Lipiec 14, 2025, 05:47:43
|
Pokaż wiadomości
|
Strony: [1]
|
1
|
Painkiller / Aktualności / Odp: Zapowiedź Painkiller Hell & Damnation
|
: Czerwiec 12, 2012, 06:08:56
|
Echh, czego już to czego już to nie zrobią, by wycisnąć ostatnie soki z serii, która miała potencjał a została w tak bezczelny sposób schrzaniona :/ Tworzenie "Bulletstorma" zajęło PCF około czterech lat (i dysponowali tym samym Unreal Engine'em, który teraz ma być użyty w PK:HD), a tutaj w niecały rok Farm51 będą tworzyć remake tak dobrego tytułu, jakim jest niewątpliwie "Painkiller". Chyba ten fakt mówi sam przez siebie. Nie ma co oczekiwać przełomu. To będzie szrot do potęgi n-tej, kolejne g*wno, takie jak "Resurrection", tylko w ładniejszej oprawie. Szkoda słów...
Bulleta robiono od podstaw, tutaj przebudowuja tylko modele i mapy pod nowy silnik czyli fundament już dawno stał, tak samo jak w Serious Sam HD i wyszło rewelacyjnie. No to co, że levele mają gotowe? Choć grafika już nie jest taka super jak kiedyś - to jednak pomimo upływu 8 lat wciąż daje radę w Painkillerze, a Serious Sam w zwykłej wersji w porównaniu z wersją HD to była pikseloza, więc tutaj widzę jeszcze jakieś uzasadnienie takiego remake'u. W przypadku Painkillera - nie. Jak już się zje*ało całą serię, to trzeba już robić "pierwszą wersję na nowo", żeby od fanów wyżulić jeszcze trochę pieniędzy. Tak samo z filmami. Jak kręci się chłam, to najlepiej zrobić remake jakiegoś klasyka i liczyć na to, że ludzie pójdą na nową wersję choćby z sentymentu do oryginalnej. Fanów "Painkillera" nabijało się w butelkę kolejnymi odsłonami, które były ch*jowe (nie wliczając tu polskiego "Battle out of Hell" tworzonego jeszcze przez PCF i "Overdose'a", bo ten jeszcze aż takim gniotem nie jest), a "Redemption" przebiło dno z tą masą potworów respiących się na tak małych mapach, które przerobiono na mapy do singla i literkami jadącymi do góry zamiast filmików. Piszcie co chcecie, ale dla mnie HD remake tego shootera nie będzie niczym innym jak wyciągnięciem łap do fanów po kasę.
|
|
|
2
|
Painkiller / Aktualności / Odp: Zapowiedź Painkiller Hell & Damnation
|
: Czerwiec 11, 2012, 08:12:46
|
Echh, czego już to czego już to nie zrobią, by wycisnąć ostatnie soki z serii, która miała potencjał a została w tak bezczelny sposób schrzaniona :/ Tworzenie "Bulletstorma" zajęło PCF około czterech lat (i dysponowali tym samym Unreal Engine'em, który teraz ma być użyty w PK:HD), a tutaj w niecały rok Farm51 będą tworzyć remake tak dobrego tytułu, jakim jest niewątpliwie "Painkiller". Chyba ten fakt mówi sam przez siebie. Nie ma co oczekiwać przełomu. To będzie szrot do potęgi n-tej, kolejne g*wno, takie jak "Resurrection", tylko w ładniejszej oprawie. Szkoda słów...
|
|
|
3
|
Painkiller / Aktualności / Odp: JoWooD został kupiony przesz Wingeforst Invest
|
: Lipiec 01, 2011, 09:55:47
|
Dla mnie "Painkiller" powinien mieć co najwyżej 2 części (czyli jedynka + dodatki BooH & Overdose. Resurrection powinno w ogóle nie być), a dwójka powinna być tym, czym jest "Redemption", tylko bez Billa. Tworzyć ją powinno PCF i to na zupełnie nowym silniku graficznym, i powinno być w niej co najmniej tyle poziomów, ile liczyła jedynka plus jeszcze może jakiś ewentualny dodatek z dodatkową porcją poziomów. Powinno być dwóch bohaterów z możliwością gry w trybie cooperative (czyli np. jeden gracz grałby jako Daniel Garner, drugi jako Belial) a w trybie dla pojedynczego gracza powinien być wybór, którym bohaterem chce się grać lub w trakcie gry można by było przełączać między bohaterami (takie coś jak w "Conflict Desert Storm"), albo tak jak w "Redemption" na jednym poziomie gramy Danielem a na drugim Belialem. A tak to zmieniali się producenci i skaszaniono tę serię, która naprawdę miała zajebisty potencjał (cóż, nie liczy się tworzenie dobrych gier, tylko kasa). //edit a co do niespodzianki, to pewnie jakiś kozacki mod się szykuje 
|
|
|
4
|
Painkiller / Singleplayer / Odp: Z jakimi poziomami miałeś problem?
|
: Marzec 02, 2011, 06:30:43
|
Tak jak kolega wyżej, Boss w katakumbach. Stwór z bagien. Dalej Babel - ten przeskok, gdy wszystko się rozpada. Wieża - jak Alastor tłucze podłogę i spada się na najniższe piętro, na Traumie cały czas Dead. Stary Klasztor - trochę motania było żeby ukończyć ten poziom.
Battle Out Of Hell : na pewno pierwszy raz skoki w Koloseum. Kraina Cieni - sposób żeby pokonać Alastora.
|
|
|
6
|
Painkiller / Singleplayer / Odp: Ulubieni bossowie
|
: Marzec 02, 2011, 06:21:37
|
Potwór z bagien. Przede wszystkim dlatego, że obok Alastora w wydaniu BooH trzeba na niego znaleźć dobrego haka. Nigdy nie wiadomo skąd nagle wyskoczą jego macki. Niełatwo go pokonać. I przede wszystkim w wersji PK v1.35 jest niewidzialny, co czyni go jeszcze trudniejszym do ubicia...
|
|
|
8
|
Painkiller / Różności / Odp: najciekawsze plansze w Painkillerach
|
: Marzec 02, 2011, 06:10:00
|
Grałem tylko w pierwszego Painkillera i Battle out of Hell. Levele z Overdose były w "Painkiller: Supernatural". Z jedynki najbardziej podobały mi się Miasto na Wodzie (bardzo ładne wykonanie); Więzienie; Stary Klasztor i Peron. Battle out of Hell - Sierociniec, Wymarłe Miasto, Kraina Cieni.
|
|
|
11
|
Painkiller / Singleplayer / Odp: Pomysł na poziom
|
: Luty 18, 2011, 10:15:46
|
Tropikalna WyspaLevel to raczej propozycja dla fanów serialu "Zagubieni"  Wczytujemy się na wyspie, idziemy przed siebie a tu nagle zaczynają napadać na nas zombiaki. Wycinamy je w pień idąc przez lokacje znane z serialu (najpierw plaża, potem groty, następnie Dharmaville i świątynia). Na końcu etapu jako boss do pokonania - Czarny Dym. W tym celu aby go pokonać musimy najpierw cofnąć się do wioski DHARMY, gdzie było to słynne elektromagnetyczne ogrodzenie powstrzymujące Dym. Gdy ten nas atakuje my włączamy ogrodzenie. Dym rozbija się o ogrodzenie, a my wtedy strzelamy w niego promieniem z broni painkiller  Powtarzamy procedurę dotąd, póki Dym nie opadnie z sił.
|
|
|
13
|
Painkiller / Problemy / Odp: Grafika - Potwór z bagien
|
: Sierpień 14, 2010, 07:58:18
|
No więc tak: poszperałem trochę w necie i znalazłem programową pełną emulację shaderów. Nazywa się ona SwiftShader. Użyłem jej do Painkillera. Stworek z bagien wygląda teraz normalnie,  ale problemem jest zabójcza ilość 1 ~ 6 FPS, a mój kolega na wspomnianym wcześniej GF2MX ma ogólnie w grze FPS 15 (z użyciem ENBSeries + 3D Analyze) co jeszcze "jakoś" pozwala grać. U mnie przy użyciu tego samego były liczne przekłamania w grafice więc użyłem SwiftShadera. Czy istnieje jakaś możliwość podniesienia ilości FPS przy używaniu tej modyfikacji? //edit Dodam też, że kumpel nie podkręcał karty ani nie używa modowanych sterowników do grafiki czy też zmodyfikowanego DirectX. Ja także nie.
|
|
|
14
|
Painkiller / Problemy / Grafika - Potwór z bagien
|
: Sierpień 09, 2010, 09:51:01
|
Nie wiem jak to możliwe, ale mój kolega posiadający kartę bez shaderów (GeForce2 MX) na poziomie Bagna ma normalnego przeźroczystego stwora z bagien takiego jak na tym screenie  a u mnie jest taka chodząca klucha:  Jak zrobić, aby i tutaj był taki przeźroczysty? Dodam że mam kartę GeForce4 MX i skorzystałem z tego samego co mój kumpel, czyli ENBSeries (taka poprawka na grafikę) + 3D Analyze.
|
|
|
|
|
|