Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 10:07:21 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualno¶ci: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor W±tek: drzwi wejsciowo wyjsciowe  (Przeczytany 4394 razy)
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 87




<||||>


Zobacz profil
« : Wrzesień 11, 2010, 11:33:52 »

Z tymi drzwiami chodzi co się ustawia w edytorze paina a dokładniej o slaby (templates -gameplay-slab Citem).Wporzadku, ustawiam sobię tak slaba mniej wiecej wiem na jakiej zasadzie to działa lecz gdy wydaje mi sie że już wszystko ustawione właczam playa a tu drzwi sobie znikaj±.Pytanie więc jest takie czy kto¶ mÓgłby mi jako¶ wytłumaczyć w czym popełniłem bł±d lub czego nie zrobiłem  aby slab mógł poprawnie funkcjonować w misji. Wali Wali Pytajnik

Ehhhhhh, i znowu poprawka ortograficzna....

Global Moderator El!as
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2010, 10:19:31 wysłane przez El!as » Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 12, 2010, 09:17:27 »

Ustaw Closed na True.
Zapisane

 
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 87




<||||>


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Wrzesień 12, 2010, 12:12:57 »

No dobra ustawiłem by były na closed ale teraz to już wogóle  się nie otwieraj±  Zdziwienie Zdziwienie




No to dajmy na to, że chcę ustawić aby drzwi otwierały się po zabiciu 10 potworów.Czy to wła¶nie ustawia się w Action-OnKill  Pytajnik
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2010, 12:55:24 wysłane przez KLLUCYFER » Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : Wrzesień 12, 2010, 12:26:01 »

A ustawiłe¶ które, kiedy maj± się otwierać a kiedy zamykać? Np. najprostsza metoda to ustawienie otworzenia zamkniętych drzwi po zabiciu 10 potworów.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2010, 12:36:58 wysłane przez Ye-back » Zapisane

 
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 87




<||||>


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Wrzesień 12, 2010, 02:36:36 »

A gdy bym chciał ustawić te drzwi,że po zabiciu 10 potworów otworz± się to czy to wła¶nie ustawia się w action-on kill  Pytajnik Pytajnik je¶li inaczej to może spróbuj mnie naprowadzić.
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : Wrzesień 12, 2010, 03:01:26 »

Action OnTouch.

Najpierw przestudiuj to: mały poradnik, ongi¶ zdarzyło mi się napisać. Też jest tam minimowa o checkpointowaniu.
Zapisane

 
<AS|MO>
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 87




<||||>


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Wrzesień 13, 2010, 06:36:19 »

No dzięki poradnik dobry już zczaiłem ze slabami i przy okazji dowiedziałem się co nieco o samych checkPointach Krzywy
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomo¶ci: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : Wrzesień 13, 2010, 06:54:26 »

Na zasadzie checkpointa możesz też zrobić zakończenie poziomu. Mam nadzieję, że wytyczyłem Ci drogę jak kombinować, bo to jest tylko zacz±tek działania w PainEditorze i taka rada: jak chcesz co¶ zrobić co zrobiło People Can Fly (i inni) to po prostu spróbuj znaleĽć jak zostało to wykonane przez nich.
Zapisane

 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS