Poszukaj w folderze CArea , tam do potworka dopasowuje się współrzędne ( miejsca do których ma chodzić od kąd do kąd ) współrzędne są strasznie skomplikowane daltego trzeba to robić za pomocą painedytorem , stworzyć nowy obiekt w miejscu początku i konca drogi potwora , skopiować tylko współrzędne , utworzyć plik w CArea wkleić współrzędne i w CSpawn poincie dopisać element docelowy do CArea , pozdro

edit: Dodawanie potworów na mapie jest bardzo proste lecz monotonne , więc : zaczynasz w Painedytorze szukać takiej różowej ikonki - oznacza sie - NEW OBJECT oczywiście wczesniej najeżdzasz na te miejsce gdzie chcesz go stworzyć , następnie pojawi ci się okienko z wyborem skrypta , zaznacz CSpawnPoint poczym pojawi ci się po boku tabelka z danymi spawnu przeciętnie podany jest DevilMonk , możesz sobie zmienić , skrypt Each.Count oznacza liczbę potworków , Each Delay oznacza jaka różnica czasu jest pomiędzy spawnu nowego potworka , reszta nie wiem xD .
Mam nadzieję że w czymś pomogłem przynajmniej .