pa1ner
|
 |
« Odpowiedz #15 : Sierpień 07, 2010, 06:44:36 » |
|
Nie, multiplayer tez nie tnie przynajmniej z perspektywy klienta. Na pochwale zasluguje szybkosc wczytywania leveli, jeszcze w zadnej czesci painkillera nie bylo tak szybko
|
|
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2010, 06:46:27 wysłane przez pa1ner »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paindemonium
|
 |
« Odpowiedz #16 : Sierpień 07, 2010, 06:55:05 » |
|
Dla tego że s± to zmodyfikowane mapy z multi, sa nowe w singlu ale desing jest stary...tylko dostały mały usprawniony silnik aren oraz elementy otoczenia które troszkę urozmaicaj± grę. Np explozje spadaj±ce beczki ciała itp. Zauważcie że nawet przeciwnicy jakby gin± bardziej naturalnie, bo fizyka została troszkę wykalibrowana, tak że postać nie wykona na 20 metrów piruetu gdy dostanie kołkiem a efektownie się przekręci i to mi sie podoba. Dużo frajdy daje mi strzelba  Jakby efektowniej i fajniej postacie gin± albo lec± do tyłu całe ciała albo rozpadaj± się pod naporem ognia lub po uderzeniu w ¶cianę gdzie¶ się rozbryzguj±. Fajna faza jest też tu iż elementy otoczenia jak beczki już nie s± odporne na uderzenie czego¶ innego niż amunicji z naszej spluwy. Spadnie, rozsypie się, racja ale mi chodzi o to że np: ciało martwego potwora jak na nie spadnie to połamie je w drobny mak. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Eggtooth
Developer
Zagubiona dusza
Offline
Wiadomo¶ci: 30
Painkiller Redemption Developer
|
 |
« Odpowiedz #17 : Sierpień 07, 2010, 06:59:13 » |
|
Po prostu posiedziałem troszke nad mas± obiektów. Lekko ich tarcie, zwiększyłem.
Ja¶niej co paindemonium napisał: Jeżeli ciało spadnie na skrzynię: ta rozsypie się. Wysoko¶ć również sprawia że przedmioty uszkadzaj± się.
|
|
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2010, 07:03:02 wysłane przez Eggtooth »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
pa1ner
|
 |
« Odpowiedz #18 : Sierpień 07, 2010, 08:31:45 » |
|
stanelem na 5 levelu ale juz mam drobna liste bugow. -w 1 levelu latajace potwory przeswituja przez sciany w miejscu gdzie w multi jest mh. -3 lvl dziwny morph ma obwodki wokol oczu
Produkcja jest bardzo dopracowana juz na tym etapie. Bardzo fajne zadania na karty, doby pomysl z daniem duzo ammo do szotgana na mapie gdzie uzywanie go jest celem na karte. Muzyka tez jest super, pozdrowienia dla tworcy.
Uwazam ze tryb coop jest tak jak ten w doom 3 jest , byl i bedzie i nic pozatym. Ale jesli ktos by sie uparl i chcial go zrobic grywalnym to polecam procz wyelimowania oczywistych bugow. na mapie spikes zminmalizowalem gre gdy gralem z jebakiem i po powroci prawdopodobne padlem i bylem spectem zrespilem sie pozamapa i juz nie moglem dolaczyc do gry nie pomoglo ponowne wbicie na serwer
Ps: Ten sekret na wierzy Eggtooth jest tak dobry jak mowiles =)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paindemonium
|
 |
« Odpowiedz #19 : Sierpień 07, 2010, 09:39:01 » |
|
Tryb demona to nie bug. To pierwsza wersja ulepszenia widoku trybu demona. Będzie jeszcze polepszany. Obwódka to pewien filtr który w becie Resurrection sporo robił problemów. Egg wzi±ł go i wyci±ł w nim dziurkę i wygładził dzięki czemu efekt demona to nie zwykła szara po¶wiata. Filtr zakrzywia ¶wiatło co sprawia że efekt jest wyraĽnie ciekawy. Jeszcze szkoda że drganie ekranu podczas strzału trybu demona z Resurrection został wycięty, ale kto wie może kiedy¶ się go przywróci?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
pa1ner
|
 |
« Odpowiedz #20 : Sierpień 07, 2010, 10:25:48 » |
|
a propo efektu demona , nie jest najlepszym pomyslem spowalaniac swiat od razu, przez to marnuje sie za kazdym razem
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paindemonium
|
 |
« Odpowiedz #21 : Sierpień 07, 2010, 11:31:48 » |
|
Taki był efekt demona w grze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
pa1ner
|
 |
« Odpowiedz #22 : Sierpień 08, 2010, 11:48:53 » |
|
Eggtooth przed ostatni level jest nie do przejscia wszystkie drzwi zamkniete strzalka w miejscu. Chodzi mi o to pomieszczenie gdzie jest srebny armor sekretem. Dwa razy wczytalem checkpoint i nic
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Eggtooth
Developer
Zagubiona dusza
Offline
Wiadomo¶ci: 30
Painkiller Redemption Developer
|
 |
« Odpowiedz #23 : Sierpień 08, 2010, 11:53:08 » |
|
Wiem już o co chodzi. Liczby pomyliłem. zamiast 12 napisałem 48. Trudno. Wydam łatkę. Nalezy pamiętać o tym że gra po załataniu nie będzie kompatybilna z sejwami. Należy przej¶ć grę od pocz±tku 
|
|
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2010, 12:03:16 wysłane przez Eggtooth »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paindemonium
|
 |
« Odpowiedz #24 : Sierpień 08, 2010, 12:41:27 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
pa1ner
|
 |
« Odpowiedz #25 : Sierpień 08, 2010, 12:59:42 » |
|
Trudno teraz na koszmarze
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paindemonium
|
 |
« Odpowiedz #26 : Sierpień 08, 2010, 03:12:39 » |
|
Moim zdaniem ostatnia mapa troszkę za łatwa. Proponuje dać albo więcej potworów albo dać między nich troszkę minibossów.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kamilos1
Zagubiona dusza
Offline
Wiadomo¶ci: 8
|
 |
« Odpowiedz #27 : Sierpień 29, 2010, 01:01:16 » |
|
Witam czy użytkownik Paindemonium może mi wysłać wersję Beta Painkiller Redemption?? Będe bardzo wdzięczny.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paindemonium
|
 |
« Odpowiedz #28 : Sierpień 29, 2010, 01:15:00 » |
|
Zgło¶ się na mojego maila i ci tam prze¶le jak co wraz z Łatk± i hasełkiem i krótk± informacj±. Maila znajdziesz w dziale kontakt.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kamilos1
Zagubiona dusza
Offline
Wiadomo¶ci: 8
|
 |
« Odpowiedz #29 : Sierpień 29, 2010, 08:07:08 » |
|
Mojim zdaniem lepiej by było jak by się zmniejszyło ilo¶ć przeciwników w 1wszej misji. Znalazłem jednego buga jak strzela się do przeciwników w 1 misji z kuszy i jak się przybijaj±do ¶ciany to bardziej strzała jest przybita do ¶ciany niż przeciwnik.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|