Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 22, 2025, 07:55:09 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Czego oczekujesz od poziomów?  (Przeczytany 4317 razy)
mikolaj270996
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 101



Zobacz profil
Ť : Luty 19, 2011, 01:29:55 ť

No właśnie czego?
Chodzi mi o to co ma mieć ten poziom.
Dla przykładu napiszę czego ja oczekuję od poziomu- musi być na nim dużo przestrzeni (katedra, ośnieżony most, pałac), dobre oświetlenie ( ośnieżony most, baza wojskowa), żeby różnił się nieco od innych (w wariatkowie jest fajne wejście, w smutnym miasteczku jedziemy wagonikiem- chodzi mi o to czego nie ma na innych poziomach), klimat (wymarłe maisto w BOoHu, laboratorium) oraz długość (nie za krótkie nie za długie np. miasto, cmentarz. Za długie nie może być takie jak ośnieżony most czy pałac, ani za krótkie takie jak kompleks Artium lub wariatkowo)

To tyle, wiem że to trochę chaotycznie napisałem ale nie miałem pomysłu jak inaczej.
Zapisane

 
Legogolas
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #1 : Kwiecień 01, 2011, 04:28:56 ť

Rozsądna długość, klimat i dobry pomysł na poziom - przede wszystkim. Naprawdę nie wiem kto wpadł na pomysł stworzenia czegoś takiego jak Kompleks Atrium. Bardzo lubię klimat sakralny (?) w 1 akcie i w starym klasztorze, ale nie wiem co ma wspólnego Atrium z Kościołem - może po prostu jestem głupi. Lubię psychodeliczne poziomy ale jest ich raptem dwa i przy okazji są strasznie krótkie.

PS. Tajemniczy poziom 'Galeon' z PainEditora mógł być moim zdaniem dobry pod każdym względem, no ale twórcy musieli mieć jakiś powód żeby go usunąć
Zapisane
 
Szowel
Mniejszy demon
****

Offline Offline

Wiadomości: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #2 : Kwiecień 02, 2011, 11:17:30 ť

Galeon to pewien typ okrętu , więc sądze że gdyby mieli umieścić ten poziom w grę to pewnie byłby zabójczo krótki.
Zapisane

 
Legogolas
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #3 : Kwiecień 02, 2011, 03:12:56 ť

Niekoniecznie cały poziom musi się rozgrywać na galeonie. Wyobraź sobie zamarznięty port z przycumowanym galeonem. Coś takiego miałoby rozsądną długość
Zapisane
 
Paganfire
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 53



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #4 : Maj 04, 2011, 07:14:13 ť

Poziomy  powinny trzymać klimat black edition.Powinno być jeszcze więcej satanistycznych aspektów i postaci a i więcej psychodelicznych poziomów typu wariatkowo czy sierociniec. Ostatnie wydania pokazują tylko jak można zepsuć klimat. Ilość potworów do zabicia nie może podtrzymać klimatu. People can fly powinni tworzyć poziomy.
Zapisane

Painkiller rules
 
RocK GoleM
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 25



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #5 : Kwiecień 24, 2012, 02:01:48 ť

Poziom nie musi być długi, ale i takie mi pasują. Wystarczy, żeby było dużo potworów, sekretów i żeby ładnie wyglądała.
Ť Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2012, 02:04:19 wysłane przez RocK GoleM ť Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS