Maj 24, 2025, 07:13:56
|
Pokaż wiadomości
|
Strony: [1] 2
|
2
|
Painkiller / Aktualności / Odp: JoWooD ostro zaciska pasa
|
: Maj 05, 2011, 12:08:49
|
A pierwsze upadło forum Dreamcatchera, którego naprawdę mi żal, bo to była historia PK ;/ Swoją drogą ciekawe JoWooD upada a znika forum DC a jowoodowskie działa lol
Tak, historia PK, oraz wylęgarnia noobów, idiotów, którzy jeździli nas, wyzywali, robili z nami co chcieli, i się z nas śmiali, bo oni do niczego dojść nie mogli, a nam się udało.
|
|
|
3
|
Painkiller / Pytania / Odp: painkiller redemption kody
|
: Marzec 15, 2011, 04:53:45
|
Dodatkowe kody (UŻYTEK NA WLASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!)
sv_keep_decals_1 - krew i ślady walki zostają
sv_monsters_always_gib_1 - potworki zawsze się rozsypują po strzale
sv_less_monster_hp_1 - potworki mają 1 życia
sv_cheat_keepbodies_1 - ciała zostają (UWAGA, MOŻE POWAŻNIE ZAWAŻYĆ NA STABILNOŚCI GRY, I JEJ PŁYNNOŚCI- UŻYTEK NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!)
|
|
|
9
|
Painkiller / Singleplayer / Odp: Painkiller Hyper Project
|
: Listopad 13, 2010, 04:44:59
|
Film powstał i jestem jego autorem. Musimy poczekać aż sprawa z Redemption sie rozwiąże, wtedy wam go udostępnie. Jest to coś podobnego do teledysku MECHA, jednakowoż jest on zrobiony w 100% na silniku Redemption, wliczając w to wszystkie potwory z PK+ Mapy+ większa rozwałka. Oczywiście muzyka to nic innego jak Mech- Painkiller. Machinimia wraca, i ma się świetnie, wierzcie mi, ta machinimia którą o dziwo robiłem 10 dni, naprawdę jest bardzo dobra, ale i tak PainParadise II ją przebija. Myślę że czekać warto 
|
|
|
10
|
Painkiller / Aktualności / Odp: Painkiller na iPhone'a
|
: Listopad 07, 2010, 02:55:53
|
Od początku wiedziałem że LeXar mnie w chuja robi. Robił mi mape "Stara Autostrada" i jej nigdy mi nie udostępnił. Proponowałem mu płatność, ale nas wystawił, tak jak reszta... Od muzyki Patogen sie nie odzywa, dziwi mnie jeszcze że w ogóle chce mi się wydawać redemption. 
|
|
|
12
|
Painkiller / Pytania / Odp: Problem z Painkiller Resurrection . Po zabiciu dużego psa pojawia się błąd.
|
: Wrzesień 29, 2010, 10:14:15
|
Czy ktoś wspominał że wersja v2.0 już wyszła? Nie? To już mówie: http://www.megaupload.com/?d=IFBSSDS7Są w niej wszystkie poprawki zawarte + pare innych. W dodatku HighSeas jest już poprawione. Szowel, z łaski swojej jeżeli nie wiesz co miało być w kodzie to lepiej mnie o to poprosić, bo wiem co tam miało być Nie ExplodeEnemies, tylko WaitForCorpses:1... Kolega pobrał przestarzałą wersję moda z błędem. A ja spóźniłem się tydzień z wypuszczeniem MegaFix Moda v2.0. Pobierać, i nie żałować, bo w następnym tygodniu Updater będzie działać, i mój mod trafi do updatera. Od tej pory gra będzie dalej supportowana. Nie wiem tylko co z Redemption, jak redemption zareaguje na update. Ale jak się pojawi podczas gry coś to łatkę wydam. Narazie Redemption jest w produkcji, oraz wersja DEMO jest gotowa, tyle że czekam na pozwolenie JoWooD na wydanie demka.
|
|
|
13
|
Painkiller / Aktualności / Odp: Spostrzeżenia
|
: Wrzesień 17, 2010, 05:42:12
|
- nie zauważyłem nic nowego co by miało służyć jako kreator poziomów;
- Resurrection nie jest spatchowane do ostatniej wersji, w wyniku czego:
- w multiplayerze nie można podnieść na mapach broni, bo mamy script error;
- poza tym w Resurrection widzę mapę DM_Unseen - podczas ładowania jej mam fatal error;
- Updater.exe już nie działa, ale myślę że to chwilowe, w każdym bądź razie dobrze, że udało się zabezpieczyć to co (fakt, że niewiele) on nam dawał;
1. Jest nim Pain Editor.... 2. Resurrection nie jest spatchowane? Dziwne, powinno być. 3. Ten script error został naprawiony przez homegrown ale nie do końca, ja poprawiłem do końca w Redemption. 4. DM_Unseen zostało naprawione przeze mnie, i już działa.. Ci idioci zedytowali mape tak że nie działa. 5. Updater.exe nie działa i nie będzie już działał. Gra została porzucona przez homegrown ponieważ Jowood ich wystawił do wiatru, więc serwery są offline i już nie można updatować gry. Info od Ivana Ertlova. Ja się również boję iść na układ z Jowoodem.
|
|
|
14
|
Painkiller / Pytania / Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
|
: Sierpień 29, 2010, 12:04:30
|
Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem.. Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawierająca części broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu. function o:OnPlay(firstTime) if Player and firstTime then Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil}
Po prostu jak się kończy linijka dopisz: Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE SĄ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np.
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro", ---------------> nil, nil} ^ te muszą zostać
---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej.
Pamiętaj że bronie te już będą... nie będzie dało się ich podnieść, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!! I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!!Dalej w tym samym pliku masz:
Player.Ammo = { Shotgun = 20, MiniGun = 80, Grenades = 15, Stakes = 25, IceBullets = 10, Shurikens = 30, Electro = 30, Skulls = 0, DarkEnergy = 0, Ectoplasm = 0, <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu GreenGoo = 0, <-------------- i tu StickyBombs = 0, MolotovPrimary = 15, MolotovSecondary = 5, Bolt = 20, HeaterBomb = 15, } Player.Health = 100 end end
ZACHOWAJ ENDY! To wszystko  . Na Resurrection wszystko działało tą metodą, tu też powinno.
|
|
|
|
|
|