Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 24, 2025, 07:13:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2
1  Painkiller / Aktualności / Odp: JoWooD został kupiony przesz Wingeforst Invest : Czerwiec 17, 2011, 11:56:34
Nie zapominacie że PK jest nadal w naszych rękach, i szykujemy niespodziankę pod koniec roku?
2  Painkiller / Aktualności / Odp: JoWooD ostro zaciska pasa : Maj 05, 2011, 12:08:49
A pierwsze upadło forum Dreamcatchera, którego naprawdę mi żal, bo to była historia PK ;/
Swoją drogą ciekawe JoWooD upada a znika forum DC a jowoodowskie działa lol

Tak, historia PK, oraz wylęgarnia noobów, idiotów, którzy jeździli nas, wyzywali, robili z nami co chcieli, i się z nas śmiali, bo oni do niczego dojść nie mogli, a nam się udało.
3  Painkiller / Pytania / Odp: painkiller redemption kody : Marzec 15, 2011, 04:53:45

Dodatkowe kody (UŻYTEK NA WLASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!)

sv_keep_decals_1 - krew i ślady walki zostają

sv_monsters_always_gib_1 - potworki zawsze się rozsypują po strzale

sv_less_monster_hp_1 - potworki mają 1 życia

sv_cheat_keepbodies_1 - ciała zostają (UWAGA, MOŻE POWAŻNIE ZAWAŻYĆ NA STABILNOŚCI GRY, I JEJ PŁYNNOŚCI- UŻYTEK NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!)
4  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a : Marzec 15, 2011, 04:30:20
heh a żeby ten alastor się nie blokował to można jego skalę zmienić

Już o to zadbałem. Po patchu 1.03a zobaczysz prawdziwą moc alastora (patch w tym tygodniu powinien być)
5  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - premiera i oficjalny trailer : Marzec 06, 2011, 12:03:49
Ktoś chciał muzykę z ending credits?

prosze bardzo:

http://www.youtube.com/watch?v=0_f1jz3MP_I
6  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - Patch v. 1.02a : Marzec 02, 2011, 08:16:15
Nie możliwe. 90% osób raportuje że poprawiony.... Jak ty pobierasz te patche?
7  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - Wywiad z twórcami : Luty 07, 2011, 07:57:14
E tam to nic takiego.  Niewiedza
8  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Redemption - Wywiad z twórcami : Luty 05, 2011, 11:44:14
Oczywiście pan Pa1ner sobie z nas jaja robi że wytrzymał 6.5 minuty. Doradzałbym się pozbyć tego pana z forum gdyż nie wprowadza on nic nowego ^^
9  Painkiller / Singleplayer / Odp: Painkiller Hyper Project : Listopad 13, 2010, 04:44:59
Film powstał i jestem jego autorem. Musimy poczekać aż sprawa z Redemption sie rozwiąże, wtedy wam go udostępnie. Jest to coś podobnego do teledysku MECHA, jednakowoż jest on zrobiony w 100% na silniku Redemption, wliczając w to wszystkie potwory z PK+ Mapy+ większa rozwałka. Oczywiście muzyka to nic innego jak Mech- Painkiller. Machinimia wraca, i ma się świetnie, wierzcie mi, ta machinimia którą o dziwo robiłem 10 dni, naprawdę jest bardzo dobra, ale i tak PainParadise II ją przebija. Myślę że czekać warto
10  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller na iPhone'a : Listopad 07, 2010, 02:55:53
Od początku wiedziałem że LeXar mnie w chuja robi. Robił mi mape "Stara Autostrada" i jej nigdy mi nie udostępnił. Proponowałem mu płatność, ale nas wystawił, tak jak reszta... Od muzyki Patogen sie nie odzywa, dziwi mnie jeszcze że w ogóle chce mi się wydawać redemption.  Smutny
11  Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller: Pandemonium - Data premiery : Październik 11, 2010, 05:34:55
Po pierwsze, nie lubie jak używasz tej emoty bo ona wkurza.

Po drugie, hoster serwera poleciał se w chuja z homegrown.
12  Painkiller / Pytania / Odp: Problem z Painkiller Resurrection . Po zabiciu dużego psa pojawia się błąd. : Wrzesień 29, 2010, 10:14:15
Czy ktoś wspominał że wersja v2.0 już wyszła? Nie? To już mówie:

http://www.megaupload.com/?d=IFBSSDS7

Są w niej wszystkie poprawki zawarte + pare innych. W dodatku HighSeas jest już poprawione.

Szowel, z łaski swojej jeżeli nie wiesz co miało być w kodzie to lepiej mnie o to poprosić, bo wiem co tam miało być Nie ExplodeEnemies, tylko WaitForCorpses:1... Kolega pobrał przestarzałą wersję moda z błędem. A ja spóźniłem się tydzień z wypuszczeniem MegaFix Moda v2.0.

Pobierać, i nie żałować, bo w następnym tygodniu Updater będzie działać, i mój mod trafi do updatera. Od tej pory gra będzie dalej supportowana. Nie wiem tylko co z Redemption, jak redemption zareaguje na update. Ale jak się pojawi podczas gry coś to łatkę wydam. Narazie Redemption jest w produkcji, oraz wersja DEMO jest gotowa, tyle że czekam na pozwolenie JoWooD na wydanie demka.
13  Painkiller / Aktualności / Odp: Spostrzeżenia : Wrzesień 17, 2010, 05:42:12
  • nie zauważyłem nic nowego co by miało służyć jako kreator poziomów;
  • Resurrection nie jest spatchowane do ostatniej wersji, w wyniku czego:
  • w multiplayerze nie można podnieść na mapach broni, bo mamy script error;
  • poza tym w Resurrection widzę mapę DM_Unseen - podczas ładowania jej mam fatal error;
  • Updater.exe już nie działa, ale myślę że to chwilowe, w każdym bądź razie dobrze, że udało się zabezpieczyć to co (fakt, że niewiele) on nam dawał;

1. Jest nim Pain Editor....
2. Resurrection nie jest spatchowane? Dziwne, powinno być.
3. Ten script error został naprawiony przez homegrown ale nie do końca, ja poprawiłem do końca w Redemption.
4. DM_Unseen zostało naprawione przeze mnie, i już działa.. Ci idioci zedytowali mape tak że nie działa.
5. Updater.exe nie działa i nie będzie już działał. Gra została porzucona przez homegrown ponieważ Jowood ich wystawił do wiatru, więc serwery są offline i już nie można updatować gry. Info od Ivana Ertlova.

Ja się również boję iść na układ z Jowoodem.
14  Painkiller / Pytania / Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji : Sierpień 29, 2010, 12:04:30
Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem..



Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua

Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawierająca części broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu.
Cytuj
function o:OnPlay(firstTime)   
    if Player and firstTime then
        Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil}



Po prostu jak się kończy linijka dopisz:
Cytuj
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE SĄ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np.



Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro",  ---------------> nil, nil}
                                                        ^
                                                  te muszą zostać

---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej.

Pamiętaj że bronie te już będą... nie będzie dało się ich podnieść, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!!


I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!!

Cytuj
Dalej w tym samym pliku masz:

        Player.Ammo =
           {
            Shotgun  = 20,
            MiniGun  = 80,
            Grenades = 15,
            Stakes   = 25,
            IceBullets = 10,
            Shurikens    = 30,
            Electro      = 30,
         Skulls   = 0,
            DarkEnergy = 0,
            Ectoplasm    = 0,   <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu
            GreenGoo   = 0,   <-------------- i tu
         StickyBombs = 0,
      MolotovPrimary = 15,
      MolotovSecondary = 5,
           Bolt         = 20,
            HeaterBomb   = 15,
        }
        Player.Health = 100
    end
end

ZACHOWAJ ENDY!


To wszystko . Na Resurrection wszystko działało tą metodą, tu też powinno.




15  Wolna strefa / Na każdy temat / Odp: Skojarzenia - REAKTYWACJA : Sierpień 13, 2010, 07:46:52
wujek
Strony: [1] 2

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS