Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 06:34:19 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualno¶ci: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1] 2
Drukuj


Autor W±tek: Bronie z overdose w czarnej edycji  (Przeczytany 8633 razy)
Domino5
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 5



Zobacz profil
« : Sierpień 26, 2010, 05:55:12 »

jak wstawić bronie z overdose do czarnej edycji?
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : Sierpień 26, 2010, 06:07:59 »

Należy rozpakować plik PAK z Overdose i ich zawarto¶ć dotycz±c± tekstur, modeli, skryptów i dĽwięków tych broni odpowiednio zaimplementować w BE.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2010, 06:12:27 wysłane przez Ye-back » Zapisane

 
Domino5
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 5



Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Sierpień 26, 2010, 06:14:19 »

A wiesz jakim programem rozpakować ten plik PAK bo ja nie mogę znaleĽć
Zapisane
 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : Sierpień 26, 2010, 08:04:21 »

ja mam poważniejszy problem i czekam na porady specjalistów , lepszych ode mnie . Sprawa jest taka , że chcę dodać bronie z overdosa do painkillera z Danielem G. tylko nie zamienić , ale Dodać . Tzn. w slocie 8 ma być CannonGun w 9 Ectoplasmer , w CPlayer.lua była taka dziwna linijka:

Kod:
            repeat
                slot = slot + 1
                if slot > 7 then slot = 1 end
            until self.EnabledWeapons[slot]
            nextSlot = slot
        elseif INP.Action(Actions.PrevWeapon) then
            repeat
                slot = slot - 1
                if slot < 1 then slot = 7 end
            until self.EnabledWeapons[slot]
            nextSlot = slot
        end                   
    end   

My¶lałem że rozwi±załem problem zmieniaj±c liczbę z 7 na np. 13 ale nic z tego , dalej gdy wł±cze 8 slot to pojawia się painkiller z odwrotnym atakiem. Chciałbym bym klikn±ł 8 slot pojawiła się broń s Overdosa
PS: z tym przerzucaniem broni z Overdosa do PK1 , BOOH to była bułka z masłem
Proszę o Pomoc
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2010, 08:21:03 wysłane przez xoiox » Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : Sierpień 27, 2010, 07:36:51 »

No ja tam nie wiem, a wrzuciłe¶ wszystko co się tyczy broni z OD do PK Daniel G. version? Np. co¶ takiego jak linie z  Cfg.lua (nazwa pliku napisana z pamięci).
Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : Sierpień 27, 2010, 09:54:57 »

YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakie¶ błędy , dzisiaj jeszcze nad tym posiedzę , co do wklejania broni , to wkleiłem wszystkie tekstury , model , skrypt broni z OverDose
potem tylko ustawiłem że CannonGun podczas podnoszenia ma znajdować się w 8 slocie , ale slot 8 jest zajęty przez ten painkiller  Smutny
moim zdaniem , problem tkwi w jeszcze innym skrypcie , w tym kodzie gdzie napisałem wcze¶niej nic nie pisze o tym że te bronie maj± odwrotne ataki , teraz jeszcze spróbuję wypakować wszystkie pliki z LScripts.pak , a następnie usun±ć to .  Ziewa

Mam nadzieję że Eggtooth wie co¶ na ten temat , ale robi±c mody nie dodawał broni z poza 7 slot , bo slotów było 6 chyba , na dodatek podmienił MiniGuna za Cannona. No już nie chcę mi się pisać , trzeba działać...  Pozdrawiam
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : Sierpień 27, 2010, 10:01:29 »

YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakie¶ błędy
No na pewno nie można wkleić wszystkiego, bo się posypie gra Krzywy
Posiedzę póĽniej przy tym, ale w±tpię, że zdziałam cokolwiek Krzywy

trzeba działać
Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : Sierpień 27, 2010, 10:08:06 »

je¶li się nie działa tylko pie.przy byle co to do niczego się nie dojdzie


edit:  No i wpadłem na pomysł co do tego tematu , jak wiemy , w PK BOOH jest 7 slotów broni , mnoż±c przez 2 od nich odwrotniki , jest 14 klawiszy do slotów . A gdyby tak dodać nowego slota , i potem zamienić klawisze z 8 na F6 ???

No niby pomysł dobry , ale jak przeszło do rzeczy , gdy ustawiłem w cfg.lua i definitions ten klawisz że na F6 ma pojawić się slot 15 to gdy podczas grania , gdy kliknę F6 , to nie pojawia się nowa broń , więcej ... po wci¶nięciu tego klawisza , nie mogę potem nic zrobić , ani skakać ani strzelać ani nic ... tak jakby klawisze były zablokowane. Jedynie to tam ESC działał



« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2010, 12:09:42 wysłane przez xoiox » Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : Sierpień 27, 2010, 03:06:05 »

Może usuń config.ini i wtedy uruchom grę ;>
Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : Sierpień 27, 2010, 04:03:22 »

odpuszcze se z tym 15 slotem , co¶ nie idze  Smutny .
kombinuje wszystko a i tak nie wychodzi , zaczynam tracić cierpliwo¶ć   Wykrzyknik
Zapisane

 
Eggtooth
Developer
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 30




Painkiller Redemption Developer


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Sierpień 29, 2010, 12:04:30 »

Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem..



Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua

Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawieraj±ca czę¶ci broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu.
Cytuj
function o:OnPlay(firstTime)   
    if Player and firstTime then
        Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil}



Po prostu jak się kończy linijka dopisz:
Cytuj
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE Sˇ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np.



Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro",  ---------------> nil, nil}
                                                        ^
                                                  te musz± zostać

---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej.

Pamiętaj że bronie te już będ±... nie będzie dało się ich podnie¶ć, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!!


I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!!

Cytuj
Dalej w tym samym pliku masz:

        Player.Ammo =
           {
            Shotgun  = 20,
            MiniGun  = 80,
            Grenades = 15,
            Stakes   = 25,
            IceBullets = 10,
            Shurikens    = 30,
            Electro      = 30,
         Skulls   = 0,
            DarkEnergy = 0,
            Ectoplasm    = 0,   <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu
            GreenGoo   = 0,   <-------------- i tu
         StickyBombs = 0,
      MolotovPrimary = 15,
      MolotovSecondary = 5,
           Bolt         = 20,
            HeaterBomb   = 15,
        }
        Player.Health = 100
    end
end

ZACHOWAJ ENDY!


To wszystko . Na Resurrection wszystko działało t± metod±, tu też powinno.




« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2010, 12:08:47 wysłane przez Eggtooth » Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : Sierpień 29, 2010, 05:29:43 »

Na tak± odpowiedĽ czekałem , zaraz sprawdzę jak to się prezentuje u mnie 
Nie wpadłem na taki pomysł

Ahh a dzisiaj przejeżdzałem przez Lbln wracaj±c do domu  Rotfl
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : Sierpień 29, 2010, 08:24:00 »

A ja dzisiaj namotałem sporo po swojemu z efektem niemalże zerowym Lol2 Znalazłem mnóstwo plików, w których były odwołania do broni, w których wprowadziłem odpowiednie zmiany, ale wci±ż do fullwypasu czego¶ brakuje. Póki co jedynie mogę dodać broń overdoseowsk± w Paineditorze, ale podnie¶ć już nie Krzywy jutro może się pobawię.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2010, 08:25:33 wysłane przez Ye-back » Zapisane

 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : Sierpień 29, 2010, 08:30:57 »

YeBack , czy ty masz bł±d jak podniesiesz broń taki w skrypcie - co¶ tam co¶ tam OnTake

CheckDistanceOnPlayer ???
 
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : Sierpień 29, 2010, 08:35:08 »

YeBack , czy ty masz bł±d jak podniesiesz broń taki w skrypcie - co¶ tam co¶ tam OnTake

CheckDistanceOnPlayer ???
 

ależ oczywi¶cie, że tak - to znaczy co¶ w tym stylu.

EDIT:

« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2010, 08:45:54 wysłane przez Ye-back » Zapisane

 
Strony: [1] 2
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS