Nadszedł czas na kolejną małą ciekawostkę dotyczącą
Painkiller: Resurrection. W serwisie
youtube.com pojawił się krótki filmik zawierający gameplay, którego autorem jest jeden z testerów, który może ukazał się mniej oficjalnie z racji użytej muzyki. Właściwie poza ukazaniem nowego levelu wideo nie zawiera żadnych wielkich nowości, ale jest opatrzony mniejszymi w zawartych w filmie komentarzach.
Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z
Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że
Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa
HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w
PK.
HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (
Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (
Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami. Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania.
Kilka słów o instalacji moda, proponuję jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda
Powermad, następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder
Bin i
Data do folderu z instalacją
Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli
pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa
DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (
pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział).
Download:
HellGun mod.
Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie
Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny
Big Mod oraz
Bonus a także niepublikowany na naszych łamach
Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa).
Sviatoslav stworzył również
Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów.
W uzupełnieniu poprzedniego newsa oto pierwszy gameplay z
Painkiller: Resurrection z poziomu
Temple co można tłumaczyć jako Świątynia. Film zawiera elementy charakterystyczne dla
Overdose, ale jak informują autorzy jest to jeszcze wczesne stadium gry i np. broni z dodatku
Mindware Studios nie będzie. Trailer można pobrać
stąd.
Przy okazji myślę, że warto poinformować, że trwają testy trybu kooperacji dla 16 graczy, przypomnę, iż dotychczas była mowa o dostępności tego trybu tylko dla dwóch graczy.
Stało się, w serwisie
gametrailers.com opublikowano pierwszy film dotyczący nadchodzącego
Painkiller: Resurrection. Można go obejrzeć poniżej lub pobrać
z tego adresu w jakości HD. Zostały w nim zaprezentowane występujące bronie, poziomy, przeciwnicy, znajduje się wzmianka o trybie multiplayer.
W kolejnych serwisach poświęconym grom pojawiają się informacje o
Painkiller: Resurrection, które zazwyczaj są powtórzeniem tego co już wiemy. To samo można by powiedzieć o
informacji zawartej w serwisie
gametab.com, ale nie do końca, gdyż na samym końcu newsa pojawia się wzmianka:
Publisher DreamCatcher will even be releasing the SDK for free so that the mod community can go on releasing free content on this modified engine.
Co nie oznacza nic innego jak fakt, że
DreamCatcher udostępni za darmo zestaw oprogramowania pozwalającego programistom na tworzenie własnych dodatków i modyfikacji do gry (
SDK) na jej silniku.