in.gif" alt="*" border="0" />*******

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #9 : Lipiec 18, 2010, 08:51:58 ť

Z tym chodzeniem chyba najprościej będzie przyfuksić latając podczas gry.
Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomości: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #10 : Lipiec 19, 2010, 08:54:03 ť

Poszukaj w folderze CArea , tam do potworka dopasowuje się współrzędne ( miejsca do których ma chodzić od kąd do kąd ) współrzędne są strasznie skomplikowane daltego trzeba to robić za pomocą painedytorem , stworzyć nowy obiekt w miejscu początku i konca drogi potwora , skopiować tylko współrzędne , utworzyć plik w CArea wkleić współrzędne i w CSpawn poincie dopisać element docelowy do CArea , pozdro

edit: Dodawanie potworów na mapie jest bardzo proste lecz monotonne , więc : zaczynasz w Painedytorze szukać takiej różowej ikonki - oznacza sie - NEW OBJECT oczywiście wczesniej najeżdzasz na te miejsce gdzie chcesz go stworzyć , następnie pojawi ci się okienko z wyborem skrypta , zaznacz CSpawnPoint poczym pojawi ci się po boku tabelka z danymi spawnu przeciętnie podany jest DevilMonk , możesz sobie zmienić , skrypt Each.Count oznacza liczbę potworków , Each Delay oznacza jaka różnica czasu jest pomiędzy spawnu nowego potworka , reszta nie wiem xD .
Mam nadzieję że w czymś pomogłem przynajmniej .
Ť Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2010, 08:58:33 wysłane przez xoiox ť Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #11 : Lipiec 26, 2010, 07:37:53 ť

dzięki z pewnością się przyda
Zapisane
 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 103



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #12 : Sierpień 02, 2010, 08:02:26 ť

. Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD.

ale po co skoro można na cały ekran ustawić wystarczy F10 nacisnąć
Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS