Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 12:57:34 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualno¶ci: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: 1 [2] 3
Drukuj


Autor W±tek: Painkiller: Redemption - Beta  (Przeczytany 14941 razy)
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : Sierpień 07, 2010, 06:44:36 »

Nie, multiplayer tez nie tnie przynajmniej z perspektywy klienta.
Na pochwale zasluguje szybkosc wczytywania leveli, jeszcze w zadnej czesci painkillera nie bylo tak szybko
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2010, 06:46:27 wysłane przez pa1ner » Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : Sierpień 07, 2010, 06:55:05 »

Dla tego że s± to zmodyfikowane mapy z multi, sa nowe w singlu ale desing jest stary...tylko dostały mały usprawniony silnik aren oraz elementy otoczenia które troszkę urozmaicaj± grę. Np explozje  spadaj±ce beczki ciała itp. Zauważcie że nawet przeciwnicy jakby gin± bardziej naturalnie, bo fizyka została troszkę wykalibrowana, tak że postać nie wykona na 20 metrów piruetu gdy dostanie kołkiem a efektownie się przekręci i to mi sie podoba. Dużo frajdy daje mi strzelba Jakby efektowniej i fajniej postacie gin± albo lec± do tyłu całe ciała albo rozpadaj± się pod naporem ognia lub po uderzeniu w ¶cianę gdzie¶ się rozbryzguj±. Fajna faza jest też tu iż elementy otoczenia jak beczki już nie s± odporne na uderzenie czego¶ innego niż amunicji z naszej spluwy. Spadnie, rozsypie się, racja ale mi chodzi o to że np: ciało martwego potwora jak na nie spadnie to połamie je w drobny mak.
Zapisane

 
Eggtooth
Developer
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 30




Painkiller Redemption Developer


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : Sierpień 07, 2010, 06:59:13 »

Po prostu posiedziałem troszke nad mas± obiektów. Lekko ich tarcie, zwiększyłem.

Ja¶niej co paindemonium napisał: Jeżeli ciało spadnie na skrzynię: ta rozsypie się. Wysoko¶ć również sprawia że przedmioty uszkadzaj± się.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2010, 07:03:02 wysłane przez Eggtooth » Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : Sierpień 07, 2010, 08:31:45 »

stanelem na 5 levelu ale juz mam drobna liste bugow.
-w 1 levelu latajace potwory przeswituja przez sciany w miejscu gdzie w multi jest mh.
-3 lvl dziwny morph ma obwodki wokol oczu

Produkcja jest bardzo dopracowana juz na tym etapie. Bardzo fajne zadania na karty, doby pomysl z daniem duzo ammo do szotgana na mapie gdzie uzywanie go jest celem na karte. Muzyka tez jest super,  pozdrowienia dla tworcy.

Uwazam ze tryb coop jest tak jak ten w doom 3 jest , byl i bedzie i nic pozatym.  Ale jesli ktos by sie uparl i chcial go zrobic grywalnym to polecam  procz wyelimowania oczywistych bugow. na mapie spikes zminmalizowalem gre gdy gralem z jebakiem i po powroci prawdopodobne padlem  i bylem spectem zrespilem sie pozamapa i juz nie moglem dolaczyc do gry nie pomoglo ponowne wbicie na serwer

Ps: Ten sekret na wierzy Eggtooth jest  tak dobry jak mowiles =)
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : Sierpień 07, 2010, 09:39:01 »

Tryb demona to nie bug. To pierwsza wersja ulepszenia widoku trybu demona. Będzie jeszcze polepszany. Obwódka to pewien filtr który w becie Resurrection sporo robił problemów. Egg wzi±ł go i wyci±ł w nim dziurkę i wygładził dzięki czemu efekt demona to nie zwykła szara po¶wiata. Filtr zakrzywia ¶wiatło co sprawia że efekt jest wyraĽnie ciekawy. Jeszcze szkoda że drganie ekranu podczas strzału trybu demona z Resurrection został wycięty, ale kto wie może kiedy¶ się go przywróci?
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : Sierpień 07, 2010, 10:25:48 »

 a propo efektu demona , nie jest najlepszym pomyslem spowalaniac swiat od razu, przez to marnuje sie za kazdym razem
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : Sierpień 07, 2010, 11:31:48 »

Taki był efekt demona w grze. 
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : Sierpień 08, 2010, 11:48:53 »

Eggtooth przed ostatni level jest nie do przejscia wszystkie drzwi zamkniete strzalka w miejscu. Chodzi mi o to pomieszczenie gdzie jest srebny armor sekretem. Dwa razy wczytalem checkpoint i nic
Zapisane

 
Eggtooth
Developer
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 30




Painkiller Redemption Developer


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : Sierpień 08, 2010, 11:53:08 »

Wiem już o co chodzi. Liczby pomyliłem. zamiast 12 napisałem 48. Trudno. Wydam łatkę.

Nalezy pamiętać o tym że gra po załataniu nie będzie kompatybilna z sejwami. Należy przej¶ć grę od pocz±tku Smutny
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2010, 12:03:16 wysłane przez Eggtooth » Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : Sierpień 08, 2010, 12:41:27 »

http://pkzone.org/download/painkiller_redemption_error_fix.rar

Oto łatka.
Zapisane

 
pa1ner
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 229



Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : Sierpień 08, 2010, 12:59:42 »

Trudno teraz na koszmarze
Zapisane

 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : Sierpień 08, 2010, 03:12:39 »

Moim zdaniem ostatnia mapa troszkę za łatwa. Proponuje  dać albo więcej potworów albo dać między nich troszkę minibossów.
Zapisane

 
Kamilos1
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 8



Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : Sierpień 29, 2010, 01:01:16 »

Witam czy użytkownik Paindemonium może mi wysłać wersję Beta Painkiller Redemption??
Będe bardzo wdzięczny.
Zapisane
 
Paindemonium
Władca Bólu
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 859


Painkiller

Time For Pain


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : Sierpień 29, 2010, 01:15:00 »

Zgło¶ się na mojego maila i ci tam prze¶le jak co wraz z Łatk± i hasełkiem i krótk± informacj±. Maila znajdziesz w dziale kontakt.
Zapisane

 
Kamilos1
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 8



Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : Sierpień 29, 2010, 08:07:08 »

Mojim zdaniem lepiej by było jak by się zmniejszyło ilo¶ć przeciwników w 1wszej misji.
Znalazłem jednego buga jak strzela się do przeciwników w 1 misji z kuszy i jak się przybijaj±do ¶ciany to bardziej strzała jest przybita do ¶ciany niż przeciwnik.
Zapisane
 
Strony: 1 [2] 3
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS