DLC jest w pełni darmowy i można go zdobyć w sklepie Steam. Także możecie znaleźć tam więcej informacji dotyczących tego świątecznego rozszerzenia. Mimo że święta już za nami, zawsze jest to miłe urozmaicenie.
Painkiller: Hell & Damnation miał wyjść na konsole jeszcze w tym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia, niestety tak się nie stanie. Konwersja niedawno wydanego dzieła The Farm 51 na PCty będzie trwała nieco dłużej ze względu na decyzję twórców, którzy chcą doszlifować grę tak by jakościowo nie odchodziła od PCtowej wersji. Aktualna data wydania gry na Play Station 3 i Xbox 360 to 5 kwietnia tego roku.
Czy warto czekać? Ci, co grali w wersję PC wiedzą, że gra głowy nie urywa, ale jest tu stanowczy krok do przodu po epizodzie ciągłego wypuszczaniamodów przemianowanych na pełnoprawne kontynuację. Gra z resztą ciągle jest uzupełniana o nowe elementy i poprawiana. Na konsolach mało jest FPSów tego pokroju, tak, więc ci, którzy bawili się dobrze w Hell Wars na pierwszym Xboxie, powinni się przygotować na dobrą zabawę.
W końcu doczekaliśmy się porządnego patcha do Painkiller: Hell & Damnation. Nie sugerujcie się ogromną wagą łatki (2.5 giga!!!), bo tak na prawdę wiele nowego nie wnosi. W takim razie, czym że jest ta przeogromna łatka? Tym, na co wielu z was czekało by pograć na multi jak za czasów wersji 1.64.
Patch poprawia szereg rzeczy, do których wielu graczy miało zastrzeżenia. Poprawiło szybkość kołków, trajektorie granatów, słynne skakanie po sreberko na Sacred. Wprowadzono też szereg ogólnych poprawek, dzięki czemu niektóre archievementy są już możliwe do odblokowania. Na pewno w oko wpadł mi sam efekt zamrażania. W końcu zamrożony przeciwnik, rozbity na kawałki zachowuje się jakby był zamarznięty na kość a nie jak odtajałe mięsko. Niestety nie wszystkie sugerowane przez graczy zmiany zostały wprowadzone. Wciąż oczekujemy na możliwość zakładania serwerów dedykowanych a granaty ciągle mają problem z odbijaniem się od podłoża. Nie mniej zmiany przynajmniej dla trybu multi są znaczące. Można grać jak na starym dobrym 1.64.
Dokładną listę zmian wprowadzoną przez łatkę można znaleźć tutaj.
PS: Kilka dni temu w liście archievementów pojawił się nowy, świąteczny. Sugeruje on bonusową mapę stylizowaną tak jak to było na Halloween, jednak wciąż nie jest dostępna po wprowadzeniu łatki. Czekamy z niecierpliwością, zwłaszcza, że już dawno po świętach.
Szczęśliwego nowego roku! Oby ten rok przyniósł więcej dobrych wieści ze sceny Painkillera, by graczom lepiej i taniej się grało a developerom jeszcze lepsze gry tworzyło. Oby wszystkim się powodziło w życiu i pracy i więcej kasy sypnęło (rzecz jasna na gry :) )
W imieniu ekipy Painkiller.ugu.pl chciałbym życzyć wszystkim graczom...