Tytuł: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Domino5 Sierpień 26, 2010, 05:55:12 jak wstawić bronie z overdose do czarnej edycji?
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 26, 2010, 06:07:59 Należy rozpakować plik PAK z Overdose i ich zawartość dotyczącą tekstur, modeli, skryptów i dźwięków tych broni odpowiednio zaimplementować w BE.
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Domino5 Sierpień 26, 2010, 06:14:19 A wiesz jakim programem rozpakować ten plik PAK bo ja nie mogę znaleźć
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 26, 2010, 08:04:21 ja mam poważniejszy problem i czekam na porady specjalistów , lepszych ode mnie . Sprawa jest taka , że chcę dodać bronie z overdosa do painkillera z Danielem G. tylko nie zamienić , ale Dodać . Tzn. w slocie 8 ma być CannonGun w 9 Ectoplasmer , w CPlayer.lua była taka dziwna linijka:
Kod: repeat Myślałem że rozwiązałem problem zmieniając liczbę z 7 na np. 13 ale nic z tego , dalej gdy włącze 8 slot to pojawia się painkiller z odwrotnym atakiem. Chciałbym bym kliknął 8 slot pojawiła się broń s Overdosa PS: z tym przerzucaniem broni z Overdosa do PK1 , BOOH to była bułka z masłem :D Proszę o Pomoc :D Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 27, 2010, 07:36:51 No ja tam nie wiem, a wrzuciłeś wszystko co się tyczy broni z OD do PK Daniel G. version? Np. coś takiego jak linie z Cfg.lua (nazwa pliku napisana z pamięci).
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 27, 2010, 09:54:57 YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakieś błędy , dzisiaj jeszcze nad tym posiedzę , co do wklejania broni , to wkleiłem wszystkie tekstury , model , skrypt broni z OverDose
potem tylko ustawiłem że CannonGun podczas podnoszenia ma znajdować się w 8 slocie , ale slot 8 jest zajęty przez ten painkiller :( moim zdaniem , problem tkwi w jeszcze innym skrypcie , w tym kodzie gdzie napisałem wcześniej nic nie pisze o tym że te bronie mają odwrotne ataki , teraz jeszcze spróbuję wypakować wszystkie pliki z LScripts.pak , a następnie usunąć to . :ziewa: Mam nadzieję że Eggtooth wie coś na ten temat , ale robiąc mody nie dodawał broni z poza 7 slot , bo slotów było 6 chyba , na dodatek podmienił MiniGuna za Cannona. No już nie chcę mi się pisać , trzeba działać... Pozdrawiam Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 27, 2010, 10:01:29 YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakieś błędy No na pewno nie można wkleić wszystkiego, bo się posypie gra ;]Posiedzę później przy tym, ale wątpię, że zdziałam cokolwiek ;] trzeba działać :DTytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 27, 2010, 10:08:06 jeśli się nie działa tylko pie.przy byle co to do niczego się nie dojdzie :D
edit: No i wpadłem na pomysł co do tego tematu , jak wiemy , w PK BOOH jest 7 slotów broni , mnożąc przez 2 od nich odwrotniki , jest 14 klawiszy do slotów . A gdyby tak dodać nowego slota , i potem zamienić klawisze z 8 na F6 ??? No niby pomysł dobry , ale jak przeszło do rzeczy , gdy ustawiłem w cfg.lua i definitions ten klawisz że na F6 ma pojawić się slot 15 to gdy podczas grania , gdy kliknę F6 , to nie pojawia się nowa broń , więcej ... po wciśnięciu tego klawisza , nie mogę potem nic zrobić , ani skakać ani strzelać ani nic ... tak jakby klawisze były zablokowane. Jedynie to tam ESC działał :D Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 27, 2010, 03:06:05 Może usuń config.ini i wtedy uruchom grę ;>
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 27, 2010, 04:03:22 odpuszcze se z tym 15 slotem , coś nie idze :( .
kombinuje wszystko a i tak nie wychodzi , zaczynam tracić cierpliwość :!: Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Eggtooth Sierpień 29, 2010, 12:04:30 Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem..
Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawierająca części broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu. Cytuj function o:OnPlay(firstTime) if Player and firstTime then Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil} Po prostu jak się kończy linijka dopisz: Cytuj Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE SĄ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np. Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro", ---------------> nil, nil} ^ te muszą zostać ---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej. Pamiętaj że bronie te już będą... nie będzie dało się ich podnieść, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!! I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!! Cytuj Dalej w tym samym pliku masz: Player.Ammo = { Shotgun = 20, MiniGun = 80, Grenades = 15, Stakes = 25, IceBullets = 10, Shurikens = 30, Electro = 30, Skulls = 0, DarkEnergy = 0, Ectoplasm = 0, <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu GreenGoo = 0, <-------------- i tu StickyBombs = 0, MolotovPrimary = 15, MolotovSecondary = 5, Bolt = 20, HeaterBomb = 15, } Player.Health = 100 end end ZACHOWAJ ENDY! To wszystko :). Na Resurrection wszystko działało tą metodą, tu też powinno. Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 29, 2010, 05:29:43 Na taką odpowiedź czekałem , zaraz sprawdzę jak to się prezentuje u mnie :D
Nie wpadłem na taki pomysł :D Ahh a dzisiaj przejeżdzałem przez Lbln :D wracając do domu :rotfl: Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 29, 2010, 08:24:00 A ja dzisiaj namotałem sporo po swojemu z efektem niemalże zerowym :lol2: Znalazłem mnóstwo plików, w których były odwołania do broni, w których wprowadziłem odpowiednie zmiany, ale wciąż do fullwypasu czegoś brakuje. Póki co jedynie mogę dodać broń overdoseowską w Paineditorze, ale podnieść już nie ;] jutro może się pobawię.
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 29, 2010, 08:30:57 YeBack , czy ty masz błąd jak podniesiesz broń taki w skrypcie - coś tam coś tam OnTake
CheckDistanceOnPlayer ??? :P Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 29, 2010, 08:35:08 YeBack , czy ty masz błąd jak podniesiesz broń taki w skrypcie - coś tam coś tam OnTake ależ oczywiście, że tak - to znaczy coś w tym stylu.CheckDistanceOnPlayer ??? :P EDIT: (http://painkiller.ugu.pl/images/forum/weapon_od_error.png) Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 29, 2010, 08:47:35 no to witaj w klubie , ja też mam to samo , wyskakuje ci błąd ponieważ nie dodałeś tej broni do tak zwanej bazy danych , która znajduje się w pliku CPlayer.lua
tam jest takie cuś : Kod: EnabledWeapons = {"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"}, jak zauważyłeś jest tam CannonGun , ja go sam dodałem , lecz lepszą metodą jest podmienić ten plik CPlayer z nowego pk ( Resurrection bądź Overdose ) do tego starszego. Co dziwne , ten kod rozwiązał mi problem podnoszenia broni w painEditorze ale w normalnej grze już nie , pojawia się ten sam błąd , może coś przegapiłem :wow: ? edit: teraz mam trochę bardziej upierdliwy problem ... jak zwykle ... podczas wystrzelenia kuli , granata ( cannonball ) z cannonguna , to za nim leci coś siwego , takie coś nie oteksturowane , myślałem że nie dodałem jakiś tekstur , efektów , to więc skopiowałem z overdosa folder scripts z tymi plikami cannonball , textury do textur i nic dalej siwo , już wolałbym się tego pozbyć ale jak , jak coś pousuwam ze skryptu lua to zdebuguje mi gre i musze zaczynać od backupa :( Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Ye-back Sierpień 29, 2010, 09:03:37 Panie kolego oj nie, EnabledWeapons w CPlayer.lua było jedną z pierwszych rzeczy jakie zmieniłem ;]
Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji Wiadomość wysłana przez: Szowel Sierpień 29, 2010, 09:27:19 no to teraz wracając do Eggtootha , wpisałem cannonguna w 8 miejsce zaraz po boltgunie ale nie , dalej podczas gry jest tam wpierd...ony painkiller , przepraszam ale ten kur...wski bład mnie już wpienia maksymalnie...
PS: pamiętałem o amunicji. nawet zmieniłem slota z 8 na 4 , to dalej pojawił sie minigun a przecież zmieniłem numer slota miniguna na 8. Więc co zauważyłem : te numery slotów , w pickableitems to tylko są po to gdzie mają umieścić broń po jej podniesieniu , nigdzie więcej. W EnabledWeapon mam wprowadzoną taką kolejność : Kod: {"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"}, Minigun dalej w slocie 4 jest ... |