Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 22, 2025, 07:43:04 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1]
Drukuj


Autor Wątek: Własne zadania na kartę  (Przeczytany 4169 razy)
ChromeX
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 14



Zobacz profil
Ť : Marzec 27, 2012, 07:53:04 ť

Witam

Mam pytanie co do kart tarota. Otóż zawsze chcialem zrobić dla nich nowe zadania (tzn. np w Lesie nie mogę otrzymać obrażeń albo na cmentarzu zakończyć poziom z 300 hp) jednak nie znam się kompletnie na modding'u w PK.
Slyszałem że podobno da sie zmienić ich wymagania w jakimś programie. Szukałem po necie - nic nie znalazlem.
Czy byłby ktoś w stanie wytłumaczyć mi jakiego programu użyć i JAK to zrobić?

Z góry thx

ChromeX

Podpis pierwsza klasa, sami byśmy nie wpadli po nicku, że tego posta pisał niejaki ChromeX :]
Shadow

Podpisuje sie z przyzwyczajenia
Ť Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2012, 01:11:19 wysłane przez ChromeX ť Zapisane
 
Szowel
Podwładny Piekieł
Mniejszy demon
******

Offline Offline

Wiadomości: 262


szowel.netau.net
Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #1 : Kwiecień 22, 2012, 10:07:58 ť

Nikt nie napisał to ja napiszę wkońcu . Więc tak, jak najbardziej da się to zmienić, potrzebny będzie program "Dragon Unpacker".
Więc wchodzisz do katalogu Painkillera, następnie folder data i tam tworzysz nowy folder z nazwą "Levels". Wchodzisz do tego folderu i tworzysz folder z nazwą poziomu który chcesz zmodyfikować np. "C3L1_Train_Station" . Musisz pamiętać aby poprawnie podpisać folder, inaczej silnik gry nie weźmie go pod uwagę i ściągnie dane z pliku .pak . Więc wracasz następnie do katalogu data i tam otwierasz plik "Levels.pak" Dragon Unpackerem. Tam jest spis wszystkich poziomów i właśnie jak wcześniej pisałem o prawidłowym podpisywaniu folderu to w tym pliku masz prawidłowe nazwy folderów. Dobra tam, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić to wejść do poziomu który cie interesuje i wyeksportować plik np. "C3L1_Train_Station.lua" do katalogu Data/Levels/C3L1_Train_Station/. Otwierasz ten plik notatnikiem i na dole jest dział z kartami. wystarczy go podmienić np. z innego poziomu na inny kod np. posłużyłem się kodem z poziomu "Monastery":
Kod:
--============================================================================
-- Soul Power (Keep HP above 50)
function C3L1_Train_Station:GetCardStatus()
local card = self._MagicCard

if Game.CardsAvailable[card.index] then return 1 end

if Player.MinimalHealth < 50 then return 0 end

return -1
end

I od tej pory w poziomie Train Station (Peron) jest zadanie by utrzymywać zdrowie powyżej 50hp. Zadania możesz sobie modyfikować lub kopiować z innych poziomów. Niestety to jeszcze nie koniec  Mruga .
Następną rzeczą o jakiej trzeba pamiętać to wyświetlenie zadania w poziomie i menu. Dalej w tym pliku .lua na samej górze znajdziesz linijki:
Kod:
o._MagicCard = MagicCards.permCards[1] -- soul catcher
o._CardTask = Languages.Texts[400]

i teraz tak:
Kod:
MagicCards.permCards[1] 
<-- ta jedynka to numer unikalny karty jaką chcesz zdobyć kończąc poziom. Jeśli zmienisz numer to otrzymasz inną karte.
Kod:
o._CardTask = Languages.Texts[400]
<-- liczba 400 oznacza przynumerowany tekst zadania jaki musisz wykonać.
Tworzysz w folderze "Data" plik "LScripts/Main" i następnie eksportujesz tam z pliku LScripts.pak plik z językiem gry który w folderze LScripts.pak znajduje się w katalogu "Main" i tam przykładowo jeśli używasz polskiej wersji gry to eksportujesz "Lang_Polish.txt" . Po wyeksportowaniu pliku otwierasz go notatnikiem i tam masz przypisane do każdego numeru tekst z zadaniami itd. itd. Ostatnią rzeczą jest jeszcze zmiana napisu celu zdobycia karty w menu z pentagramem i poziomami. w "LScripts" tworzysz folder "HUD" i tam wklejesz plik Levels.lua który znajduje się w pliku LScripts.pak w katalogu "HUD". Otwierasz go i szukasz twojego zmodyfikowanego poziomu. Jeśli znajdziesz to jest tam coś takiego:
Kod:
Languages.Texts[400]
. W tym miejscu liczbe 400 se zmieniasz na odpowiedni numer tekstu jaki chcesz z pliku "Lang_Polish.txt". Zapisujesz i odpalasz gre. Pamiętaj by przed odpaleniem gry zamknąć program Dragon Unpacker  Wykrzyknik .
To by było na tyle. W razie problemów pisac 

Zapisane

 
ChromeX
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 14



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #2 : Kwiecień 26, 2012, 03:46:57 ť

Hmm przerobiłem sobie więzienie i troszke sie zdziwiłem bo wszystko działało tak jak chciałem ^^
Jednak mógłbyś mi wytłumaczyć jak zrobic np:. dwa zadania jednocześnie na jedną kartę? (i moze jak właczyć dusze na traumie )
Z gory thx

EDIT : Jednak już pomocy nie potrzebuje dot. tego tematu. Udało mi się wszystko obcykać

Jakby ktoś chciał sobie zobaczyć co wymyśliłem to udostępniam .rar   
Ť Ostatnia zmiana: Maj 01, 2012, 02:39:07 wysłane przez ChromeX ť Zapisane
 
Strony: [1]
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS