Reklama
Painkiller: Redemption - Profesjonalny soundtrack

Pierwszy dzień szkoły i miłe zaskoczenie, bo
Painkiller: Redemption nie miało pewnej sytuacji w sprawie nowej ścieżki dźwiękowej. Jeden zespół miał chęci ale nie miał sprzętu do nagrywania, inny zaś perfidnie zostawił nas na lodzie. Potem dopiero dostaliśmy 2 kawałki od znajomego, lecz na tym się skończyło. Teraz mamy pewność, że mod będzie miał całkiem nową, profesjonalną muzykę. Autorem nowego soundtracku jest
Gustaf Jorde ze szwedzkiego zespołu
Gus of Sweden , bardziej znany pod inną nazwą
Valley of the Dead. Swój debiut miał w znanej grze
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, gdzie możemy usłyszeć znany fanom łysola, motyw przewodni. Szybko doszło do konferencji na Skype, gdzie pokazano nam już miodne próbki przygotowywanego soundtracku, oraz ustalono też kilka istotnych rzeczy dotyczących ich kompozycji. Wiadomo też, że z pod ręki
Gustafa wyjdą także motywy muzyczne typu ambient.
Różnica typu muzyki z pierwszą odsłoną gry jest widoczna, ale sądzimy, że cięższy klimat sprawi, iż wysypujące się tysiącami potwory w rytm profesjonalnego twardego metalu sprawi, że gra nabierze rumieńców. Cóż… skoro
Overdose w porównaniu z podstawka postanowił pójść w stronę łagodniejszych rytmów, to my pójdziemy w odwrotną stronę i damy grze większego kopa. Muzyka jest komponowana specjalnie na potrzeby gry i przystosowywana do atmosfery panujących na planszach, także nie będzie to aż tak ostry metal, jaki oferuje
Gus of Sweden ale na pewno będzie miał większego powera niż w pierwszej odsłonie gry. Są też plany nad motywem przewodnim dla moda, czyli czegoś takiego, jakim był legendarny
Mech-Painkiller dla podstawki. Pewnie też będzie teledysk. Wszystko powolutku się okaże. Już teraz podziękowania należą się dzielnemu Szwedowi, który podjął się tej pracy.
Tank You Gustaf!
Dodał:
Paindemonium, 01.09.2010 23:53,
szczegóły.
Painkiller: Pandemonium - Data premiery
FonoGame zapowiedziało juz datę wydania w Polsce
Painkiller: Pandemonium, który to będzie zawierał 3 płyty DVD, na których znajdą się wszystkie odsłony tejże znakomitej serii.
Painkiller: Pandemonium będzie wydany
28 sierpnia, a na płytach znajdować się będą
Painkiller,
Battle out of Hell,
Overdose oraz
Resurrection. Dodatkowo w tejże edycji zostanie dodany edytor oraz nowe mapy do multiplayera. Cały egzemplarz będzie kosztować
69,90 PLN.
Niestety zawieszono na czas nieokreślony jak na razie projekt z edycją kolekcjonerską. Rozmowy z
JoWooD, skończyły się werdyktem zatrzymania edycji kolekcjonerskiej na czas wyników ze sprzedaży podstawowej edycji, które zadecydują nad tym czy opłaci się wydać edycje zawierającą mały upominek dla fanów.
Dodał:
Paindemonium, 16.08.2010 20:04,
szczegóły.
Painkiller: Redemption - Beta

Po dość długim oczekiwaniu, wersja beta
Painkiller: Redemption, jest już gotowa. Gra została już wysłana w celu beta testów do
FonoGame oraz
JoWooD, od którego zależy jak mod będzie udostępniony dla graczy. Beta testy niestety (przynajmniej na razie) są zamknięte. To od decyzji
JoWooD zależy czy beta testy w późniejszym terminie będą otwarte dla wszystkich oraz czy w ogóle mod będzie miał szanse wyjść na świat bez żadnych problemów prawnych. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy należy kierować maile do
Eggtootha,
Ye-Backi bądź mnie, jak to pisałem w poprzednim newsie.
Cel bety jest prosty. Grajcie, szukajcie błędów a sugestie podawajcie w temacie na forum do tego newsa.
Mail contact:
- EggTooth - zoolman1987@googlemail.com
- Paindemonium - paindemonium0@gmail.com
- Ye-Back - administr@gazeta.pl
Przyczyna takiego a nie innego sposobu beta testów, jest fakt, iż
JoWooD nie wydał decyzji, co do rozpowszechniania modyfikacji w sieci. Liczymy jednak, że po zagraniu w wersję beta, zmieni zdanie i tym samym ułatwi sprawę.
Ci, którzy dostaną możliwość zagrania w betę, proszeni są o nie rozpowszechnianie własną drogą bety.
Dodał:
Paindemonium, 06.08.2010 16:19,
szczegóły.
Painkiller Redemption Screenshot Pack

Dotychczas nie mieliśmy okazji zobaczyć jak się prezentuje dodatek
Painkiller: Redemption. W dniu dzisiejszym
Eggtooth udostępnił paczkę screenshotów z
Redemption. Paczka zawiera dużo zrzutów ekranu z większości poziomów.
Painkiller: Redemption - Beta już niedługo

Już od następnego tygodnia będzie można oczekiwać wersji Beta
Painkiller: Redepmtion, problem w tym iż wciąż trwają rozmowy z
JoWooD, który wyda swoja decyzje po tym jak zobaczy i oceni postępy pracy, tak więc beta testy będą zamknięte. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy uzyskać pozwolenie od
Eggtooha do którego należy pisać na maila:
zoolman1987@googlemail.com, albo ode mnie, w tym przypadku wszelkie informacje są podane na stronie w
kontaktach. Powodem takiej decyzji jest dostosowanie się do panujących aktualnie warunków podczas rozmów z
JoWooD, który jest właścicielem praw autorskich. Póki nie będzie podjęta decyzja, nie chcemy naruszać żadnych praw autorskich, rozpowszechniając grę.
Beta ma też na celu wyłapanie większych i mniejszych usterek przez graczy oraz miejmy nadzieje, zachęci
JoWooD, do wydania pozwolenia na udostępnienie moda oraz być może udzielenia poniekąd wsparcia technicznego, mającego na celu uporania się z nurtującymi problemami, które niezwykle ciężko usunąć ze względu na dość zbugowany silnik po ostatnim, wydanym dodatku.
W ostatnich dniach spotkałem się osobiście z głównym projektantem moda i przetestowałem jeszcze wczesną wersję bety. Aktualnie mogę powiedzieć że może być bardzo ciekawie, zwłaszcza jeżeli chodzi o
Survival. Rozmowy dotyczyły głównie pomysłów i poprawek jakie zostaną wdrożone w najbliższych dniach nim prawidłowa beta będzie udostępniona. Jedyne co hamuje rozwój poprawek, jest sam silnik
Painkiller: Resurrection, który niezwykle ciężko naprawić pod względem niektórych błędów.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Prace ciągle trwają i wciąż do nas dołączają osoby chętne do pomocy. Liczymy że po wyjściu bety znajdzie się ich więcej. Pozdrawiamy.
EDIT:
Ze względu na próby poprawienia ostatnich większych lub też mniejszych błędów w grze, wyjście bety zostało przesunięte o kolejny tydzień. Warto wspomnieć iż pomoc bardzo ważną w naszym projekcie, zaoferowało Homegrown (choć to jeszcze nie jest w 100% pewne) oraz Kalme znany przede wszystkim z Powermadów. Jest do punkt zwrotny w projekcie ponieważ może pomóc nam to wyeliminować większość błędów jakie posiada silnik gry Resurrection, na którym stoi modyfikacja. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za opóźnienia.
Dodał:
Paindemonium, 18.07.2010 18:20,
szczegóły.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54
POWRÓT