Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Lipiec 14, 2025, 05:47:43 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
  Pokaż wiadomości
Strony: [1]
1  Painkiller / Aktualności / Odp: Zapowiedź Painkiller Hell & Damnation : Czerwiec 12, 2012, 06:08:56
Echh, czego już to czego już to nie zrobią, by wycisnąć ostatnie soki z serii, która miała potencjał a została w tak bezczelny sposób schrzaniona :/  Tworzenie "Bulletstorma" zajęło PCF około czterech lat (i dysponowali tym samym Unreal Engine'em, który teraz ma być użyty w PK:HD), a tutaj w niecały rok Farm51 będą tworzyć remake tak dobrego tytułu, jakim jest niewątpliwie "Painkiller". Chyba ten fakt mówi sam przez siebie. Nie ma co oczekiwać przełomu. To będzie szrot do potęgi n-tej, kolejne g*wno, takie jak "Resurrection", tylko w ładniejszej oprawie. Szkoda słów...

Bulleta robiono od podstaw, tutaj przebudowuja tylko modele i mapy pod nowy silnik czyli fundament już dawno stał, tak samo jak w Serious Sam HD i wyszło rewelacyjnie.
No to co, że levele mają gotowe? Choć grafika już nie jest taka super jak kiedyś - to jednak pomimo upływu 8 lat wciąż daje radę w Painkillerze, a Serious Sam w zwykłej wersji w porównaniu z wersją HD to była pikseloza, więc tutaj widzę jeszcze jakieś uzasadnienie takiego remake'u. W przypadku Painkillera - nie. Jak już się zje*ało całą serię, to trzeba już robić "pierwszą wersję na nowo", żeby od fanów wyżulić jeszcze trochę pieniędzy. Tak samo z filmami. Jak kręci się chłam, to najlepiej zrobić remake jakiegoś klasyka i liczyć na to, że ludzie pójdą na nową wersję choćby z sentymentu do oryginalnej. Fanów "Painkillera" nabijało się w butelkę kolejnymi odsłonami, które były ch*jowe (nie wliczając tu polskiego "Battle out of Hell" tworzonego jeszcze przez PCF i "Overdose'a", bo ten jeszcze aż takim gniotem nie jest), a "Redemption" przebiło dno z tą masą potworów respiących się na tak małych mapach, które przerobiono na mapy do singla i literkami jadącymi do góry zamiast filmików. Piszcie co chcecie, ale dla mnie HD remake tego shootera nie będzie niczym innym jak wyciągnięciem łap do fanów po kasę.
2  Painkiller / Aktualności / Odp: Zapowiedź Painkiller Hell & Damnation : Czerwiec 11, 2012, 08:12:46
Echh, czego już to czego już to nie zrobią, by wycisnąć ostatnie soki z serii, która miała potencjał a została w tak bezczelny sposób schrzaniona :/  Tworzenie "Bulletstorma" zajęło PCF około czterech lat (i dysponowali tym samym Unreal Engine'em, który teraz ma być użyty w PK:HD), a tutaj w niecały rok Farm51 będą tworzyć remake tak dobrego tytułu, jakim jest niewątpliwie "Painkiller". Chyba ten fakt mówi sam przez siebie. Nie ma co oczekiwać przełomu. To będzie szrot do potęgi n-tej, kolejne g*wno, takie jak "Resurrection", tylko w ładniejszej oprawie. Szkoda słów...
3  Painkiller / Aktualności / Odp: JoWooD został kupiony przesz Wingeforst Invest : Lipiec 01, 2011, 09:55:47
Dla mnie "Painkiller" powinien mieć co najwyżej 2 części (czyli jedynka + dodatki BooH & Overdose. Resurrection powinno w ogóle nie być), a dwójka powinna być tym, czym jest "Redemption", tylko bez Billa. Tworzyć ją powinno PCF i to na zupełnie nowym silniku graficznym, i powinno być w niej co najmniej tyle poziomów, ile liczyła jedynka plus jeszcze może jakiś ewentualny dodatek z dodatkową porcją poziomów. Powinno być dwóch bohaterów z możliwością gry w trybie cooperative (czyli np. jeden gracz grałby jako Daniel Garner, drugi jako Belial) a w trybie dla pojedynczego gracza powinien być wybór, którym bohaterem chce się grać lub  w trakcie gry można by było przełączać między bohaterami (takie coś jak w "Conflict Desert Storm"), albo tak jak w "Redemption" na jednym poziomie gramy Danielem a na drugim Belialem. A tak to zmieniali się producenci i skaszaniono tę serię, która naprawdę miała zajebisty potencjał (cóż, nie liczy się tworzenie dobrych gier, tylko kasa).

//edit
a co do niespodzianki, to pewnie jakiś kozacki mod się szykuje
4  Painkiller / Singleplayer / Odp: Z jakimi poziomami miałeś problem? : Marzec 02, 2011, 06:30:43
Tak jak kolega wyżej, Boss w katakumbach.
Stwór z bagien.
Dalej Babel - ten przeskok, gdy wszystko się rozpada.
Wieża - jak Alastor tłucze podłogę i spada się na najniższe piętro, na Traumie cały czas Dead.
Stary Klasztor - trochę motania było żeby ukończyć ten poziom.

Battle Out Of Hell :
na pewno pierwszy raz skoki w Koloseum.
Kraina Cieni - sposób żeby pokonać Alastora.
5  Painkiller / Singleplayer / Odp: Twój własny boss : Marzec 02, 2011, 06:24:12
A ja bym umieścił w grze taki "Ister Egg" a mianowicie - Zombie Dr. House, który tłukł by nas laską i to byłby jego specjalny atak xD
6  Painkiller / Singleplayer / Odp: Ulubieni bossowie : Marzec 02, 2011, 06:21:37
Potwór z bagien. Przede wszystkim dlatego, że obok Alastora w wydaniu BooH trzeba na niego znaleźć dobrego haka. Nigdy nie wiadomo skąd nagle wyskoczą jego macki. Niełatwo go pokonać. I przede wszystkim w wersji PK v1.35 jest niewidzialny, co czyni go jeszcze trudniejszym do ubicia...
7  Painkiller / Różności / Odp: Painkiller: Overdose VS Painkiller: Heavens got a Hitman : Marzec 02, 2011, 06:12:33
Jedynka. Zdecydowanie Lepsza fabuła, bardziej oryginalne potworki, idealne wyważenie ilości amunicji na mapach do umiejętności gracza No i przede wszystkim był pierwszy
8  Painkiller / Różności / Odp: najciekawsze plansze w Painkillerach : Marzec 02, 2011, 06:10:00
Grałem tylko w pierwszego Painkillera i Battle out of Hell. Levele z Overdose były w "Painkiller: Supernatural". Z jedynki najbardziej podobały mi się Miasto na Wodzie (bardzo ładne wykonanie); Więzienie; Stary Klasztor i Peron. Battle out of Hell - Sierociniec, Wymarłe Miasto, Kraina Cieni.
9  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - premiera i oficjalny trailer : Luty 28, 2011, 08:25:02
To chyba odpada. W końcu gra jest tania jak barszcz.
A szkoda, bo np. końcowy track Ending Credits wg mnie ma zajebiste brzmienie i z miłą chęcią przesłuchałbym pozostałych utworów z gry.
10  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - premiera i oficjalny trailer : Luty 28, 2011, 06:48:52
A czy soundtrack gry będzie wydany tak jak soundtrack do pierwszego Painkillera?
11  Painkiller / Singleplayer / Odp: Pomysł na poziom : Luty 18, 2011, 10:15:46
Tropikalna Wyspa

Level to raczej propozycja dla fanów serialu "Zagubieni" Wczytujemy się na wyspie, idziemy przed siebie a tu nagle zaczynają napadać na nas zombiaki. Wycinamy je w pień idąc przez lokacje znane z serialu (najpierw plaża, potem groty, następnie Dharmaville i świątynia). Na końcu etapu jako boss do pokonania - Czarny Dym. W tym celu aby go pokonać musimy najpierw cofnąć się do wioski DHARMY, gdzie było to słynne elektromagnetyczne ogrodzenie powstrzymujące Dym. Gdy ten nas atakuje my włączamy ogrodzenie. Dym rozbija się o ogrodzenie, a my wtedy strzelamy w niego promieniem z broni painkiller Powtarzamy procedurę dotąd, póki Dym nie opadnie z sił.
12  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller Redemption jeszcze w tym miesiącu : Luty 14, 2011, 10:15:26
A czy będzie może patch "degradujący" wersję silnika gry do v1.64 tak aby gracze posiadający dość archiwalny sprzęt też mogli zagrać??
13  Painkiller / Problemy / Odp: Grafika - Potwór z bagien : Sierpień 14, 2010, 07:58:18
No więc tak: poszperałem trochę w necie i znalazłem programową pełną emulację shaderów. Nazywa się ona SwiftShader. Użyłem jej do Painkillera. Stworek z bagien wygląda teraz normalnie,

ale problemem jest zabójcza ilość 1 ~ 6 FPS, a mój kolega na wspomnianym wcześniej GF2MX ma ogólnie w grze FPS 15 (z użyciem ENBSeries + 3D Analyze) co jeszcze "jakoś" pozwala grać. U mnie przy użyciu tego samego były liczne przekłamania w grafice więc użyłem SwiftShadera. Czy istnieje jakaś możliwość podniesienia ilości FPS przy używaniu tej modyfikacji?

//edit
Dodam też, że kumpel nie podkręcał karty ani nie używa modowanych sterowników do grafiki czy też zmodyfikowanego DirectX. Ja także nie.
14  Painkiller / Problemy / Grafika - Potwór z bagien : Sierpień 09, 2010, 09:51:01
Nie wiem jak to możliwe, ale mój kolega posiadający kartę bez shaderów (GeForce2 MX) na poziomie Bagna ma normalnego przeźroczystego stwora z bagien takiego jak na tym screenie



a u mnie jest taka chodząca klucha:



Jak zrobić, aby i tutaj był taki przeźroczysty? Dodam że mam kartę GeForce4 MX i skorzystałem z tego samego co mój kumpel, czyli ENBSeries (taka poprawka na grafikę) + 3D Analyze.
Strony: [1]

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS