Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 24, 2025, 12:45:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Mindware Studios - wywiad  (Przeczytany 1769 razy)
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
Ť : Listopad 18, 2007, 02:06:02 ť

Na stronie darkscorner.de znajduje się wywiad z Thomasem Pluharikiem z ekipy Mindware Studios. Rozmawiano oczywiście o nadchodzącym modzie Painkiller: Overdose. Na pytanie jakie zmiany poczyniono w Painengine wykorzystanym w Overdose Mindware Studios odpowiadają: We made several changes mostly to the Lua scripts. The Engine itself was changed mostly to handle more complex graphics that Overdose required. We also changed many things regarding multiplayer (special thanks to Blowfish). Dosyć ciekawe wydają się być zmiany w trybie multiplayer, mające na celu zapewne poprawę gry sieciowej.

Poza wywiadem można też znaleźć nowe screenshoty.
Zapisane

 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS