Reklama
 
 
Gamestar TV: Painkiller Resurrection
							Kilka dni temu w niemieckojęzycznym serwisie 
gamestar.de opublikowano film, w którym zostało po raz kolejny powtórzone to co wiemy o 
Painkiller: Resurrection, ale też znalazło się kilka ciekawostek: 
- przy tworzeniu gry pracuje kilka osób związanych z People Can Fly;
- poziomy będą od 2 do 5 razy większe niż w Painkliller: Overdose;
- w tym momencie jest mowa o liczbie 4 graczy mogących zagrać w trybie kooperacji, ale jest to nie potwierdzone;
- poziomy tak będą skonstruowane, że na ukończenie kompletne jednego trzeba będzie poświęcić półtora godziny;
- w celu ukończenia poziomu nie będzie trzeba robić tego klasycznie wybijając przeciwników, będą alternatywne drogi do tego prowadzące, co jest też spowodowane faktem, że Niemczech jest bardzo restrykcyjne prawo dotyczące brutalności w grach (USK).
Poza tym film zawiera fragment gameplayu. 
 Źródło: 
pkzone.org.
Painkiller: resurrection zapowiedź w CDA
							
 Numer po numerze nie było żadnych informacji, choćby najmniejszej na temat kolejnej odsłony 
Painkillera, aż w końcu postanowiłem napisać do redakcji i przypomnieć im o nadchodzącym zmartwychwstaniu.
Najwyraźniej poskutkowało, bo wraz z numerem 167 
CD-Action mamy już zapowiedź 
Painkiller: Resurrection w najlepszej gazecie Polskiej poświęconej grom komputerowym.
Zapowiedź nic nie wnosi ważnego do tego, co już wiemy o tym tytule, ale uświadamia nam, że już w tym roku na 100% będziemy cieszyć się doszlifowaną grą, opartą na kodzie pierwszej części gry. Jak mówi team, który podjął się prac nad kontynuacją najlepszej gry typu "strzel i zapomnij", wiedzą, czemu to 
Painkiller był tak udanym produktem a 
Overdose zaledwie miłym dodatkiem. Tak, więc możemy się spodziewać, że zmiany w większej mierze będą podlegały w kodzie gry, czyli eliminacja wszystkiego, co nas tak denerwowało nie tyle w grze wieloosobowej, ale i w kampanii, pierwszej części gry. Oczywiście wszystko będzie miało lepszą otoczkę w formie grafiki i nowej kampanii z ciekawą historią, bohaterem, broniami...  
W formie ciekawostki, zapowiedź w czasopiśmie została przedstawiona w gronie gier prezentowanych na targach 
Electronic Entertainment Expo. Na żadnych z relacji nie widziałem wzmianki o tym, ale to tylko podważa informacje, że gra wyjdzie bez większych problemów. Cena i dokładna data premiery wciąż jest nieznana. 
Dodał: 
Paindemonium, 07.07.2009 10:33, 
szczegóły.
Resurrection Short Clip
							Nadszedł czas na kolejną małą ciekawostkę dotyczącą 
Painkiller: Resurrection.  W serwisie 
youtube.com pojawił się krótki filmik zawierający gameplay, którego autorem jest jeden z testerów,  który może ukazał się mniej oficjalnie z racji użytej muzyki. Właściwie poza ukazaniem nowego levelu wideo nie zawiera żadnych wielkich nowości, ale jest opatrzony mniejszymi w zawartych w filmie komentarzach.
HellGun mod
							Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z 
Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że 
Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa 
HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w 
PK. 
 
HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (
Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (
Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami. Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania. 
 Kilka słów o instalacji moda, proponuję  jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda 
Powermad, następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder 
Bin i 
Data do folderu z instalacją 
Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli 
pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa 
DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (
pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział). 
 Download: 
HellGun mod. 
 Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie 
Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny 
Big Mod oraz 
Bonus a także niepublikowany na naszych łamach 
Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa). 
 
Sviatoslav stworzył również 
Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów. 
Pierwszy gameplay z Resurrection
							W uzupełnieniu poprzedniego newsa oto pierwszy gameplay z 
Painkiller: Resurrection z poziomu 
Temple co można tłumaczyć jako Świątynia. Film zawiera elementy charakterystyczne dla 
Overdose, ale jak informują autorzy jest to jeszcze wczesne stadium gry i np. broni z dodatku 
Mindware Studios nie będzie. Trailer można pobrać 
stąd. 
 Przy okazji myślę, że warto poinformować, że trwają testy trybu kooperacji dla 16 graczy, przypomnę, iż dotychczas była mowa o dostępności tego trybu tylko dla dwóch graczy.  
 
  |  
2  |  
3  |  
4  |  
5  |  
6  |  
7  |  
8  |  
9  |  
10  |  
11  |  
12  |  
13  |  
14  |  
15  |  
16  |  
17  |  
18  |  
19  |  
20  |  
21  |  
22  |  
23  |  
24  |  
25  |  
26  |  
27  |  
28  |  
29  |  
30  |  
31  |  
32  |  
33  |  
34  | 
 35  |  
36  |  
37  |  
38  |  
39  |  
40  |  
41  |  
42  |  
43  |  
44  |  
45  |  
46  |  
47  |  
48  |  
49  |  
50  |  
51  |  
52  |  
53  |  
54  
POWRÓT