Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 23, 2025, 04:46:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Dynamic Lights for 1.64 - Problem, aczkolwiek niewielki  (Przeczytany 3404 razy)
Shadow
Pan Ciemności
Książe piekieł
Mniejszy demon
*******

Offline Offline

Wiadomości: 278




Global Moderator


Zobacz profil
Ť : Marzec 10, 2011, 03:32:10 ť

Pobrałem sobie moda na dynamiczne światła. Mam Ver. 1.64 więc teoretycznie wszystko powinno działać. Ale mam taki jeden problem. Wszystko ładnie pięknie, za kołkami, rakietami, Painkillerem i granatami z Bełtacza i Kołkownicy "idzie" światło. Ale na filmach, na których pokazany jest mod jest jeszcze taki fajny efekt rozmycia powietrza, a u mnie tego nie ma, a bym chciał ^^. Ustawiłem wszystkie efekty na maksa i nie pomogło. Więc o co chodzi? Też chce taki efekt , a nie mam... Co może być przyczyną?
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #1 : Marzec 12, 2011, 05:02:11 ť

A w Resurrection grałeś? Masz ten efekt?
Zapisane

 
Paganfire
Potępiona dusza
**

Offline Offline

Wiadomości: 53



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Maj 15, 2011, 07:31:50 ť

Ja dodałem ten mod i wszystko działa.Światła są super lecz rozmycie powietrza trochę przeszkadza w rozgrywce. Pokombinuj z grafą. Powodzenia.
Zapisane

Painkiller rules
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS