Już od następnego tygodnia będzie można oczekiwać wersji Beta
Painkiller: Redepmtion, problem w tym iż wciąż trwają rozmowy z
JoWooD, który wyda swoja decyzje po tym jak zobaczy i oceni postępy pracy, tak więc beta testy będą zamknięte. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy uzyskać pozwolenie od
Eggtooha do którego należy pisać na maila:
zoolman1987@googlemail.com, albo ode mnie, w tym przypadku wszelkie informacje są podane na stronie w
kontaktach. Powodem takiej decyzji jest dostosowanie się do panujących aktualnie warunków podczas rozmów z
JoWooD, który jest właścicielem praw autorskich. Póki nie będzie podjęta decyzja, nie chcemy naruszać żadnych praw autorskich, rozpowszechniając grę.
Beta ma też na celu wyłapanie większych i mniejszych usterek przez graczy oraz miejmy nadzieje, zachęci
JoWooD, do wydania pozwolenia na udostępnienie moda oraz być może udzielenia poniekąd wsparcia technicznego, mającego na celu uporania się z nurtującymi problemami, które niezwykle ciężko usunąć ze względu na dość zbugowany silnik po ostatnim, wydanym dodatku.
W ostatnich dniach spotkałem się osobiście z głównym projektantem moda i przetestowałem jeszcze wczesną wersję bety. Aktualnie mogę powiedzieć że może być bardzo ciekawie, zwłaszcza jeżeli chodzi o
Survival. Rozmowy dotyczyły głównie pomysłów i poprawek jakie zostaną wdrożone w najbliższych dniach nim prawidłowa beta będzie udostępniona. Jedyne co hamuje rozwój poprawek, jest sam silnik
Painkiller: Resurrection, który niezwykle ciężko naprawić pod względem niektórych błędów.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Prace ciągle trwają i wciąż do nas dołączają osoby chętne do pomocy. Liczymy że po wyjściu bety znajdzie się ich więcej. Pozdrawiamy.
EDIT:
Ze względu na próby poprawienia ostatnich większych lub też mniejszych błędów w grze, wyjście bety zostało przesunięte o kolejny tydzień. Warto wspomnieć iż pomoc bardzo ważną w naszym projekcie, zaoferowało Homegrown (choć to jeszcze nie jest w 100% pewne) oraz Kalme znany przede wszystkim z Powermadów. Jest do punkt zwrotny w projekcie ponieważ może pomóc nam to wyeliminować większość błędów jakie posiada silnik gry Resurrection, na którym stoi modyfikacja. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za opóźnienia.
Paindemonium