Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Maj 24, 2025, 06:49:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Aktualności: SMF - Just Installed!
 
Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1] 2
Drukuj


Autor Wątek: Nowa mapa do dueli - projekt ;>  (Przeczytany 8633 razy)
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť : Wrzesień 24, 2008, 09:05:39 ť

Trzeba zrobić coś raz a porządnie, nowa mapa do dueli to jest to.

No ja bym chciał by powstała jakaś na miarę 1v1_Meatless.
KOMODO już dawno się mnie pytał o jakieś pomysły, sugestie, szkice na mapę duelową.
Może macie jakieś własne wyobrażenia, pomysły, choćby na jakieś pojedyncze pomieszczenie, np. macie jakieś ruiny w pobliżu zamieszkania ( ), widzieliście jakieś ciekawe foty w internecie, może jakaś inspiracja z jakiejś gry albo szkic ołówkiem na kartce lub w jakimś programie graficznym.
Oczywiście chodzi przede wszystkim o to by to było grywalne, czyli by się nie nudziło i można było ciekawie się zachowywać na mapie.
Czekam na wszelakie pomysły.
Ť Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2008, 09:09:29 wysłane przez Ye-back ť Zapisane

 
BARMAN2005
Zasłużony
Potępiona dusza
********

Offline Offline

Wiadomości: 92



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #1 : Wrzesień 25, 2008, 05:09:00 ť

Pierwszym krokiem powinien być koncept - czyli kształt, który będziemy rozwijać. Co ważne mam nadzieje że nie będzie to wyglądać jak coś w stylu: "Huraaa!! robimy mapę!" - trzeba do tego podejść konkretnie. Powinniśmy wykorzystać możliwości gry takie jak bh, skoki na rakiecie, lustra, jumpady i położyć duży nacisk na rozmieszczenie poszczególnych elementów (broni, healtów itp.).

Jeśli prace miały by ruszyć, należy zebrać pomysły, wybrać odpowiedni lub połączyć w jeden i powoli piąć się do przodu. Na sam początek wystarczy wyobrazić sobie przestrzeń... i ustawić ściany. Może uda nam się udekorować pusty karton w piękny pokój. Mruga

Sam miałem rozpocząć prace nad mapą do pk, zbierałem nawet informacje nt. tworzenia map, testowałem edytory i programy ale jak na razie nie mam na coś takiego czasu... :/

PS: Dla chętnych wystarczy kartka, ołówek i skaner. Może ktoś się zaangażuje i zrobi pierwszy krok, a jak znam życie, później wszyscy będą krytykować (tak, tak o to przecież w tym chodzi, potrzebna jest nam burza mózgów). Mruga
Ť Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2008, 05:15:11 wysłane przez BARMAN2005 ť Zapisane

--
BARMAN2005
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #2 : Wrzesień 25, 2008, 07:26:35 ť

Pierwszym krokiem powinien być koncept - czyli kształt, który będziemy rozwijać. Co ważne mam nadzieje że nie będzie to wyglądać jak coś w stylu: "Huraaa!! robimy mapę!" - trzeba do tego podejść konkretnie. Powinniśmy wykorzystać możliwości gry takie jak bh, skoki na rakiecie, lustra, jumpady i położyć duży nacisk na rozmieszczenie poszczególnych elementów (broni, healtów itp.).
Cieszę się, że się rozumiemy Ja nawet myślałem by zacząć od jednego pomieszczenia gdzie można by np. na kilka ciekawych sposobów zdobyć złotą zbroję (tak na początek). W przyszłym tygodniu może zaprezentuję coś wstępnego do pojechania

A dzieło wieńczymy za pół roku turniejem na tej mapie
Zapisane

 
MPK|SCORPION
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 143



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #3 : Wrzesień 25, 2008, 07:28:31 ť

hmm może dam jakieś szkice z painta lub zeskanuję rysunek ...

hmm może dam jakieś szkice z painta lub zeskanuję rysunek ...

mój projekt :
mapa składała by się z dwóch otwartych przestrzeni , i dwóch pomieszczeń . W pierwszym pomieszczeniu znajdywał by się tak jakby balkon który przechodzi z jednego pomieszczenia przez największą otwartą przestrzeń aż do schodów które znajdowały by się w najmniejszym pomieszczeniu . Na małej otwartej przestrzeni znajdowała by się złota zbroja , po którą można by dostać się tak by odbić się od wyskoczni na mały podest , a następnie zrobić rocket jumpa na małe wejście  w którym byłaby złota zbroja .  Rakietnica znajdowała by się na balkonie z największego pomieszczenia do  największej wolnej przestrzeni gdzieś tak po środku . Dostępne byłoby jeszcze electro ( w najmniejszej wolnej przestrzeni, obok srebrniej zbroi czyli za teleportem którym można dostać się z małej wolnej przestrzeni do największego pomieszczenia) .
Strzelba była by na  samym środku małej otwartej przestrzeni  na skałkach  na które najlepiej dostać się rocketjumpem i fajny projekt ? oceniajcie *POZDRO*


USUńcie mój poprzedni post sorry :/

Jeszcze raz i dostaniesz warna

Paindemonium
Ť Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2008, 07:45:36 wysłane przez Paindemonium ť Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #4 : Październik 02, 2008, 05:52:27 ť

Obiecałem, więc prezentuję :]




Klimat mapy nazwałbym, przemysłowym. Mamy cztery pomieszczenia oznaczone przeze mnie 1, 2, 3 i 4.
Teren zamalowany na szaro to przeróżne balkony i tunele znajdujące się na pewnej wysokości, najjaśniejszy odcień szarego to schody lub rzeczy w tym stylu, grubą czarną kreską zostały zaznaczone ściany.

Legenda:

MH - megahealth

GA - złota zbroja
SA - srebrna zbroja
BA - brązowa zbroja

RA - rocket luncher
EL - electro
SG - shotgun

H - health

JP - jumppad

Złota zbroja znajdowała by się na takich jakby schodach z wysokimi stopniami, na które po prostu nie dało by rady szybko wskoczyć. Z kolei srebro znajdowało by się na balkonie w pomieszczeniu 2 a megahelath na podwyższeniu w pomieszczeniu 4.
Co do wykorzystania elementów charakterystycznych dla gameplaya w multiplayerze PK to takąż złotą zbroję w pomieszczeniu można by było zdobyć na minimum cztery sposoby, pierwszy "lamerski" wskakiwać po stopniach, co by dość mocno zwalniało, drugi wskakując z tunelu, trzeci to klasyczny skok na rakiecie po złoto, a czwarty to rocketjump przez pierwszy teleport w pomieszczeniu numer 2 i odpowiednie zachowanie się w powietrzu po teleportacji. Megahealth można zdobyć też na kilka sposobów, pierwszy wchodząc po schodach, drugi wskakując z jumppada, trzeci skacząc na rakiecie z balkonu łączącego pomieszczenia 2 i 4, a czwarta metoda to rocketjump przez drugi teleport w pomieszczeniu 2 i odwrócenie się w powietrzu o 180 stopni (tak jak to się robi analogicznie na DM_Sacred skacząc po srebro). W pomieszczeniu 2 całkiem po prawej mamy ciemnoszary teren, który po prostu znajduje się bardzo wysoko a na nim coś w rodzaju sekretu, ciekawostki (może jakiś napis) - dostajemy się tam wykonując skok na rakiecie z użyciem jumppada; poza tym jumppad ten pozwala dostać się do srebrnej zbroi oraz po shotguna.

Rozkładu amunicji na razie nie proponowałem, a bronie są tak "pi razy drzwi" rozmieszczone. Te czarne okręgi to na przykład, jakieś filary, pomieszczenia uzupełnił bym o jakieś kontenery, skrzynie, śmieci i inne przedmioty.

Oczywiście to jest tylko punkt wyjścia, propozycja na początek. Mapę można rozbdudować o jakieś pomieszczenie, do którego by się wchodziło pod megahealthem albo dołożyć coś za prawym electrem.

Czekam na komentarze.
Ť Ostatnia zmiana: Październik 02, 2008, 05:54:19 wysłane przez Ye-back ť Zapisane

 
MPK|SCORPION
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 143



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #5 : Październik 03, 2008, 07:08:13 ť

Świetna mapa 100% lepsza od mojej . Ej jakim programem malowałeś projekt ???
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #6 : Październik 03, 2008, 01:06:34 ť

Chciałem to zrobić profesjonalnie w autocadzie, ale się mi odechciało, pocisnąłem w Paincie dla obcykanego 30 minut roboty

Świetna mapa 100% lepsza od mojej.
Inspiracji szukałem w zakładzie pracy, lecz właściwie nie znalazłem (zaznaczę, że poziom do singlplayera umiejscowiony tam byłby świetny), ale tam namalowałem pierwszy szkic Lol2
Pamiętajmy, że to  jest tylko wstęp do dyskusji, jak tak sobie przypominam DM_Sacred i DM_1v1_meatless - to te mapy są minimum 10 razy bardziej skomplikowane, opracowane. Niektóre pomieszczenia przydałoby się bardziej jeszcze wyposażyć.

Proponujcie - to nie gryzie

Rozmawiałem z KOMODO - podejmie się tego - pewnie potrwa to długo za nim dobrniemy do końca.
Ť Ostatnia zmiana: Październik 03, 2008, 01:09:33 wysłane przez Ye-back ť Zapisane

 
MPK|SCORPION
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 143



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #7 : Październik 03, 2008, 01:40:57 ť

a znasz jakieś dobre profesjonalne , darmowe programy do rysowania ??? oczywiście po Polsku
Zapisane

 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #8 : Październik 04, 2008, 10:19:20 ť

W sumie to nie znam :]

Pierwsze screenshoty (nie zwracać uwagi na tekstury):



Moje wrażenia - troszkę przestrzenie mogły być większe chyba,  tak gdzieś o  połowę, tunele sobie wyobrażałem mniej więcej rozmiarów tych co są na Meatless, a schody troszkę dłuższe w poziomie ale obecnej wysokości. Sufit, złota zbroja za nisko - ale to chyba uwagi nie na teraz...

Download: DM_temp (może się przydać komenda: /kill )

Komentarze ;>
Zapisane

 
MPK|SCORPION
Potępieniec
***

Offline Offline

Wiadomości: 143



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #9 : Październik 05, 2008, 09:08:49 ť

Dobra ściągam i testuję



EDIT:

Gdy kończyłem grać doszedłem do wniosku że mapa przeciętna jeśli chodzi o grywalność.Tylko jeden respawn , jedna zbroja i tylko trzy bronie ( dwie podstawowe : painkiller i kołkownica  i jedna do zebrania : rakietnica).
Rakietnica leży za blisko respawna i  przede wszystkim mapa zawiera za mało zbroi ( tylko jedna złota) i za mało ammo .Nowym graczom mapa znudziłaby się gdyby grał z trochę lepszym graczem dlatego że jest tylko jeden respawn i jak grałem z botem wystarczyło w odpowiednim momencie strzelić z rakietnicy i kolo już nie zdąży wyjść z respa . Tekstur  nie będę oceniał . Zrób poprawioną wersje mapy daj więcej broni , respawnów , żyć , zbroi i przede wszystkim ammo. *POZDRO*
Ť Ostatnia zmiana: Październik 05, 2008, 09:46:52 wysłane przez MATR!X2910 ť Zapisane

 
KOMODO
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #10 : Październik 05, 2008, 11:33:16 ť

Dobra ściągam i testuję



EDIT:

Gdy kończyłem grać doszedłem do wniosku że mapa przeciętna jeśli chodzi o grywalność.Tylko jeden respawn , jedna zbroja i tylko trzy bronie ( dwie podstawowe : painkiller i kołkownica  i jedna do zebrania : rakietnica).
Rakietnica leży za blisko respawna i  przede wszystkim mapa zawiera za mało zbroi ( tylko jedna złota) i za mało ammo .Nowym graczom mapa znudziłaby się gdyby grał z trochę lepszym graczem dlatego że jest tylko jeden respawn i jak grałem z botem wystarczyło w odpowiednim momencie strzelić z rakietnicy i kolo już nie zdąży wyjść z respa . Tekstur  nie będę oceniał . Zrób poprawioną wersje mapy daj więcej broni , respawnów , żyć , zbroi i przede wszystkim ammo. *POZDRO*


to nie jest mapa tylko test wielkosci i juz wiem ze mala jest
Zapisane
 
BARMAN2005
Zasłużony
Potępiona dusza
********

Offline Offline

Wiadomości: 92



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #11 : Październik 05, 2008, 01:15:40 ť

To jest na podstawie projektu HV? Wielkość moim zdaniem jest dobra, można poszerzyć drzwi i lustra, strasznie łatwy dostęp do złota, troche zbyt ciasny tunel i schody wchodzące w ścianę?
Zapisane

--
BARMAN2005
 
KOMODO
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 8



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #12 : Październik 05, 2008, 03:55:15 ť

To jest na podstawie projektu HV? Wielkość moim zdaniem jest dobra, można poszerzyć drzwi i lustra, strasznie łatwy dostęp do złota, troche zbyt ciasny tunel i schody wchodzące w ścianę?

to tylko fragment do oceny skali po za skala na nic nie zwracac uwagi na:(textury, bronie, teleporty itd to wszystko dla picu)
Zapisane
 
Ye-back
Satanizator
Król piekieł
Większy demon
********

Offline Offline

Wiadomości: 836


Painkiller

HV <=> HighVoltage


Zobacz profil WWW
Ť Odpowiedz #13 : Październik 05, 2008, 05:12:50 ť

A sorry - zapomniałem wspomnieć, że chodzi tylko o wybadanie rozmiarów a nie o mapę
Zapisane

 
ZWIASTUN
Zagubiona dusza
*

Offline Offline

Wiadomości: 9



Zobacz profil
Ť Odpowiedz #14 : Styczeń 13, 2009, 02:42:48 ť

Czy będą czynione jakieś dalsze kroki w tym temacie?
Bo sam pomysł jest bardzo ciekawy. Tylko trzeba sobie zdać sprawę, że zrobienie mapy, samo w sobie nie jest niczym wielkim. Ale zrobienie dobrej mapy, grywalnej mapy, szybkiej, dynamicznej z możliwościami do robienia ciekawych trików to jest wyzwanie.
Jeśli bym mógł jakoś pomóc, to bardzo chętnie. I chyba każdy wie gdzie mnie znaleźć.
Cu
Zapisane
 
Strony: [1] 2
Drukuj


Skocz do:  

Red Darkness Theme by husmen73 & Masterhan Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS