Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 22, 2025, 10:01:54 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2 3 ... 18
1  Wolna strefa / Na każdy temat / Odp: opinie do painkillera : Maj 13, 2012, 10:33:52
Niestety, ale wydaję mi się, że Painkillera nie będzie w wersji "nowszej". Chodzi mi o bardziej realistyczne zachowanie postaci. Wyobraźcie sobie jakby wyglądał ciekawie Painkiller gdy włącza się wam ekran i np. patrzysz w dół i widzisz ciało bohatera. Możliwość robienia akcji jak kucanie, albo reakcja wystraszenia się gdy zza rogu pojawia się przeciwnik, przeskakiwanie, chwytanie się krawędzi. Pk ma stary styl FPSów i denerwujący zresztą jak np. wchodzenie po drabince nie chwytając się dłońmi. Z drugiej strony czasem stare gry są lepsze niż te nowe. Grałem w kilka nowych i jakoś było tak że zagrałem raz i drugi raz nie miałem ochoty. Więc moja opinia jest taka że jak na stare czasy to był to zajebisty FPS. Dzisiaj to jest poprostu dziadek.
2  Painkiller / Problemy / Odp: 1. połączenie się w multiplayerze za pomocą hamachi 2. Pk 1.64nv2 : Maj 12, 2012, 08:48:57
niestety nie gryzie sie bo innym programem alternatywnym też próbowałem. Nie mam pojęcia o co chodzi, skoro sieć LAN to z hamachi  powinno działać...  Wali
3  Painkiller / Problemy / Oszukiwanie Czarnego Tarota : Maj 05, 2012, 01:42:16
Czy nikt nie zorientował się z błędem jaki jest w Pk podstawce + boohu z czarnym tarotem ? Jeśli mamy jakąś karte i chcemy ją kupić , po wstawce na miejsce nam odlicza kase to gdy w momencie odliczania wyjdziemy z czarnego tarota, to nie odliczy wszystkich pieniędzy. A jeśli ktoś szybko się zwinie z powrotem sprzedawając karte za połowe ceny a kupując ją jeszcze za mniej jeśli szybciej wyjdzie z czarnego tarota, to jest to zarabianie kasy przez takie oszustwo. Szukałem w skryptach kodu odpowiedzialnego za handel i jakoś nie umiem go znaleźć. Jest może jakiś mod albo łatka naprawiająca ten błąd ? Błąd ten jest w wersji pk 1.64. Najlepiej byłoby zastąpić skrypt tym z overdosa, gdzie podczas kupywania karty odrazu odlicza całą kase w jednym momencie. Hehe, tylko gdzie jest ten skrypt ?  Krzywy
4  Painkiller / Singleplayer / Odp: Alastor w PK Redemption : Maj 05, 2012, 11:38:33
No pewnie że nie. I sądzę ,że gra została stworzona i wydana ze względu na szybkie pieniądze i tyle.
5  Painkiller / Singleplayer / Odp: Alastor w PK Redemption : Maj 04, 2012, 07:36:20
Ehhh.. Nawet gdybym miał program do modelowania i tak bym nie zrobił.. Redemption jest słabe i nie położyłbym na tym ręki. A poza tym ta historyjka z tym przeobrażeniem Ewy w Alastora jest komiczna heh. Sam wiem jaka jest sytuacja, ale umieszczanie tam Alastora było nie na miejscu  Czytaj Telefon Czytaj
6  Painkiller / Singleplayer / Odp: Alastor w PK Redemption : Maj 04, 2012, 10:02:43
Tak, tak ale to demony. A Ewa jednak mogłaby być normalnego wzrostu jak zwykły człowiek. Czy każdy zły potwór musi kolosalnie rosnąć ?
A gdyby przyszło nam walczyć nagle z Danielem to co, też musiałby być duży ?  Chytry . Ja jestem za tym by Ewa jako boss była normalnego wzrostu jak zwykły człowiek.
7  Painkiller / Problemy / Odp: 1. połączenie się w multiplayerze za pomocą hamachi 2. Pk 1.64nv2 : Maj 01, 2012, 09:08:12
nie mam routera więc nie mogę odblokować portów. Serwer ktoby nie założył to i tak nie idzie. Próbuje wejść też z Pk 1 +booh i jest to samo.
8  Painkiller / Problemy / Odp: 1. połączenie się w multiplayerze za pomocą hamachi 2. Pk 1.64nv2 : Maj 01, 2012, 08:27:47
"given address does not reply". Nie ogarniam tego.. W każdej innej grze w którą grałem przez hamachi jakoś wszystko normalnie wychodziło a tu klapa.. A z tego co widziałem w internecie to ludzie zakładają jakieś serwery hamachi, to znaczy że umieją się jakoś połączyć, nie to co u mnie 
9  Painkiller / Problemy / Odp: 1. połączenie się w multiplayerze za pomocą hamachi 2. Pk 1.64nv2 : Maj 01, 2012, 07:36:11
Rozwiązałem już problem z upgreadowaniem. Poprostu biblioteka engine.dll była do dupy. Ale wciąż kminie nad połączeniem się przez hamachi. No ludzie.. Przecież jak serwer zakłada hosta to innym w hamachi powinno po refreshu w dziale LAN pojawić się nazwa gry, a tak nie ma w ogóle nic, tak jakbym ani ja ani inni nie byli podłączeni pod hamachi. Co robić ?
10  Painkiller / Problemy / 1. połączenie się w multiplayerze za pomocą hamachi 2. Pk 1.64nv2 : Kwiecień 29, 2012, 08:25:39
Tym razem ja mam problem z Pk   Wow

1. Od niedawna próbuje zagrać w multiplayerze z kolegami przez hamachi, tylko problem polega na tym że żaden z graczy z hamachi nie umie dołączyć do serwera po wpisaniu IP , pojawia się błąd że nie można odnaleźć podanego adresu czy jakoś tak. To samo sie dzieje jak ktoś założy w dziale publicznym (internet). Mimo iż widzi serwer to nie można się do niego dostać z powodu połączenia. Domyśliłem się że serwer chyba musi mieć odblokowane jakieś porty bo do innego kolesia z poza mojego grona, dołączyłem za pierwszym razem. No dobra, ale w przypadku gdy korzysta się z hamachi, zablokowane porty nie mają znaczenia, mimo to pojawia się błąd. Więc o co w tym chodzi ?
PS: Zapory mamy powyłączane.

2. Błąd z prośbą upgreadowania Pk do wersji 1.64nv2 pojawia się przy każdej próbie dołączenia do gry a posiadam aktualną wersję 1.64 i mimo tego nie mogę dołączyć do żadnego serwera. Multiplayer muszę odpalać z Pain Editora bo w zwykłym cliencie nie widzi innych serwerów a w Pain Editorze są. Poza tym przy tworzeniu nowej gry multi wywala mi z błędem a z Pain Editora nie.. Ma ktoś pomysł jak to naprawić ?

w pierwszym pytaniu tą sytuacje miałem z Pk Overdose a druga to oczywiście podstawka + booh.
11  Painkiller / Pytania / Odp: skąd pobrać soundlocalized do billa , elyiahim , ramiela po polsku ??? : Kwiecień 24, 2012, 04:47:46
Kurde link wygasł a w necie tego nigdzie nie ma  Miałem i gdzieś mi to wcięło
12  Painkiller / Problemy / Odp: Karta tarota w Koloseum : Kwiecień 22, 2012, 09:42:49
Z tego względu, że nie posiadam aktualnie Painkillera Booha na kompie, dlatego na 100% nie mogę stwierdzić przyczyny ale domyślam się jednak, że to poprostu nieprzemyślany błąd twórców. Możliwe ,że zapisali w skrypcie na odblokowanie karty by zebrać dusz hmm... 66x10= 660. Zapewne nie wzięli pod uwagę karty w której morfujemy po 50 duszach i po 10 morfach, skrypt zlicza nam 500 dusz. Wyjmij tą karte z użycia i spróbuj ponownie. Jeśli to nie pomoże to nie wiem co jest grane, aczkolwiek nie ma problemu w przerobieniu skryptu 
13  Painkiller / Problemy / Odp: Własne zadania na kartę : Kwiecień 22, 2012, 10:07:58
Nikt nie napisał to ja napiszę wkońcu . Więc tak, jak najbardziej da się to zmienić, potrzebny będzie program "Dragon Unpacker".
Więc wchodzisz do katalogu Painkillera, następnie folder data i tam tworzysz nowy folder z nazwą "Levels". Wchodzisz do tego folderu i tworzysz folder z nazwą poziomu który chcesz zmodyfikować np. "C3L1_Train_Station" . Musisz pamiętać aby poprawnie podpisać folder, inaczej silnik gry nie weźmie go pod uwagę i ściągnie dane z pliku .pak . Więc wracasz następnie do katalogu data i tam otwierasz plik "Levels.pak" Dragon Unpackerem. Tam jest spis wszystkich poziomów i właśnie jak wcześniej pisałem o prawidłowym podpisywaniu folderu to w tym pliku masz prawidłowe nazwy folderów. Dobra tam, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić to wejść do poziomu który cie interesuje i wyeksportować plik np. "C3L1_Train_Station.lua" do katalogu Data/Levels/C3L1_Train_Station/. Otwierasz ten plik notatnikiem i na dole jest dział z kartami. wystarczy go podmienić np. z innego poziomu na inny kod np. posłużyłem się kodem z poziomu "Monastery":
Kod:
--============================================================================
-- Soul Power (Keep HP above 50)
function C3L1_Train_Station:GetCardStatus()
local card = self._MagicCard

if Game.CardsAvailable[card.index] then return 1 end

if Player.MinimalHealth < 50 then return 0 end

return -1
end

I od tej pory w poziomie Train Station (Peron) jest zadanie by utrzymywać zdrowie powyżej 50hp. Zadania możesz sobie modyfikować lub kopiować z innych poziomów. Niestety to jeszcze nie koniec  Mruga .
Następną rzeczą o jakiej trzeba pamiętać to wyświetlenie zadania w poziomie i menu. Dalej w tym pliku .lua na samej górze znajdziesz linijki:
Kod:
o._MagicCard = MagicCards.permCards[1] -- soul catcher
o._CardTask = Languages.Texts[400]

i teraz tak:
Kod:
MagicCards.permCards[1] 
<-- ta jedynka to numer unikalny karty jaką chcesz zdobyć kończąc poziom. Jeśli zmienisz numer to otrzymasz inną karte.
Kod:
o._CardTask = Languages.Texts[400]
<-- liczba 400 oznacza przynumerowany tekst zadania jaki musisz wykonać.
Tworzysz w folderze "Data" plik "LScripts/Main" i następnie eksportujesz tam z pliku LScripts.pak plik z językiem gry który w folderze LScripts.pak znajduje się w katalogu "Main" i tam przykładowo jeśli używasz polskiej wersji gry to eksportujesz "Lang_Polish.txt" . Po wyeksportowaniu pliku otwierasz go notatnikiem i tam masz przypisane do każdego numeru tekst z zadaniami itd. itd. Ostatnią rzeczą jest jeszcze zmiana napisu celu zdobycia karty w menu z pentagramem i poziomami. w "LScripts" tworzysz folder "HUD" i tam wklejesz plik Levels.lua który znajduje się w pliku LScripts.pak w katalogu "HUD". Otwierasz go i szukasz twojego zmodyfikowanego poziomu. Jeśli znajdziesz to jest tam coś takiego:
Kod:
Languages.Texts[400]
. W tym miejscu liczbe 400 se zmieniasz na odpowiedni numer tekstu jaki chcesz z pliku "Lang_Polish.txt". Zapisujesz i odpalasz gre. Pamiętaj by przed odpaleniem gry zamknąć program Dragon Unpacker  Wykrzyknik .
To by było na tyle. W razie problemów pisac 

14  Painkiller / Problemy / Odp: PK Podstawka - Ośnieżony Most : Lipiec 09, 2011, 07:59:50
Kllucyfer , też masz rację , tylko możliwe że karta graficzna kolegi spełnia minimalne wymagania gry. Z tego co pamiętam to poziomy sięgające ponad minimum karty graficznej to jest Ośnieżony Most i Doki.
15  Painkiller / Problemy / Odp: PK Podstawka - Ośnieżony Most : Lipiec 07, 2011, 10:39:34
Ale co to za różnica czy to poziom koszmar czy bezsenność.
Moim zdaniem to wina jakiegoś procesora , być może masz więcej niż 1. Proponuję sprawdzić jak będzie się grało po wyłączeniu jednego procesora. U mnie też tak czasem jest , ale częściej tak , że postać skacze i chodzi wolniej. Problem z dźwiękami to może być źle przetworzony dźwięk. Być może zauważyłeś że wydawane dźwięki są raz normalne , raz grubsze wolniejsze.
Jeśli chcesz wyłączyć jeden z procesorów o ile posiadasz więcej niż 1 to w podczas gry "ctrl" + "alt" + "delete" nastepnie menadzer zadan , potem procesy i tam szukasz Painkiller , klikasz prawym , potem ustaw koligację i odznaczasz jeden z procesorów.
Jeśli odłączysz jeden procesor i po tym gra będzie chodzić całkiem nie tak jak trzeba lub w ogóle nie chce działać , to wyłącz i uruchom ponownie grę i zamiast wyłączyć tego procesora co wcześniej , wyłączasz drugi.
Ale nie jestem pewien w 100% , że problem leży w tym.

Edit: Jeszcze jest możliwość że masz za słabego kompa. Gdy przechodzisz przez pomieszczenia ciasne lub niewielkie i nie wpatrujesz się w grafikę gór to wtedy komp przyśpiesza i Daniel porusza się w normalnym tępie , nie "szybszym". Oznaczało by to że spowolnienia powoduje grafika. Może karta graficzna leży ?  Chytry . W takiej sytuacji proponuję w ustawieniach wyłączyć efekty pogodowe.
Pozdro.
Strony: [1] 2 3 ... 18

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS