nic przełomowego, bo przełomowa to może być tylko nowa gra :]
Jak ktoś ma jakieś pomysły sensowne lub bugi - niech piszę choćby tu : ))
Ť
Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2009, 11:23:03 wysłane przez Ye-back
ť
Zapisane
Strony: [
1
]
Drukuj
« poprzedni
następny »
Painkiller
Painkiller
Aktualności
PK++ 1.3.1.64 w planach
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Organizacja
-----------------------------
=> Ogłoszenia strona/forum
=> Ogłoszenia promocja/reklama
=> Propozycje, sugestie, błędy, pytania
-----------------------------
Painkiller
-----------------------------
=> Aktualności
=> Pytania
=> Singleplayer
=> Multiplayer
=> Problemy
=> Różności
-----------------------------
Wolna strefa
-----------------------------
=> Gry online
=> Świat gier
=> Komputery
=> Rozrywka
=> Filmy
=> Muzyka
=> Na każdy temat
Ładowanie...