Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z 
Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że 
Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa 
HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w 
PK. 
 
HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (
Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (
Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami. Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania. 
 Kilka słów o instalacji moda, proponuję  jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda 
Powermad, następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder 
Bin i 
Data do folderu z instalacją 
Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli 
pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa 
DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (
pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział). 
 Download: 
HellGun mod. 
 Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie 
Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny 
Big Mod oraz 
Bonus a także niepublikowany na naszych łamach 
Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa). 
 
Sviatoslav stworzył również 
Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów.