Reklama
Nowe mody od rosyjskich fanów Painkillera
W ostatnim czasie mieliśmy spory wysyp modów dla trybu singleplayer autorstwa rosyjskich fanów
Painkillera.
Takim modem jest opublikowany w ostatnich dniach
Painkiller: Revenge of Belial, którego stworzył
BlooDFloweR. Modyfikacja ta to nic innego jak remake
Painkiller Overdose z odświeżonym gameplayem, zmienionymi teksturami, nowymi sekretami... Mod można pobrać
stąd.
Kolejny mod godny polecenia, który wyprodował znany w świecie
Painkilera Havcom - autor
Painkiller Reload to
Painkiller Modern Graphics.
Painkiller Modern Graphics to stary
Painkiller na silniku
Necrovision. Więcej informacji na filmie. Grę można pobrać
stąd.
Jagacon - Painkiller i wiedźmy świetokrzyskie
Już drugi raz w moim rodzimym mieście,
Suchedniowie odbywa się w samym środku wakacji konwent fantastyki świętokrzyskiej zwany
Jagacon. Jest to dość młoda ale za to bardzo prężnie rozwijająca się lokalna impreza zrzeszająca setki fanów fantastyki, gier planszowych, karcianych a nawet komputerowych. Sama impreza też tematycznie kręci się wokół słynnych w Polsce legend o czarownicach z
Łysej Góry, w regionie Świętokrzyskim. Nie jest to impreza wielka lecz już sam fakt że rok temu brało w niej udział ponad 200 osób a w tym roku zostanie przekroczona liczba 500, sugeruje że rozwija się w tym miejscu nowa, coroczna atrakcja dla fanów nie tyle gier, ale i książek czy filmów. Atrakcji jest tak wiele że nie sposób je wymienić wszystkie w jednym newsie. Konwent ma trwać przez trzy dni (
1-3 sierpnia 2014).
Wśród atrakcji jakie będą miały miejsce na konwencie znajdzie się też wątek dotyczący
Painkillera. Prosto z Węgier przyjedzie
Elena 'Hellen" Yashukova, która wraz z resztą ekipy
Eggtootha brała udział przy pracy nad
Painkiller: Redemption oraz Recurring Evil.
Wraz z
Pawłem 'Paindemonium' Przepiórą (ze mną), poprowadzi
o godzinie 13.00, 2 sierpnia rozmowy z zainteresowanymi na temat serii
Painkiller, naszego zaangażowania w tę serie.
Elena znana była ze swojego rzemiosła, które pozwoliło przygotować nie jeden concept art do gry natomiast ja swoje 3 grosze dorzuciłem przy pracach graficznych, fabularnych, gameplayowych no i wideo. Konwent ten jest świetnym momentem by można było porozmawiać na temat waszych zainteresować dotyczącej tej serii gier, jak i naszych prac, które miały pewien wkład w kształtowanie się
Painkillera. Od niechlubnych upadków aż po chwalebne zmartwychwstanie.
A poniżej, krótka zajawka dotycząca tego spotkania i odsyłam do strony
Jagacon, gdzie możecie zobaczyć jakie atrakcje was czekają. Znajdziecie też tam dokładne informacje gdzie impreza ma się odbyć i jakie wynoszą koszty udziału. Zapraszamy!
Dodał:
Paindemonium, 21.07.2014 19:07,
szczegóły.
Stary Painkiller a działające serwery
Wielu z was już zapewne doświadczyło faktu, iż
Game Spy przestał istnieć a co za tym idzie multiplayer na wszelkich grach, które były przez niego obsługiwane w tym
Painkiller. Najnowsza odsłona serii jest podpięta pod
Steam, niestety nadal nie uporano się z problemem dość sporych lagów. Jest jednak szansa na przywrócenie serwerów na starym
Painkillerze
Jak podaje znany wszystkim gracz
AndySYS, prywatne serwery wciąż działają i można do nich podłączyć się poprzez wpisanie IP. Szczegóły znajdziecie na
TEJ stronie. Najważniejsze jest jednak to, że jest sposób na przywrócenie listy serwerów w grze i co za tym idzie ułatwienie sobie sprawy z podłączeniem się do gry. Wystarczy pobrać plik znajdujący się pod
TYM a następnie podmienić go z istniejącym w katalogu gdzie jest zainstalowana gra. Jest to dobra wiadomość, dzięki której multiplayer w grze ma jeszcze szansę przetrwać, przynajmniej dla starych wyjadaczy.
Dodał:
Paindemonium, 26.06.2014 18:43,
szczegóły.
PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Kolejne długie miesiące czekania na kolejną łatkę do
Painkiller: Hell & Damnation, opłaciło się z nawiązką. W końcu wysłuchano fanów i dostali to, o co prosili. Prócz całkiem pokaźnych zmian i poprawek wielu bugów oraz kilka nowych elementów jak nowe poziomy, latka dała nam najważniejsze zmiany, na które oczekiwano już od samego początku.
Niewątpliwie najważniejszym do przetrwania na Steamie jest samo
Steam workshop. To ono daje nam możliwość dodawania i wymiany wszelkimi modami, poprawkami fanowskimi i co ważniejsze… nowymi mapami. Poprzednia odsłona gry znana była z wielu tego typu produkcji fanowskich, a dzięki temu najnowszy
Painkiller będzie stawał się coraz większy, dzięki rzeszy wiernych fanów, chcących na swój własny sposób, poprawić grę. Kolejnym ważnym elementem jest możliwość dodawania
dedykowanych serwerów. Oznacza to ze zakładamy serwer na własnych regułach i możemy grać tak jak za starych lat na pierwowzorze. Podstawowe serwery niestety były ciągle puste ze względu na brak jakichkolwiek możliwości zmian w regułach gry na nich. Poza tym gra w końcu jest dostępna na MACa.
Pozostałe zmiany możecie znaleźć pod
TYM linkiem.
Dodał:
Paindemonium, 27.05.2014 18:30,
szczegóły.
GameSpy umiera
Pierwszy
Painkiller jak i wszelkie dodatki przeznaczone do niego, zawierające tryb multiplayer były oparte na działaniu ze znanym wszystkim
GameSpy. Otóż serwery te nie były ostatnio zbyt popularne w czasach gdzie
Steam i inne podobne mu platformy zaczęły przejmować pałeczkę w obsłudze gier po sieci. Jeszcze 10 lat temu, gdy
Painkiller się narodził, była to jednak bardzo popularna platforma na której stawiano serwery a całe gry były pod nią podpięte, tak jak nasz stary Bólobójca. Niestety, to
31 maja się skończy, na dobre.
Oficjalnie
GameSpy w tym dniu ostatecznie zamyka wszystkie serwery a co za tym idzie
ponad 800 gier straci swoje fundamenty do rozgrywek sieciowych. Wśród nich niestety jest i
Painkiller. Sprawa jest prosta. Najprawdopodobniej nie zagramy już po sieci w te gry, chyba że zostanie otwarte okno do stawiania nieoficjalnych serwerów. Niestety spora część gier jest zespolona z
GameSpy a przy takich grach jak stary
PK, który supportu już nie ma, nie ma co liczyć na jakiekolwiek łatki w celu zapewnienia ciągłości bytowej w sieci. Wśród nowszych tytułów znalazły się takie gry jak
Borderlands,
Crysis 2 czy nawet
Arma II. W te gry po prostu już nie zagramy po sieci.
Dla przypomnienia, w tym roku swojego żywota dokona też znienawidzony
Games for Windows Live, ale w tym wypadku większość gier pod tym systemem zostanie przygarnięte przez inne platformy, lub dostanie łatkę od twórców pozwalającą na grę, ponieważ
GFWL pozwalało też grać w singla z wymaganym połączeniem internetowym... bez tej platformy po prostu już nie odpalimy gry.
Dodał:
Paindemonium, 14.04.2014 18:47,
szczegóły.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT