Reklama
Painkiller: Redemption - Beta już niedługo
Już od następnego tygodnia będzie można oczekiwać wersji Beta
Painkiller: Redepmtion, problem w tym iż wciąż trwają rozmowy z
JoWooD, który wyda swoja decyzje po tym jak zobaczy i oceni postępy pracy, tak więc beta testy będą zamknięte. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy uzyskać pozwolenie od
Eggtooha do którego należy pisać na maila:
zoolman1987@googlemail.com, albo ode mnie, w tym przypadku wszelkie informacje są podane na stronie w
kontaktach. Powodem takiej decyzji jest dostosowanie się do panujących aktualnie warunków podczas rozmów z
JoWooD, który jest właścicielem praw autorskich. Póki nie będzie podjęta decyzja, nie chcemy naruszać żadnych praw autorskich, rozpowszechniając grę.
Beta ma też na celu wyłapanie większych i mniejszych usterek przez graczy oraz miejmy nadzieje, zachęci
JoWooD, do wydania pozwolenia na udostępnienie moda oraz być może udzielenia poniekąd wsparcia technicznego, mającego na celu uporania się z nurtującymi problemami, które niezwykle ciężko usunąć ze względu na dość zbugowany silnik po ostatnim, wydanym dodatku.
W ostatnich dniach spotkałem się osobiście z głównym projektantem moda i przetestowałem jeszcze wczesną wersję bety. Aktualnie mogę powiedzieć że może być bardzo ciekawie, zwłaszcza jeżeli chodzi o
Survival. Rozmowy dotyczyły głównie pomysłów i poprawek jakie zostaną wdrożone w najbliższych dniach nim prawidłowa beta będzie udostępniona. Jedyne co hamuje rozwój poprawek, jest sam silnik
Painkiller: Resurrection, który niezwykle ciężko naprawić pod względem niektórych błędów.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Prace ciągle trwają i wciąż do nas dołączają osoby chętne do pomocy. Liczymy że po wyjściu bety znajdzie się ich więcej. Pozdrawiamy.
EDIT:
Ze względu na próby poprawienia ostatnich większych lub też mniejszych błędów w grze, wyjście bety zostało przesunięte o kolejny tydzień. Warto wspomnieć iż pomoc bardzo ważną w naszym projekcie, zaoferowało Homegrown (choć to jeszcze nie jest w 100% pewne) oraz Kalme znany przede wszystkim z Powermadów. Jest do punkt zwrotny w projekcie ponieważ może pomóc nam to wyeliminować większość błędów jakie posiada silnik gry Resurrection, na którym stoi modyfikacja. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za opóźnienia.
Dodał:
Paindemonium, 18.07.2010 18:20,
szczegóły.
Mega Fix Mod 1.9.9
W ostatnim czasie w naszym serwisie poświęcaliśmy głównie uwagę dodatkowi
Painkiller: Redemption. Właśnie
Eggtooth opublikował
Mega Fix Mod oznaczony numerem
1.9.9.
Listę zmian jaką wprowadza mod w
Painkiller: Resurrection można znaleźć
tu, a sam mod można pobrać
stąd.
Pozwolę sobie poświęcić kilka słów instalacji
Fix Moda. Przed jego zainstalowaniem należy uaktualnić grę do najnowszej wersji:
44 (poprzez uruchomienie pliku
ResurrectionUpdater.exe w folderze
Bin). Po rozpakowaniu pobranego pliku należy skopiować wszystkie foldery i pliki do katalogu
Data w folderze zainstalowanej gry. Ważne: należy usunąć wszystkie zapisane stany gry oraz pliki
ini z katalogu
Documents and Settings\AppData\Local\Painkiller Resurrection, gdyż może to wywołać zawieszenie gry. Najlepiej usunąć cały ten folder.
Jedną z wprowadzonych zmian w najnowszej wersji moda jest zmniejszenie poziomu trudności, jednocześnie bardziej wymagających graczy pragnę uprzedzić, że
Eggtooth zapowiada minidodatek nazwany High Voltage Pack, który będzie dedykowany ambitniejszym graczom, i zwiększy on znacznie poziom trudności.
Również polecamy pobrać inne łatki
Eggtootha, które optymalizują oraz poprawiają
Painkiller: Resurrection. Warto wspomnieć o łatce pod nazwą
Less Lag, która optymalizuje grę poprzez zmniejszenie odległości rysowania obiektów. Łatkę można pobrać
tu. Warto też wspomnieć o innej łatce, która w końcu naprawia ostatni poziom w grze, a mianowicie mowa tu o
High Seas (Wysokie Morza). Wprowadza ona system drzwi oraz system checkpointów znany z innych map. Tę drugą łatkę można pobrać
tu.
Następne update to maluteńka łatka do poziomu trzeciego, czyli
Gloomy Mountains, naprawiająca błąd, gdzie przeciwnicy byli za drzwiami i trudno było ich zabić. Łatka do pobrania
tu.
Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Czas już zacząć mówić głośniej o tym projekcie, jako że jest duża szansa, iż będzie on wydany w najnowszej edycji
Painkiller: Pandemonium. Wiadomo iż opierając się na zachciankach fanów oraz na ankiecie, której wyniki możecie zauważyć na naszej stronie,
FonoGame postanowiło dodać w edycji kolekcjonerskiej mały prezencik. Jest nim Pendrive, ale nie taki zwykły, bo będzie zawierał fanowskiego moda z pod ręki
EggTootha. Modyfikacja ma być udostępniona do pobrania z internetu za darmo, przynajmniej takie są główne założenia projektu, ale fani gry, którzy kupią limitowaną edycje
Painkiller: Pandemonium dostaną prezent nie tylko w fizycznej formie USBka, ale i dodatkowe godziny świetnej zabawy, jaką oferuje
Painkiller: Redemption.
Wracając do tematyki samego moda, to powiedzieć można, iż jest on na wykończeniu, mimo to będzie pewnie miał on pewne usprawnienia gdyż, czasu do premiery jest jeszcze sporo. Gra będzie zawierać przede wszystkim sprawną rozgrywkę single-player w formie kampanii, zawierającą 6 dość długich, nasyconych po brzegi potworami poziomów stworzonych na podstawie map z multi-playera i historię, zespalającą ze sobą wszystkie wydarzenia z poprzednich odsłon gry. Oznacza to, iż dowiemy się w końcu, co stało się z Danielem i Belialem. Poziomy do kampanii są wykonane w stylistyce znanych nam map z multi-playera, odpowiednio zmodyfikowanych tak by gracze mogli na każdej z nich spędzić do 40 minut na wybijaniu nawet do tysiąca potworów. To nie koniec zmian na lepsze, bo prócz naprawdę fenomenalnej liczby potworów, kampanię rozegramy dwoma postaciami na przemian, czyli Danielem i Belialem, mającymi odmienne uzbrojenie. Zmiany też są w multi-playerze, pod względem błędów niestety niewiele dało się zrobić aktualnymi metodami, ale za to nowy tryb rozgrywki
Survival jest na pewno łakomym kąskiem dla maniaków, czyhających na to by albo samemu lub z kumplami, fala za falą wyżynać tysiące potworów atakujących jednocześnie z wielu stron. Dla samotników na pewno ucieszy fakt, iż boty w tym trybie rozgrywki mogą zastąpić nam partnera i pomóc w wyżynaniu kolejnych hord. Kolejną nową rzeczą zawarta w tej grze będzie rzecz jasna muzyka autorstwa
Patogena, którą zapewne usłyszycie w przyszłym trailerze.
Mod ten może nie jest pełnoprawnym dodatkiem do gry i nie ma też takiego rozmachu, ale za to jest on największym fanowskim projektem w świecie
Painkillera, który z czasem będzie udoskonalany kolejnymi łatkami, zawierającymi nowe mapy czy też poprawki. Mod ma na celu przede wszystkim zapewnić graczom kolejne godziny zabawy na singlu, z czasem też są szanse na usprawnienie i trybu multi.
Więcej informacji zawartych będzie w następnej zapowiedzi wraz z niewielkim zwiastunem. Aktualnie wtedy też powiem nieco więcej o niektórych aspektach gry oraz dacie premiery. Już wiadomo, że nie będzie ona cicha.
Dodał:
Paindemonium, 23.06.2010 18:41,
szczegóły.
Painkiller: Pandemonium
Teraz już wiemy iż nowy na rynku wydawca zwany
FonoGame, zafunduje nam nową edycje naszego wspaniałego FPSa.
Painkiller: Pandemonium, bo tak będzie się nazywała pełna saga zawierająca wszystkie części gry w jednym opakowaniu (pomysł na nazwę można tylko dochodzić skąd Panom przypadł). Aktualnie dostaliśmy od wydawcy propozycję na stworzenie ankiety dotyczącej limitowanej serii (300-500 sztuk nakład), która dodatkowo będzie zawierać określony bonus. Pomysł na ów bonus pozostawiamy Wam i proponujemy przedstawić go w temacie dotyczącego tego newsa na forum. Odnośnie tego niedługo powstanie na stronie głównej niewielka ankieta z już naszymi pomysłami i zachęcamy do głosowania w niej. To od waszych głosów zależy co będzie zawierać bonusowa wersje
Painkiller: Pandemonium. Poniżej mały plakacik o informacjach co będzie zawierać zwykła edycja.
Także będą prawdopodobnie w najbliższym czasie konkursy, w których będzie można wygrać jeden z takich egzemplarzy.
Dodał:
Paindemonium, 22.05.2010 12:20,
szczegóły.
PK-Szum 0.1
Ponad rok temu miała miejsce premiera wersji beta projektu
PK-SZUM, którego główną ideą była prosta aktualizacja gry w mapy przeznaczone do rozgrywki sieciowej w
Painkillerze. W ostatnim czasie zaistniały pewne problem z działaniem programu, które dzisiaj zostały zażegnane dzięki staraniom
KOMODO.
Obecnie program jest w stanie zaopatrzyć grę w ponad 80 map, ale pula obsługiwanych map wciąż się powiększa.
PK-SZUM został sprawdzony pod kątem błędów, ale autorzy tego dodatku czekają na informacje o ewentualnych problemach w jego działaniu.
Pobierz:
PK-SZUM.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT