Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z
Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że
Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa
HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w
PK.
HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (
Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (
Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami. Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania.
Kilka słów o instalacji moda, proponuję jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda
Powermad, następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder
Bin i
Data do folderu z instalacją
Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli
pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa
DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (
pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział).
Download:
HellGun mod.
Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie
Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny
Big Mod oraz
Bonus a także niepublikowany na naszych łamach
Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa).
Sviatoslav stworzył również
Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów.