Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 09:33:31 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualno¶ci: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1] 2 3
Drukuj


Autor W±tek: Painkiller: Redemption - Beta  (Przeczytany 14930 razy)
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« : Sierpień 06, 2010, 04:19:19 »

Po do¶ć długim oczekiwaniu, wersja beta Painkiller: Redepmtion, jest już gotowa. Gra została już wysłana w celu beta testów do [rul=http://nowa.fonogame.com/]FonoGame[/url] oraz JoWooD, od którego zależy jak mod będzie udostępniony dla graczy. Beta testy niestety (przynajmniej na razie) s± zamknięte. To od decyzji JoWooD zależy czy beta testy w póĽniejszym terminie będ± otwarte dla wszystkich oraz czy w ogóle mod będzie miał szanse wyj¶ć na ¶wiat bez żadnych problemów prawnych. By mieć możliwo¶ć zagrania i testowania modyfikacji, należy należy kierować maile do Eggtootha, Ye-Backi b±dĽ mnie, jak to pisałem w poprzednim newsie.

Cel bety jest prosty. Grajcie, szukajcie błędów a sugestie podawajcie w temacie na forum do tego newsa.

Mail contact:

- EggTooth - zoolman1987@googlemail.com
- Paindemonium - paindemonium0@gmail.com
- Ye-Back - administr@gazeta.pl

Przyczyna takiego a nie innego sposobu beta testów, jest fakt, iż JoWooD nie wydał decyzji, co do rozpowszechniania modyfikacji w sieci. Liczymy jednak, że po zagraniu w wersję beta, zmieni zdanie i tym samym ułatwi sprawę. 
Ci, którzy dostan± możliwo¶ć zagrania w betę, proszeni s± o nie rozpowszechnianie własn± droga bety.
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Sierpień 06, 2010, 04:55:49 »

mam pytanie po co woge pisac takie cos skoro i tak nic nie mozna zdzialac? nie lepiej napisac jak bedzie otwarty test?
Zapisane

 
Eggtooth
Developer
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 30




Painkiller Redemption Developer


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Sierpień 06, 2010, 05:36:17 »

Ten temat jest do wyłapywania błędów wiec.
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : Sierpień 06, 2010, 05:52:07 »

Chcesz betę. Zgłaszasz się ale nie wolno ci rozpowszechniać jej osobi¶cie bo Jowood będzie się pluł. Czekamy na jego werdykt bot ez graj± w betę.

Nie pisać proszę że nie ma dĽwięków wydawanych przez postać gdy dostaje obrażenia. Łatka wyjdzie i to poprawki, wył±czone zostały bo się mieszały dzięki Beliala i Daniela.

Sugestia:
- Mapa Spikes, ostatnia arena proponuje zrobić tak by otworzyć wrota do których¶ ze schodów by jak kto¶ spadnie mógł wrócić a nie loadować czekpoint.
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Sierpień 06, 2010, 07:37:58 »

byl podobny temat, chce bete
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : Sierpień 06, 2010, 07:56:41 »

Masz. Nie rozpowszechniaj tylko testuj. Gdzie był podobny temat? Była tylko zapowiedz bety i teraz jest już beta. Nieważne. Bez spamu. Pisać tu jakiekolwiek sugestie do bety, zgłaszać się po betę tylko za pomoc± maila plz.
Zapisane

 
alcatraz10
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 103



Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Sierpień 07, 2010, 10:37:57 »

ja my¶lę że JoWod was w bambuko zrobi

wkońcu mnie jako fana gothica zrobili i reszte również, ale nieważne powodzenia

Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : Sierpień 07, 2010, 01:39:34 »

Grałem coopa, może respawn powinien odbywać się w jednym miejscu, bo z każdym następnym respawnem zaczynały się pojawiać kolejne monstra i np. mój komp ¶rednio wytrzymuje to gdy na mapie jest kilka setek potworów i ciężko trafić przy 5 klatkach na sekundę. Strach my¶leć co się działo w grze po stronie klienta (byłem serwerem).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2010, 01:42:17 wysłane przez Ye-back » Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : Sierpień 07, 2010, 02:10:50 »

Przeczy¶ć se kompa bo u mnie hula przy max potworach Egg ma słabszego PCta i też hula.
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : Sierpień 07, 2010, 03:41:28 »

Zagrajmy.
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Sierpień 07, 2010, 04:22:29 »

No Ye-back strach pomyslec, gra jest prawie niegrywalna ze strony klienta, mi przynajmniej nie dawala satysfakcji
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : Sierpień 07, 2010, 04:50:20 »

Kup se lepszego kompa. Dziwne ze mi chodzi bez zarw większych na COOP na mapie sergio. Tylko nie gadajcie że kampania też wam zarywa to dorazu sugeruje wam albo wywalić złoma albo przerzucić na konsole. Mnie i Eggowi działa bez zarw więc wtf?
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Sierpień 07, 2010, 04:58:00 »

Tak wlasnie zrobie dziekuje.
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : Sierpień 07, 2010, 05:21:39 »

U mnie Survival przeszedł test wydajno¶ci. U mnie tylko czasami dochodziło do LEKKIEGO klatkowania (niestety to wina zbugowanego multi) a tak to całe 20 minut nawalanki z max ilo¶ci± potworów grało się przyjemnie. Osobi¶cie dałbym 8/10 bo jest fajnie, brakuje mi tylko rakietnicy bo jest ona dostępna troszkę póĽniej, No i to że na multi nie ma miotacza ognia, trzeciego trybu elektro czy też zamrażacza.
Zapisane

 
SkyrnTFD
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 3




Raise Dragons, bury the system under the flames!


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : Sierpień 07, 2010, 06:31:27 »

A jak z kampani± single? tnie czy nie?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2010, 06:33:15 wysłane przez SkyrnTFD » Zapisane


 
Strony: [1] 2 3
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS