br />

Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #10 : Wrzesień 20, 2011, 08:05:01 ť

Godzilla (jakieś tam mapy do PK i Resurrection robił) kiedyś mi pisał, że da się mapę z Blendera skonwertować do PK, ale jak to nie wiem, chyba sporo roboty jest.
Zapisane

 
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 87




<||||>


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #11 : Wrzesień 21, 2011, 02:06:22 ť

Bo tworze coś jakby Gród ten co opisywałem w temacie mój własny poziom:)
No na razie mam jakieś 10% całości ale będę się musiał wstrzymać bo dałem tyle tekstur,że komp mi tnie jak nie wiem:)
Na początek muszę się zaopatrzyć w lepszą karciochę graficzną
No ale jak skończę to popróbuje jakoś przekonwertować tą mapę........
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #12 : Wrzesień 21, 2011, 04:06:19 ť

Wydaje się mi, że musiałbyś z Blendera wrzucić to jakoś do 3ds Max i wtedy jakoś do mpk. No i chyba dobrze by było używać w miarę starych formatów (oprogramowania).
Zapisane

 
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 87




<||||>


Zobacz profil
Ť Odpowiedz #13 : Wrzesień 21, 2011, 07:27:29 ť

Ano coś się pokombinuje.... Zobaczę może znajdę gdzieś na necie tego 3dsa.
Ostatnio szukałem programu Maya 6 no i znalazłem na stronie o modowaniu COD ale gdy ściągnąłem to nie dało się niestety instalki zrobić także szukam osoby która też by ściągnęła program  z tej strony i spróbowała u siebie:) a pod spodem link:)



http://cod2mod.bplaced.net/download.php?action=subcat&id=2
Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS